Poprawka: Windows 10, 8.1, 8 rozpoznaje WiFi, ale nie mogę uzyskać dostępu do Internetu

Czy masz problemy z połączeniami internetowymi w systemie Windows 10 lub Windows 8.1, 8 podczas połączenia z Wi-Fi? Z przyjemnością dowiesz się, że po przeczytaniu poniższych wierszy dowiesz się, dlaczego Twój dostęp do Internetu nie działa i co możesz zrobić, aby to naprawić.
Wi-Fi podłączone, ale brak dostępu do Internetu
Mimo że ikona Wi-Fi pojawia się na pasku zadań systemu Windows 10 lub Windows 8.1, 8, nadal możesz mieć problemy z dostępem do Internetu. Przede wszystkim musisz wiedzieć, że możesz mieć stabilne połączenie Wi-Fi z routerem, ale to nie zapewni ci dostępu do Internetu w systemie. Dowiesz się więcej o dostępie do Internetu, czytając poniższe tutoriale.

Jak naprawić problem „podłączony do Wi-Fi, ale nie można uzyskać dostępu do Internetu” w systemie Windows 10, Windows 8.1, 8:

  1. Uruchom ponownie urządzenie Wi-Fi
  2. Uruchom ponownie router internetowy
  3. Odłącz / podłącz kabel
  4. Wypróbuj różne przeglądarki
  5. Odłącz / Podłącz ponownie do routera Wi-Fi
  6. Inne problemy z połączeniem Wi-Fi / Internet w Windows 10, 8.1

Pierwszy samouczek: Uruchom ponownie urządzenie Wi-Fi

  1. Najpierw musisz poszukać ikony Wi-Fi w systemie Windows 10 lub Windows 8.1, 8 zwykle umieszczonym w prawym dolnym rogu funkcji pulpitu.
  2. Jeśli ikona Wi-Fi pokazuje, że jesteś podłączony, ale masz obok niego żółty wykrzyknik, oznacza to, że nie masz dostępu do Internetu z routera.
  3. Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to wyłączyć adapter Wi-Fi na urządzeniu z systemem Windows 8.
    Uwaga: Zwykle na klawiaturze znajduje się kombinacja klawisza „Fn” i klawisza funkcyjnego, które można spróbować wyłączyć adapter Wi-Fi. Również jeśli korzystasz z laptopa, powinieneś wyłączyć lampkę Wi-Fi.
  4. Uruchom ponownie urządzenie z systemem Windows 10 lub Windows 8.1, 8.
  5. Po ponownym uruchomieniu urządzenia musisz włączyć adapter Wi-Fi i sprawdzić łączność z Internetem.

Drugi samouczek: Uruchom ponownie router internetowy

  1. Wyłącz router internetowy.
  2. Poczekaj około minuty.
  3. Włącz router internetowy.
  4. Poczekaj na prawidłowe uruchomienie routera.
  5. Spróbuj podłączyć urządzenie do połączeń Wi-Fi i sprawdź dostęp do Internetu.

Trzeci samouczek: Odłącz / podłącz kabel

  1. Odłącz kabel Ethernet (kabel internetowy) od routera i podłącz go bezpośrednio do urządzenia.
  2. Jeśli Internet nie działa z bezpośrednim połączeniem kablowym, musisz skontaktować się z usługodawcą internetowym i powiedzieć, że nie masz połączenia z Internetem.
  3. Jeśli dostęp do Internetu działa po bezpośrednim podłączeniu kabla, najprawdopodobniej jest to problem z routerem.
    Uwaga: Jeśli jest to problem z routerem, sugeruję, aby zainstalować go ponownie, postępując zgodnie z instrukcjami na dysku CD dołączonym do niego przy zakupie.

Czwarty samouczek: Wypróbuj różne przeglądarki

  1. Jeśli masz połączenie Wi-Fi i nie masz żółtego znaku obok ikony Wi-Fi, musisz spróbować połączyć się za pomocą wielu przeglądarek internetowych.
  2. Połącz się z programem Internet Explorer i sprawdź, czy masz dobry dostęp do Internetu.
  3. Połącz na przykład z Mozilla Firefox lub Google Chrome i sprawdź, czy masz dostęp do Internetu.
  4. Jeśli ten problem występuje tylko w określonej przeglądarce internetowej, a nie we wszystkich, sugeruję odinstalowanie przeglądarki i zainstalowanie najnowszej wersji dostępnej dla urządzeń z systemem Windows 8 lub Windows 10.

Piąty samouczek: Odłączanie / ponowne podłączanie do routera Wi-Fi

  1. Spróbuj anulować połączenie internetowe Wi-Fi z routerem.
  2. Połącz się ponownie z routerem Wi-Fi, wprowadzając hasło i konto.
  3. Sprawdź, czy Twój dostęp do Internetu działa poprawnie

Inne problemy z połączeniem Wi-Fi / Internet w Windows 10, 8.1

To nie jedyny problem, który może wystąpić podczas próby połączenia z Internetem przez Wi-Fi. Cóż, to nie jest taki problem, ponieważ mamy rozwiązania, aby rozwiązać te problemy na komputerach z systemem Windows 10, 8.1 i 8, ale musisz uważnie śledzić nasze kroki. Jeśli masz inne problemy z połączeniem, zalecamy sprawdzenie listy, którą dla Ciebie przygotowaliśmy. Oto najczęstsze problemy:

  • Poprawka: system Windows 10 nie może połączyć się z tą siecią
  • Poprawka: brak połączenia internetowego po zainstalowaniu aktualizacji systemu Windows
  • Poprawka: problem z kartą bezprzewodową lub punktem dostępu w systemie Windows 10
  • Poprawka: Wi-Fi nie ma prawidłowej konfiguracji adresu IP w systemie Windows 10

Czy naprawiłeś dostęp do Internetu za pomocą połączenia Wi-Fi, wykonując powyższe samouczki? Jeśli tak, napisz do nas poniżej swojej opinii na temat tego problemu i jaki samouczek był dla Ciebie odpowiedni.

Link do głównej publikacji