Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie Błąd Skype

Sprawdź ustawienia sieciowe i spróbuj ponownie„Jest dość powszechnym błędem Skype. Ten irytujący komunikat o błędzie uniemożliwia użytkownikom łączenie się z aplikacją do obsługi wiadomości błyskawicznych. Ale dobrą wiadomością jest to, że możesz szybko rozwiązać ten problem, wykonując kroki rozwiązywania problemów wymienione w tym artykule.

Jak naprawić błąd Skype „Sprawdź ustawienia sieciowe”

Przede wszystkim, jeśli pojawia się ten komunikat o błędzie, należy postępować zgodnie z sugestiami dostępnymi na ekranie i sprawdzić ustawienia sieci.

Rozwiązanie 1 — Sprawdź ustawienia zapory

Zapora może blokować dostęp do Skype. Skonfiguruj ustawienia zapory, aby umożliwić działanie Skype’a na twoim urządzeniu.

  1. Zamknij Skype
  2. Otwórz zaporę ogniową> zlokalizuj Skype na liście dostępnych aplikacji
  3. Upewnij się, że wpis Skype jest skonfigurowany tak, aby mógł łączyć się z Internetem. Upewnij się, że zarówno Prywatne, jak i Publiczne kolumny Skype są zaznaczone.
  4. Zapisz swoje zmiany.
  5. Uruchom ponownie Skype i zaloguj się.

Rozwiązanie 2 — Sprawdź ustawienia proxy

Oto jak ręcznie skonfigurować ustawienia proxy, aby umożliwić Skypeowi połączenie.

  1. Otwórz Skype, kliknij Narzędzia> Opcje
  2. Przejdź do Zaawansowane> wybierz Połączenie> Skype automatycznie wykrywa ustawienia proxy.proxy skype
  3. Wprowadź dane hosta i portu nowego serwera proxy
  4. Zaznacz opcję Włącz uwierzytelnianie proxy, jeśli serwer proxy wymaga uwierzytelnienia
  5. Wpisz nazwę użytkownika i hasło wymagane przez serwer proxy> kliknij Zapisz. Pamiętaj, że to nie jest twoja nazwa użytkownika Skype i hasło.
  6. Zamknij Skype uruchom ponownie> zaloguj się i sprawdź, czy błąd nadal występuje.

Rozwiązanie 3 — Zainstaluj najnowsze aktualizacje systemu Windows

Upewnij się, że na swoim komputerze korzystasz z najnowszych aktualizacji systemu operacyjnego Windows. Dla przypomnienia Microsoft stale wprowadza aktualizacje systemu Windows, aby poprawić stabilność systemu i rozwiązać różne problemy.

Aby uzyskać dostęp do sekcji Windows Update, wystarczy wpisać „aktualizacja” w polu wyszukiwania. Ta metoda działa we wszystkich wersjach systemu Windows. Następnie przejdź do Windows Update, sprawdź dostępność aktualizacji i zainstaluj dostępne aktualizacje.

Rozwiązanie 4 — Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z systemem Windows

Aktualizacja Windows 10 Creators Update zawiera dedykowane wbudowane narzędzie do rozwiązywania problemów, które może rozwiązać ogólne problemy z komputerem.

1. Przejdź do Ustawienia> Aktualizacja Bezpieczeństwo> wybierz Rozwiązywanie problemów w okienku po lewej stronie

2. W nowym oknie przejdź do sekcji „Znajdź i napraw inne problemy”>, aby rozwiązać problemy ze Skype, przewiń w dół i uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami ze Sklepu Windows.

Jeśli korzystasz ze starszej wersji systemu Windows, możesz pobrać narzędzie Microsoft Easy Fix, aby rozwiązać problemy z oprogramowaniem i sprzętem. Narzędzie jest kompatybilne z Windows 10 w wersji 1607, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7 Enterprise, Windows 7 Home Basic, Windows 7 Professional, Windows 7 Ultimate.

Przejdź do oficjalnej strony narzędzia Microsoft Easy Fix i przewiń w dół, aby wybrać narzędzie do rozwiązywania problemów ze Sklepem Windows. Komputer rozpocznie pobieranie oprogramowania do rozwiązywania problemów. Po pobraniu narzędzia kliknij dwukrotnie, aby je uruchomić.

Rozwiązanie 5 — Zresetuj pliki konfiguracyjne Skype

Jeśli Skype wyświetla różnego rodzaju błędy, spróbuj zresetować pliki konfiguracyjne Skype. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

  1. Blisko Skype> iść do Start> rodzaj „Bieg”> uruchomić Biegać
  2. Wchodzić %dane aplikacji% > hit Wchodzić
    uruchamianie aplikacji
  3. Znajdź Skype folder i Przemianować to do Skype.old. Pamiętaj, że zmieniając nazwę folderu Skype, historia wiadomości zostanie usunięta ze Skype, ale nadal będzie dostępna w folderze Skype.old.
  4. Teraz uruchom Skype ponownie i sprawdź, czy problem został rozwiązany.

Rozwiązanie 6 — Usuń ostatnio zainstalowane oprogramowanie

Jeśli niedawno zainstalowałeś nowe oprogramowanie na swoim komputerze, spróbuj je odinstalować. Czasami narzędzia bezpieczeństwa mogą uniemożliwić uruchomienie niektórych programów.

Przejdź do Start> wpisz Panel sterowania> wybierz ostatnio dodany program> kliknij Odinstaluj.

Następnie uruchom ponownie komputer i sprawdź, czy problem został rozwiązany.

Rozwiązanie 7 — Zainstaluj ponownie Skype

Jeśli powyższe rozwiązania nie rozwiązały problemu, spróbuj ponownie zainstalować Skype. Przejdź do Sklepu Windows i zainstaluj najnowszą wersję Skype.

Tutaj zakończymy naszą listę. Mamy nadzieję, że rozwiązania wymienione w tym artykule pomogły Ci rozwiązać problem i teraz możesz ponownie używać Skype. Jak zawsze, jeśli natrafisz na inne rozwiązania, aby naprawić ten błąd, możesz wymienić kroki rozwiązywania problemów w sekcji komentarzy poniżej.

Link do głównej publikacji