Jak naprawić czerwony znak X na folderach w systemie Windows 10

Jeśli dostajesz foldery oznaczone czerwonym X w Windows 10, to dobrze trafiłeś. W tym artykule pokażemy, jak rozwiązać ten problem, w kilku prostych krokach.

Nie tylko ty masz ten problem. Wiele osób napotkało ten problem.

Zwykle czerwone kółka oznaczone symbolem X znajdują się po lewej stronie niektórych bardzo ważnych folderów w Eksploratorze plików, takich jak Dokumenty teczka. Ponowne uruchomienie Eksploratora plików i ponowne uruchomienie komputera nie pomogło.

Na szczęście istnieje prosta odpowiedź na ten problem: OneDrive nie jest zsynchronizowany.

Kroki, aby naprawić czerwony znak X na folderach w systemie Windows 10

1. Zsynchronizuj OneDrive ze swoim kontem Microsoft

  1. Kliknij przycisk OneDrive w prawym dolnym rogu.
  2. Wybierz Więcej opcja.
  3. Kliknij Ustawieniaustawienia onedrive
  4. Wybierz Konto patka.
  5. Kliknij Odłącz ten komputer opcja.onedrive rozłącza
  6. Kliknij na Odłącz konto przycisk.
  7. Napisz swoje konto e-mail dla konta OneDrive w kreatorze.
  8. Kliknij Zaloguj się przycisk.
  9. Wpisz hasło do konta.
  10. Kliknij Zaloguj się przycisk i kliknij Kolejny.
  11. Kontynuuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie lub zamknij okno.

Dowiedz się wszystkiego, co należy wiedzieć o zmianie ustawień synchronizacji OneDrive w systemie Windows 10.

2. Sprawdź pamięć OneDrive

Jeśli wszystko jest w porządku z synchronizacją konta Microsoft z OneDrive, możliwe, że przyczyną jest brak miejsca w chmurze.

Zwykle dzieje się tak, gdy użytkownicy automatycznie przesyłają wszystkie pliki i foldery w OneDrive.

Jeśli usługa OneDrive jest prawie pełna, zobaczysz wykrzyknik na ikonie OneDrive.

Zwolnij więc trochę miejsca, zaktualizuj OneDrive, aby uzyskać więcej miejsca, i wybierz foldery, które chcesz przesłać w chmurze.

  1. Przejdź do menu OneDrive i wybierz Więcej i Ustawienia jak w powyższej metodzie.
  2. Wybierz Konto patka.
  3. Kliknij Wybierz foldery.
  4. Odznacz foldery, których nie chcesz przesyłać w OneDrive.onedrive wybiera foldery

Co więcej, to rozwiązanie może działać z innymi podobnymi narzędziami chmurowymi, takimi jak Dysk Google.

Wniosek

Tak więc czerwony znak X może oznaczać, że OneDrive nie jest zsynchronizowany. Nadal możesz rozwiązać ten irytujący problem, zmieniając ustawienia synchronizacji w narzędziu chmurowym za pomocą metod opisanych powyżej.

Czy uważasz, że nasze rozwiązania były pomocne? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej!

Link do głównej publikacji