Top 7 programów lojalnościowych do wykorzystania w 2019 roku

Programy lojalnościowe są wspólne z restauracjami, hotelami i liniami lotniczymi, ale dziś działają nawet z telefonami komórkowymi, supermarketami i innymi markami, starając się stworzyć klientów na całe życie.

Chodzi o to, że klienci, którzy często zdobywają biznes, zdobywając punkty za wszystkie dokonane zakupy lub podejmując inne działania, a następnie mogą je wymienić na nagrody, takie jak zakup większej ilości towarów lub skorzystanie z usług firm, które je oferują.

Właśnie dlatego wykorzystywane jest oprogramowanie programu lojalnościowego, aby umożliwić użytkownikom dostosowanie różnych obszarów ich programów lojalnościowych, w tym zasad dotyczących gromadzenia i wydawania punktów, liczby punktów zdobywanych przy każdym zakupie oraz klientów, którzy są VIP-ami, a którzy są nie.

Szukając najlepszego oprogramowania do programu lojalnościowego dla klientów, musisz sprawdzić ogólną wydajność, obsługę klienta, łatwość użytkowania oraz funkcje, takie jak raportowanie i analizy, które pomogą Ci zidentyfikować trendy w programie.

Wspólne funkcje obejmują zarządzanie nagrodami, zarządzanie relacjami z klientami (CRM), portal członkowski, mobilną aplikację lojalnościową, zarządzanie kartami oraz integrację z systemami zarządzania treścią lub stronami mediów społecznościowych, a nawet z systemem punktów sprzedaży, aby mogli zobaczyć, ile punkty, które zdobyli lub wydali bezpośrednio podczas wymeldowania.

Zaletą tych programów jest to, że klienci są zachęcani do powrotu i dokonywania większej liczby zakupów poprzez uczestnictwo w programie lojalnościowym, dzięki czemu mają wpływ.

Oto nasze ulubione typy najlepszych programów lojalnościowych na 2019 rok.

Najlepsze oprogramowanie do programu lojalnościowego na rok 2019

1

Oprogramowanie Zoho CRM

oprogramowanie programu lojalnościowego

To oferuje oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, przeznaczone dla małych i średnich firm. Interfejs zawiera narzędzia CRM, takie jak automatyzacja sprzedaży i marketingu, obsługa klienta, a także biuro pomocy, raportowanie, konfiguracja produktu i analityka klienta.

Jego obsługa wielokanałowa pozwala firmom łączyć się i utrzymywać kontakt z klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej lub czatu na żywo, telefonu i kanałów mediów społecznościowych.

Funkcje obejmują gamifikację, którą firmy mogą wykorzystać do gamifikacji procesów sprzedaży i nagradzania pracowników, którzy osiągnęli swoje cele. Ma również dodatek mobilny, dzięki czemu użytkownicy mogą uzyskać dostęp do działań sprzedażowych i informacji o klientach za pośrednictwem inteligentnych urządzeń.

Użytkownicy mogą korzystać ze zautomatyzowanych procesów sprzedaży poprzez zdefiniowane przepływy pracy i makra do regularnych działań. Oprogramowanie programu lojalnościowego Zoho integruje się również z istniejącymi rozwiązaniami programowymi, takimi jak Microsoft Office, Google Docs i Sharepoint, a także zapewnia dodatkowe aplikacje do specjalistycznej współpracy biznesowej i wydajności.

Jest dostępny na podstawie miesięcznej subskrypcji.

Uzyskaj oprogramowanie do programu lojalnościowego Zoho

2)

Oprogramowanie Marketing 360

oprogramowanie programu lojalnościowegoJak sama nazwa wskazuje, to oprogramowanie lojalnościowe to oparty na chmurze, wszechstronny pakiet platform marketingowych dla przedsiębiorców i małych i średnich firm, który pozwala im prowadzić kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, prowadzić programy SEO oraz analizować działania i wydajność marketingu cyfrowego.

