Outlook to usługa poczty elektronicznej defacto używana przez większość firm i osób fizycznych, i podobnie jak inne programy, również ona może mieć problemy z wydajnością, między innymi problemy techniczne.
Jednym z typowych i znanych problemów jest brak odpowiedzi programu Outlook lub brak połączenia, co zwykle dzieje się z jednego z poniższych powodów:
- Najnowsze aktualizacje nie zostały zainstalowane
- Outlook jest używany przez inny proces
- Program Outlook ładuje zawartość zewnętrzną do wiadomości e-mail
- Zainstalowany dodatek zakłóca działanie programu
- Skrzynki pocztowe są za duże
- Folder AppData zostaje przekierowany do lokalizacji sieciowej
- Programy biurowe wymagają naprawy
- Pliki danych są uszkodzone lub uszkodzone
- Oprogramowanie zabezpieczające jest nieaktualne lub jest w konflikcie z programem Outlook
- Twój profil użytkownika jest uszkodzony
Inne przyczyny dotyczą oprogramowania i sprzętu, takich jak niewystarczająca specyfikacja komputera, niewystarczająca wydajność zapisu plików programu Outlook, problemy z indeksowaniem wyszukiwania, zamykanie niekompletnych plików (PST / OST) i wiele kanałów RSS.
W każdym razie, jeśli okaże się, że program Outlook nie odpowiada lub nie łączy się, wypróbuj poniższe rozwiązania, aby go rozwiązać.
POPRAWKA: Outlook nie odpowiada lub nie łączy się
- Ogólne poprawki
- Wyłącz przekierowanie katalogu AppData
- Wyłącz integrację programu Outlook z programem Microsoft Office Communicator
- Wyłącz dodatki oprogramowania antywirusowego zainstalowane w programie Outlook
- Utwórz osobną grupę wysyłania / odbierania dla swoich kanałów RSS
- Utwórz nowy profil programu Outlook
- Zamknij dowolne otwarte okno dialogowe
- Napraw programy pakietu Office
1. Ogólne poprawki
- Upewnij się, że komputer spełnia wymagania systemowe używanego koloru pakietu Office — minimalne wymagania systemowe nie zapewniają optymalnej wydajności
- Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji programu Outlook
- Sprawdź, czy pliki PST / OST nie są duże, ponieważ rozmiar może powodować problemy z wydajnością, takie jak wstrzymywanie aplikacji podczas typowych operacji w programie Outlook, takich jak czytanie, przenoszenie lub usuwanie wiadomości e-mail. Rozmiar do 2 GB zapewni dobre wrażenia użytkownika. Tam, gdzie zaczynają się przerwy, jest więcej niż 4 GB, a gdy wzrasta do 10 GB lub więcej, Outlook nie odpowiada lub nie łączy się.
- Sprawdź, czy Twój komputer ma dysk SSD pierwszej generacji lub wolnoobrotowe dyski twarde, ponieważ spowoduje to, że program Outlook nie odpowiada lub nie łączy się z powodu problemów z wydajnością
- Sprawdź, czy nie masz zbyt wielu elementów w jednym folderze, ponieważ wpłyną one na wydajność. przenieś kilka elementów do oddzielnych folderów w jednym sklepie lub sklepie archiwalnym i użyj opcji Rozmieść według: Data
- Jeśli łączysz się z Exchange w trybie online, wpływa to na wydajność programu Outlook i ogólne wrażenia użytkownika
- Jeśli masz zainstalowane nieistotne dodatki, usuń je z programu Outlook. Aby wyświetlić zainstalowane dodatki, kliknij Centrum zaufania> Narzędzia> Dodatki. Program Outlook może także używać rozszerzeń klienta Microsoft Exchange Server, które mogą powodować problemy z wydajnością. Aby zobaczyć te rozszerzenia, kliknij
Rozszerzenia klienta Exchange> Zarządzajlista>Dodatki> kliknij Iść. The Menedżer dodatków okno dialogowe wyświetli te rozszerzenia. - Uruchom program Outlook w trybie awaryjnym, aby ustalić, czy problem z wydajnością jest spowodowany przez dodatki. W trybie awaryjnym dodatki COM programu Outlook i rozszerzenia klienta Exchange Server są wyłączone. Jeśli problem zniknie w trybie awaryjnym, prawdopodobnie jeden z dodatków powoduje problem z wydajnością. Wyłącz wszystkie elementy, których nie używasz regularnie, a następnie uruchom ponownie program Outlook lub wyłącz pozostałe dodatki jeden po drugim. Jeśli to nie rozwiąże problemu, że program Outlook nie odpowiada i nie nawiąże połączenia, przyczyną może nie być dodatek.
