POPRAWKA: Paperport 14 nie skanuje wielu stron

Co mogę zrobić, jeśli PaperPort 14 nie skanuje wielu stron?

  1. Zaktualizuj sterownik TWAIN w skanerze
  2. Włącz ADF w profilu skanowania
  3. Kompletny kreator konfiguracji skanera z PaperPort 12
  4. Ukryj natywny interfejs użytkownika skanera
  5. Dodaj wskazówkę dotyczącą skanera
  6. Skontaktuj się z pomocą techniczną

PaperPort 14 to najszybszy i najłatwiejszy sposób skanowania, udostępniania i wyszukiwania lub organizowania dokumentów. Ma teraz wersję na PC, która może zapewnić dostęp do najważniejszych plików w dowolnym miejscu i czasie za pomocą Nuance Cloud Connector.

Miliony ludzi na całym świecie polegają na PaperPort w eliminowaniu papieru, organizowaniu się i osiągnięciu lepszej wydajności osobistej.

W szczególności PaperPort pomaga lepiej zorganizować się, zmniejsza marnotrawstwo i oszczędza energię, śledzi dokumenty, pomaga szybko znajdować informacje i szybciej robić więcej, a także wiele więcej.

Przy tak doskonałym narzędziu u boku, co może pójść nie tak? Nie jest to idealne rozwiązanie, ponieważ niektórzy użytkownicy zgłosili obawy PaperPort 14 nie skanuje wielu stron.

Problem występuje, gdy używany jest skaner automatycznego podajnika dokumentów (ADF) w PaperPort, i to może nie udać się zeskanować wielu stron jednocześnie bez interwencji użytkownika.

Dzieje się tak, gdy używasz przestarzałego sterownika skanera lub gdy nie skonfigurowałeś poprawnie skanera do pracy w PaperPort 14.

Na szczęście istnieje rozwiązanie dla każdego problemu, dlatego wymieniliśmy rozwiązania, których możesz użyć, aby rozwiązać ten problem z PaperPort 14.

ROZWIĄZANE: PaperPort skanuje tylko jedną stronę

Rozwiązanie 1: Zaktualizuj sterownik TWAIN w skanerze

Aby zaktualizować sterownik skanera, skontaktuj się z producentem skanera, aby uzyskać najnowszy sterownik skanera TWAIN. Możesz pobrać go ze strony internetowej. Dobrym przykładem jest tutaj, jeśli korzystasz ze skanera Brother, przejdź do oficjalnej strony internetowej Brother i sprawdź sterownik. Zazwyczaj można je znaleźć w menu „Wsparcie”. Pobierz najnowszy sterownik TWAIN dla skanera Brother, którego używasz (dokładny model) i upewnij się, że sterownik jest zaprojektowany do działania w używanym systemie operacyjnym. Nie zapomnij również zainstalować najnowszych aktualizacji Paperport.

zaktualizuj oprogramowanie Paperport

Jeśli to rozwiązanie nie działa, wypróbuj następne.

  • Rozwiązanie 2: Włącz ADF w profilu skanowania

    • Otwórz PaperPort 14
    • Przejdź do panelu Skanuj lub pobierz zdjęcie
    • Wybierz profil skanowania (ten w użyciu)
    • Kliknij Ustawienia
    • Kliknij kartę Skanuj
    • Ustaw opcję Źródło na ADF (możesz także ustawić Dupleks ADF, jeśli jest dostępny)
    • Kliknij OK
    • Zeskanuj dokument wielostronicowy, aby sprawdzić, czy PaperPort 14 nie skanuje wielu stron, problem został rozwiązany bez monitowania o interwencję użytkownika

    Rozwiązanie 3: Kompletny kreator konfiguracji skanera

    Aby to zrobić:

    • Przejdź do panelu Skanuj lub pobierz zdjęcie
    • Kliknij Wybierz
    • Kliknij opcję Konfiguracja zaawansowana w oknie Dostępne skanery — uruchomi się kreator konfiguracji skanera ScanSoft
    • Jeśli pojawi się pytanie „Czy chcesz pobrać najnowszą bazę danych skanerów ze ScanSoft”, kliknij Tak
    • Kliknij Następny
    • Jeśli pojawi się monit o przetestowanie urządzenia, wybierz opcję Tak, a następnie kliknij przycisk Dalej
    • Przetestuj połączenie ze skanerem i ponownie kliknij przycisk Dalej. Jeśli pojawi się komunikat „Nie znaleziono skanera”, sprawdź kable i kliknij Spróbuj ponownie.
    • Wybierz Podstawowy test skanowania z listy testów
    • Wybierz opcję Sprawdź możliwości ADF i kliknij przycisk Dalej
    • Kliknij ponownie przycisk Dalej, aby rozpocząć testy
    • Wybierz odpowiednie ustawienia skanera i kliknij Skanuj. Jeśli nie ma obrazu, kliknij brakujący obraz i spróbuj ponownie zeskanować
    • Kreator konfiguracji skanera wykryje podłączony typ skanera ADF. Wybierz poprawną opcję i kliknij OK
    • Umieść wiele stron w uchwycie papieru i kliknij Dalej, aby rozpocząć test. Po wyświetleniu monitu usuń strony i kliknij przycisk Dalej
    • Kliknij ponownie przycisk Dalej i kliknij przycisk Zakończ, aby zakończyć testowanie