Funkcje takie jak strony UXi pomagają użytkownikom biznesowym tworzyć markowe strony internetowe z wezwaniami do działania, a szablony internetowe można dostosowywać i można je edytować za pomocą funkcji przeciągnij i upuść. Kolejną funkcją jest funkcja reklam z naturalnym listowaniem, która pomaga użytkownikom zarządzać bezpłatnymi wynikami wyszukiwania poprzez śledzenie liczby słów kluczowych i rankingów.

Analizuje również wydajność SEO konkurencji z podobnymi słowami kluczowymi i dostarcza raporty w czasie rzeczywistym z organicznymi współczynnikami konwersji. Dzięki reklamom społecznościowym możesz docierać do klientów, a następnie segmentować je i kierować do nich osobiście na podstawie ich danych demograficznych, takich jak wiek, płeć, lokalizacja i zainteresowania.

Uzyskaj oprogramowanie do programu lojalnościowego Marketing 360

3)

Oprogramowanie Apptivo

oprogramowanie programu lojalnościowego

To kolejny pakiet aplikacji w chmurze, który pomaga firmom zarządzać funkcjami zarządzania finansami, zasobami ludzkimi i łańcuchem dostaw. Jego aplikacje CRM zapewniają moduły, dzięki którym użytkownicy mogą zarządzać kontaktami, potencjalnymi klientami, szansami i biletami obsługi klienta.

Aplikacje marketingowe, takie jak zarządzanie kampaniami, segmentacja potencjalnych klientów i zarządzanie programami lojalnościowymi, pomagają firmom w bazach danych klientów, ale mogą wybierać aplikacje, które uznają za niezbędne, a to, czego nie potrzebują, mogą pominąć.

Inne funkcje obejmują raporty wydatków, planowanie sprzedaży, zarządzanie gotówką, śledzenie licencji i ubezpieczeń, budżetowanie i zarządzanie terytorium.

Możesz także uzyskać dostęp do integracji aplikacji Google do użytku z Dyskiem Google, Kalendarzem i Zadaniami. Ma również aplikacje mobilne, a ceny są dostępne miesięcznie, ale rozliczane co roku.

Uzyskaj oprogramowanie lojalnościowe Apptivo

4

Loyverse POS

oprogramowanie programu lojalnościowego

To kolejne oparte na chmurze i mobilne rozwiązanie POS przydatne jako oprogramowanie programu lojalnościowego skierowane do małych firm detalicznych, restauracji i salonów, aby pomóc im w zarządzaniu zapasami, analizie sprzedaży i relacjach z klientami.

Użytkownicy mogą skonfigurować program lojalnościowy, aby nagradzać klientów punktami za powtarzające się zakupy, jednocześnie zarządzając wszystkimi informacjami o klientach i preferencjami w bazie danych klientów. Umożliwia także sprzedaż bezpośrednio ze smartfonów i tabletów, z zastosowanymi rabatami i modyfikacjami zamówień bezpośrednio na tej samej platformie.

Twoi klienci mogą otrzymywać pokwitowania w formie drukowanej lub elektronicznej, a także, w razie potrzeby, zwracać im pieniądze. Posiada również drukarki pokwitowań, skanery kodów kreskowych i szuflady kasowe, a ponadto możesz sprzedawać w trybie offline, ponieważ system przechowuje i synchronizuje dane po otrzymaniu połączenia z Internetem.

Istnieje również moduł komunikacji z klientem i pracownikiem, a najlepsze jest to, że z tego programu lojalnościowego można korzystać bezpłatnie, korzystając z wielojęzycznego wsparcia przez całą dobę, a Ty możesz zostać przeszkolony w zakresie wdrażania go w swojej firmie.

Uzyskaj oprogramowanie do zarządzania lojalnością Loyverse POS

5

Yotpo

oprogramowanie programu lojalnościowego

Pozwala użytkownikom gromadzić informacje i treści generowane przez użytkowników wszystkich typów i wykorzystywać je do budowania marki podczas zarządzania doświadczeniami klientów. Zintegrowane rozwiązanie pomaga firmom gromadzić, selekcjonować i zarządzać, a także reagować na treści generowane przez użytkowników z jednej platformy.

