Kody błędów OneDrive 1, 2, 6: Czym są i jak je naprawić

Kody błędów OneDrive są znane z jednej wspólnej przyczyny: problemów z synchronizacją. Istnieją jednak kody, które niekoniecznie są związane z synchronizacją, ale mogą pojawić się podczas próby zalogowania się lub pracy nad plikami na koncie osobistym lub biznesowym.

Trzy z takich kodów błędów OneDrive to błędy 1, 2 i 6. Ale co one naprawdę oznaczają?

Za każdym razem, gdy pojawia się kod błędu OneDrive 1, 2 lub 6, podano następujące powody:

  • Kod błędu 1 jest wskaźnikiem nieznanego błędu, który wystąpił na komputerze z programem OneDrive
  • Kod błędu 2 oznacza, że ​​w programie OneDrive wystąpił problem podczas próby uzyskania szczegółów konta. W takim przypadku musisz zalogować się na swoje konto Microsoft i upewnić się, że nie występują problemy z uwierzytelnieniem.
  • Kod błędu 6 oznacza tylko, że wystąpił błąd przekroczenia limitu czasu, dzięki czemu można go rozwiązać po prostu ponownie uruchamiając komputer lub urządzenie.

W tym artykule pokrótce pokażemy, jak radzić sobie z kodami błędów 1, 2 i 6 w OneDrive.

POPRAWKA: Kod błędu OneDrive 1, 2, 6

Możesz czuć się sfrustrowany, gdy nie wiesz, co zrobić z góry, a pierwszą rzeczą, którą możesz zrobić, może być ponowne uruchomienie komputera lub instalacja aktualizacji. Jeśli to nie zadziała, przejdź do trybu online, aby skontaktować się z pomocą techniczną, ale zanim to zrobisz, wypróbuj następujące proste kroki rozwiązywania problemów:

  • Sprawdź łączność z Internetem na komputerze lub urządzeniu, na którym występuje problem z OneDrive
  • Sprawdź status Microsoft Office Online Services
  • Sprawdź, czy możesz uzyskać dostęp do innych usług Microsoft, takich jak Outlook lub people.live.com. jeśli masz dostęp do tych usług, problem może być tymczasowy w OneDrive. Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do tych usług, problem może być związany z Twoim kontem lub zupełnie innym, większym problemem.

Jeśli wszystko inne jest w porządku i ciągłe, a nadal czujesz, że musisz porozmawiać z kimś ze wsparcia, możesz wysłać wiadomość e-mail do zespołu pomocy technicznej OneDrive.

Uwaga: Jeśli kod błędu OneDrive 1, 2 i 6 występuje tylko przez krótki czas, najprawdopodobniej jest to awaria lub tymczasowy problem ze strony serwera. W takim przypadku zachowaj cierpliwość i daj mu trochę czasu, a jeśli nadal występuje ten sam problem, możesz skontaktować się z zespołem pomocy technicznej w celu uzyskania dalszej pomocy związanej z konkretnym problemem.

Jeśli jednak zaczekasz na rozwiązanie problemu, a problem będzie się powtarzał, możesz sprawdzić, czy występuje on w innych przeglądarkach lub na innym komputerze.

Jeśli zdecydujesz się skontaktować z pomocą techniczną, upewnij się, że wysłałeś adres serwera z usług Microsoft wraz z kodami błędów i innymi szczegółowymi informacjami związanymi z napotkanym problemem.

Oto jak sprawdzić adres serwera:

  • Od OneDrive strona internetowa, kliknij Ikona OneDrive w kierunku lewego górnego rogu.
  • Zobaczysz inne Usługi Microsoft. Wybierz Outlook.com.
  • Skopiuj link adresowy z pola adresu i udostępnij go pomocy technicznej.

Uwaga: możliwe, że Twoje konto jest w trakcie konserwacji serwera, więc sprawdź stronę stanu usług Microsoft pod kątem wszelkich znanych zakłóceń lub awarii i udostępnij to również zespołowi pomocy technicznej OneDrive.

Czy ta informacja była dla ciebie pomocna? Daj nam znać, upuszczając swój komentarz w poniższej sekcji.

Link do głównej publikacji