    — ZWIĄZANE: Jak rozwiązać problemy z drukarką / skanerem Samsung w systemie Windows 10

    Rozwiązanie 4: Ukryj natywny interfejs użytkownika skanera

    Aby to zrobić, odznacz opcję Wyświetl okno dialogowe skanera i zeskanuj dokument wielostronicowy. Jeśli okno dialogowe Wyświetl skaner nie jest dostępne w okienku Skanuj lub pobierz zdjęcie, ukryj je, wykonując następujące czynności:

    • Uruchom PaperPort
    • Kliknij Ustawienia skanowania, aby wyświetlić panel Skanuj lub pobierz zdjęcie
    • Kliknij kartę Wybierz
    • Wybierz odpowiedni sterownik skanera
    • Kliknij opcję Ustawienia zaawansowane
    • Kliknij przycisk Nie po wyświetleniu monitu o pobranie najnowszej bazy danych skanera
    • Kliknij Następny
    • Wybierz tryb niestandardowy z listy trybów
    • Włącz opcję Wykonaj testy i kliknij przycisk Dalej, a następnie kliknij przycisk OK, aby kontynuować
    • Kliknij przycisk Dalej, aby nawiązać komunikację ze skanerem
    • Kliknij Ustawienia zaawansowane
    • Wybierz opcję Włączanie ukrywania (lub Ukryj natywny interfejs użytkownika) i kliknij przycisk OK
    • Włącz wykonywanie testów skanowania
    • Kliknij Następny
    • Po zakończeniu testowania kliknij przycisk Zakończ

    — ZWIĄZANE: Poprawka: Paperport 14 nie uruchamia się w systemie Windows 10

    Rozwiązanie 5: Dodaj wskazówkę dotyczącą skanera

    Aby to zrobić:

    • Uruchom PaperPort
    • Kliknij Ustawienia skanowania, aby wyświetlić panel Skanuj lub pobierz zdjęcie
    • Kliknij kartę Wybierz
    • Wybierz odpowiedni sterownik skanera
    • Kliknij opcję Ustawienia zaawansowane
    • Kliknij przycisk Nie po wyświetleniu monitu o pobranie najnowszej bazy danych skanera
    • Kliknij Następny
    • Wybierz tryb niestandardowy z listy trybów
    • Włącz opcję Wykonaj testy i kliknij przycisk Dalej, a następnie kliknij przycisk OK, aby kontynuować
    • Kliknij przycisk Dalej, aby nawiązać komunikację ze skanerem
    • Kliknij Edytor podpowiedzi
    • Kliknij Edytuj wskazówki
    • Znajdź wskazówkę o nazwie PENDINGXFERS (PARA) lub WIAPENDINGXFERS (WIA)
    • Wybierz odpowiednią wskazówkę
    • Kliknij Dodaj, aby przenieść go do kolumny Zastosowane wskazówki po prawej stronie. Wybierz odpowiednią odpowiednią wskazówkę, w zależności od tego, czy używany jest sterownik TWAIN, czy sterownik WIA.
    • Kliknij przycisk Zmień podpowiedź.
    • Zmień wartość rozwijaną na Nie
    • Kliknij dwa razy przycisk OK, aby powrócić do Kreatora konfiguracji skanera.
    • Włącz wykonywanie testów skanowania
    • Naciśnij dalej by kontynuować.
    • Po zakończeniu testu kliknij przycisk Zakończ

    Rozwiązanie 6: Skontaktuj się z pomocą techniczną

    Jeśli żadne z powyższych rozwiązań nie naprawiło PaperPort 14, nie skanuje wielu stron, nawet jeśli używasz odpowiednio skonfigurowanego skanera ADF, skontaktuj się z pomocą techniczną producenta PaperPort na stronie Nuance, aby uzyskać dalszą pomoc.

    Jeśli nie możesz używać tego oprogramowania, po prostu spróbuj przełączyć się na inne, które może pomóc w pracy ze zeskanowanymi dokumentami. Sprawdź naszą listę najlepszych programów do skanowania i daj nam znać, co o nich myślisz.

    Daj nam znać, jeśli którekolwiek z tych rozwiązań zadziałało, zostawiając komentarz w poniższej sekcji.

Link do głównej publikacji