Wyślij do odbiorcy poczty nie działa w systemie Windows 10 [ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW]

Odbiorca wiadomości e-mail służy do dodawania załączników do wiadomości e-mail bezpośrednio z menu kontekstowego. Jednak po aktualizacji Creator użytkownicy zgłosili, że ta funkcja nie działa już w Eksploratorze plików.

Czy w systemie Windows 10 brakuje odbiorcy wiadomości e-mail? Najpierw spróbuj naprawić pakiet Microsoft Office. Problemem może być Outlook, jako istotna część pakietu. Ponadto spróbuj ustawić program Microsoft Outlook jako domyślny klient poczty e-mail. Ponadto spróbuj usunąć plik DLL, który konfiguruje integrację z programem Outlook.

Znajdź szczegółowe wyjaśnienie każdego kroku poniżej.

Jak włączyć adresata wiadomości e-mail w systemie Windows 10?

  1. Napraw pakiet Microsoft Office
  2. Ustaw Microsoft Outlook jako domyślny klient poczty
  3. Usuń MSMAPI32.DLL
  4. Ponownie zainstaluj pakiet Microsoft Office
  5. Inne rozwiązania do wypróbowania

1. Napraw pakiet Microsoft Office

Microsoft Office ma wbudowaną opcję szybkiej naprawy plików programu na wypadek, gdyby coś poszło nie tak z aplikacją. Wypróbuj opcję naprawy przed przejściem do innych rozwiązań. Oto jak to zrobić.

  1. naciśnij Klawisz Windows + R. aby otworzyć Uruchom.
  2. Rodzaj Kontrola i naciśnij Enter, aby otworzyć Panel sterowania.
  3. Iść do Programy > Programy i funkcje.
  4. Wybierz  Microsoft Office z zainstalowanych programów.
    Windows 10 - Programy i funkcje - Odinstaluj - Office
  5. Kliknij na Zmiana przycisk (obok opcji Odinstaluj).
    Opcja naprawy pakietu Microsoft Office
  6. Interfejs naprawy pakietu Office wyświetli dwie opcje naprawy.
    Szybka naprawa — Najpierw wybierz tę opcję. Naprawia większość problemów szybko, bez potrzeby połączenia z Internetem.
    Naprawa online — Jeśli opcja szybkiej naprawy nie działała, spróbuj naprawy online. Rozwiązuje wszystkie problemy, ale trwa trochę dłużej i wymaga połączenia z Internetem do pracy.
  7. Wybierz Naprawic opcję i kliknij Naprawic kontynuować.
  8. Narzędzie Office Repair wyszuka problemy i rozwiąże je automatycznie.

2. Ustaw Microsoft Outlook jako domyślny klient poczty

System Windows domyślnie ustawia aplikację Mail jako domyślnego klienta poczty. Jeśli korzystasz z programu Outlook, możesz napotkać błąd Eksploratora plików, jeśli klient programu Outlook nie jest domyślnym klientem poczty na twoim komputerze. Oto jak to zrobić.

  1. Kliknij Początek i wybierz Ustawienia
  2. Kliknij Aplikacje
  3. Kliknij Domyślne aplikacje.
    Windows 10 - Aplikacje domyślne - Klient poczty
  4. W prawym okienku kliknij klienta poczty i wybierz Outlook z opcji.
  5. Zamknij Ustawienia, a także zamknij aplikację Outlook, jeśli jest uruchomiona.
  • Przeczytaj także: Jak pobierać dokumenty, zdjęcia z OneDrive

3. Usuń MSMAPI32.DLL

Następnym krokiem jest usunięcie plików MSMAPI.32.DLL z napędu instalacyjnego. Ten plik jest powiązany z klientem Microsoft Outlook. Po usunięciu pliku program Outlook odtworzy nowy plik w tej samej lokalizacji. Oto jak to zrobić.

  1. Otwórz „Eksplorator plików”.
    Usuń MSMAPI32 _dll usuń
  2. Przejdź do następującej lokalizacji na dysku c: na podstawie wersji systemu Windows.
    W wersji 32-bitowej >> C: -> Program Files (x86) -> Common Files -> system -> MSMAPI -> 1033

    W wersji 64-bitowej >> C: -> Pliki programów -> Pliki wspólne -> system -> MSMAPI -> 1033
  3. Jeśli nie możesz znaleźć pliku MSMAPI w powyższej lokalizacji, przejdź do tej lokalizacji:
    do: -> Pliki programów (x86) -> Microsoft Office-> root -> vfs -> ProgramFilesCommonX86 -> SYSTEM -> MSMAPI -> 1033
  4. Znajdź w folderze Msmapi32.dll. Kliknij prawym przyciskiem myszy Msmapi32.dll i wybierz Usunąć.
  5. Zamknij Eksplorator plików.
  6. W pasku Cortana / wyszukiwania wpisz fixmapi.exe.
  7. Wybierz „Uruchom Fixmapi.exe”.
    Fixmapi_exe Uruchom polecenie
  8. Uruchom ponownie program Outlook. Program Outlook odtworzy plik msmapi32.dll i uruchomi się.

Spróbuj wysłać załącznik z Wyślij do> Odbiorca poczty ponownie i sprawdź, czy błąd został rozwiązany. Jeśli problem nadal występuje, spróbuj ponownie uruchomić system i sprawdź, czy nie ma żadnych ulepszeń.

  • Przeczytaj także: 6 oprogramowania do zarządzania dokumentami w celu poprawy wydajności w biurze

4. Zainstaluj ponownie pakiet Microsoft Office

Możesz również rozwiązać ten problem, instalując ponownie pakiet Microsoft Office. Odinstalowanie aplikacji pakietu Microsoft Office usunie uszkodzone pliki w systemie i rozwiąże problem po nowej instalacji.

Aby odinstalować pakiet Microsoft Office, wykonaj następujące czynności.

  1. naciśnij Klawisz Windows + R., rodzaj kontrola i naciśnij Enter, aby otworzyć Panel sterowania.
  2. Kliknij Programy> Programy i funkcje.
    Windows 10 - Programy i funkcje - Odinstaluj - Office
  3. Wybierz swój  Wersja Microsoft Office i kliknij Odinstaluj
  4. Biuro poprosi o potwierdzenie procesu, kliknij Odinstaluj usunąć program.
  5. Teraz musisz pobrać i zainstalować nową kopię pakietu Microsoft Office, co powinno rozwiązać problem.

5. Inne rozwiązania do wypróbowania

Utwórz nowe konto użytkownika i zaloguj się do niego. Sprawdź, czy działa funkcja Wyślij do> Odbiorcy poczty. Możesz także spróbować przywrócić system do poprzedniego punktu przywracania.

Jeśli masz zainstalowanych wiele języków dla pakietu Office, zmień język wyświetlania w programie Outlook na drugi język i sprawdź, czy to rozwiąże problem.

Link do głównej publikacji