Integracje z zewnętrznymi systemami oceny, takimi jak Google Seller i Facebook czy Twitter, pomagają również użytkownikom monitorować kanały mediów społecznościowych, rankingi SEO i inne ważne dane analityczne w celu podejmowania lepszych decyzji.

Yotpo zapewnia również e-mail i marketing społecznościowy, automatyzację marketingu, analitykę, zarządzanie zasobami marketingowymi, wyszukiwanie i marketing mobilny, z opcjami pobieranymi co miesiąc, w tym z opcji początkowej, średniej klasy i opcji korporacyjnych.

Uzyskaj oprogramowanie do programu lojalnościowego Yotpo

6

SocialSpiral

oprogramowanie lojalnościowe socialspiral

Jeśli szukasz potężnej usługi programu lojalnościowego, możesz rozważyć SocialSpiral. Ta usługa jest niezwykle prosta w użyciu i wszystko można skonfigurować w 10 minut. Usługa jest dość prosta, a nowi użytkownicy mogą dołączyć do programu lojalnościowego po prostu wysyłając wiadomość tekstową „dołącz”.

Korzystając z SocialSpiral, możesz łatwo śledzić punkty klientów i nagrody oraz automatycznie wysyłać promocje, oferty i prezenty do klientów na podstawie ich historii. Usługa ma również potężne narzędzie analityczne, dzięki czemu można łatwo śledzić kampanie i słowa kluczowe oraz monitorować zaangażowanie klientów.

W razie potrzeby możesz także tworzyć różne ankiety i śledzić recenzje użytkowników. Jeśli chodzi o liczbę kampanii, ta usługa pozwala skonfigurować nieograniczoną liczbę kampanii bez żadnych problemów. Warto wspomnieć, że istnieje również integracja marketingowa, dzięki czemu można łatwo korzystać z tej usługi w różnych sieciach społecznościowych.

Jeśli chodzi o dostępność, ta usługa może działać na dowolnym urządzeniu, niezależnie od platformy, ponieważ jest dostępna w formie aplikacji internetowej. Ogólnie rzecz biorąc, jeśli szukasz oprogramowania do programu lojalnościowego, wypróbuj SocialSpiral.

Przegląd:

  • Niezwykle prosty w konfiguracji i obsłudze
  • Możliwość śledzenia punktów
  • Wyzwala lojalność
  • Analityka
  • Opinie klientów
  • Dostępne na dowolnej platformie jako aplikacja internetowa

Pobierz SocialSpiral już dziś

7

Preferowany Patron

oprogramowanie programu lojalnościowego

Preferred Patron to oprogramowanie lojalnościowe dla każdej firmy lub firmy z promocyjnymi promocjami, zarządzaniem lojalnością odwiedzających, marketingiem wielokanałowym, a także funkcjami zarządzania kartami podarunkowymi. Ten pakiet jest dostępny w chmurze lub w lokalnych opcjach wdrażania z aplikacją mobilną na urządzenia z systemem iOS i Android.

Funkcje obejmują motywacyjny moduł promocyjny, dzięki czemu użytkownicy mogą zarządzać zwrotami gotówki, podziękowaniami, wyróżnieniami i poleceniami, a także promocjami z nagrodami tajemniczymi. Mogą również wdrożyć rozwiązanie angażujące odwiedzających za pomocą tabletu, na którym można zachęcić klientów odwiedzających sklep lub firmę.

Jego wielokanałowa funkcja marketingowa pozwala użytkownikom projektować i wysyłać spersonalizowane kampanie lojalnościowe za pośrednictwem poczty elektronicznej, wiadomości tekstowych na telefon lub mediów społecznościowych. Interfejs API RESTful integruje go również ze stronami handlu elektronicznego, a użytkownicy mogą wdrażać w nim programy lojalnościowe. Może być również zintegrowany z systemami księgowymi, POS i aplikacjami mobilnymi.

Uzyskaj program lojalnościowy Preferred Patron

Czy zdecydowałeś się, którego oprogramowania lojalnościowego użyć? Czy twój obecny znalazł się na liście? Poinformuj nas o swoich przemyśleniach, zostawiając komentarz w poniższej sekcji.

Link do głównej publikacji