— POWIĄZANE: POPRAWKA: Wiadomości e-mail programu Outlook utknęły w skrzynce nadawczej
2. Wyłącz przekierowanie katalogu AppData
Jeśli folder AppData zostanie przekierowany do lokalizacji sieciowej, może to wpłynąć na wydajność programu Outlook, ponieważ niektóre dane, takie jak podpisy e-mail i słownik, są przechowywane w tym folderze, który musi czekać na zakończenie operacji odczytu i zapisu w katalogu. Oto jak wyłączyć przekierowanie:
- Wyjdź z programu Outlook.
- Kliknij prawym przyciskiem Start i wybierz Biegać, następnie wpisz regedit.exe a następnie naciśnij dobrze.
- W Edytorze rejestru zlokalizuj, a następnie kliknij następujący podklucz:
HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Explorer \ User Shell Folders - Zlokalizuj, a następnie kliknij dwukrotnie Dane aplikacji
- W polu Dane wartości wpisz % USERPROFILE% \ AppData \ Roaming a następnie kliknij
- Zamknij Edytor rejestru.
3. Wyłącz integrację programu Outlook z programem Microsoft Office Communicator
- W programie Outlook kliknij Opcje pod Przybory
- Kliknij Inny i odznacz Wyświetl status online obok nazwiska osoby pole wyboru poniżej Nazwiska osób
- Kliknij dobrze.
- Uruchom ponownie program Outlook.
4. Wyłącz dodatki oprogramowania antywirusowego zainstalowane w programie Outlook
Jeśli Twój program antywirusowy obejmuje integrację z programem Outlook, mogą wystąpić problemy z wydajnością. Możesz wyłączyć dodatki do oprogramowania integracyjnego lub antywirusowego zainstalowane w programie Outlook. Może być konieczne skontaktowanie się z producentem oprogramowania antywirusowego w celu skonfigurowania oprogramowania antywirusowego w celu wykluczenia integracji lub skanowania w programie Outlook.
— ZWIĄZANE: Poprawka: Outlook nie otwiera się w systemie Windows 10
5. Utwórz osobną grupę wysyłania / odbierania dla swoich kanałów RSS
Program Outlook nie odpowiada lub nie łączy się, jeśli synchronizujesz wiele kanałów RSS z programem Outlook. Domyślnie kanały RSS są automatycznie synchronizowane w ustalonych odstępach czasu. Jeśli masz zbyt wiele kanałów, program Outlook może przestać odpowiadać. Oddzielna grupa wysyłania / odbierania dla twoich kanałów RSS pozwoli ci zsynchronizować je na żądanie w porównaniu do ustalonych interwałów.
6. Utwórz nowy profil programu Outlook
Twój profil wiadomości w programie Outlook może być źle skonfigurowany, więc utworzenie nowego profilu może naprawić brak reakcji programu Outlook lub brak połączenia. Aby to zrobić:
- Zamknij program Outlook.
- otwarty Panel sterowania
- Wybierać Konta użytkowników
- Kliknij Poczta
- Kliknij Pokaż profile.
- W TE103999994 otwórz Aplikacje menu, wybierz Panel sterowania > Poczta > Pokaż profile.
- Wybierać Dodaj, i w Nazwa profilu pudełko,
- Wpisz nazwę profilu i kliknij dobrze.
- Wprowadź adres e-mail i hasło do podstawowego konta e-mail używanego w programie Outlook, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, aby utworzyć profil.
- Iść do Pokaż profile dialog
- Wybierać Monituj o użycie profilu.
- Uruchom program Outlook i wybierz nowy profil.
Jeśli to rozwiąże problem, że Outlook nie odpowiada lub nie łączy się z problemem, wróć do Pokaż profile okno dialogowe i usuń swój stary profil.
— ZWIĄZANE: Jak naprawić kod błędu 20 w programie Outlook
7. Zamknij dowolne otwarte okno dialogowe
Czasami program Outlook nie reaguje, dopóki nie zamkniesz otwartego okna dialogowego. Sprawdź je i zobacz, które mogą powstrzymywać program Outlook od odpowiedzi. Jeśli nie ma, sprawdź, czy program Outlook nie działa na duży lub długi proces, ponieważ powoduje to problemy z wydajnością.
8. Napraw programy pakietu Office
Rozwiązuje to problemy z brakiem odpowiedzi programu Outlook lub brakiem połączenia. Aby to zrobić:
- Zamknij wszystkie uruchomione programy pakietu Office
- otwarty Panel sterowania
- Wybierać Programy i funkcje.
- Na liście zainstalowanych programów kliknij prawym przyciskiem myszy Microsoft Office (twoja wersja), a następnie wybierz Naprawic
Czy którekolwiek z tych rozwiązań pomogło naprawić brak odpowiedzi programu Outlook lub brak połączenia? Daj nam znać, zostawiając komentarz poniżej.