Outlook jest istotną częścią obszaru roboczego Microsoft, z którego korzystają miliony zadowolonych użytkowników. Ujednolicenie klienta poczty e-mail z kalendarzem i zadaniami sprawiło, że zmiana programu Outlook została przyjęta jako pozytywna zmiana i krok naprzód. Kiedy działa, działa świetnie, zarówno dla użytkowników domowych, jak i profesjonalnych. Z drugiej strony, gdy zawiedzie, zawodzi żałośnie.
Wydaje się, że tak jest w przypadku Spotkań programu Outlook, które w oparciu o wiele raportów użytkowników nie aktualizują się w Kalendarzu. Zadbaliśmy o to, aby rzucić nieco światła i przedstawić możliwe rozwiązania tego poniżej.
Jak rozwiązać problemy z aktualizacjami podczas spotkań w kalendarzu Outlooka
Używanie programu Outlook do ustawiania spotkań z kontaktami jest dość zwyczajną i raczej przydatną funkcją. Jest to ważne oprogramowanie dla tak wielu użytkowników, którzy wymagają organizacji i planowania, w tym spotkań z dowolną osobą z listy kontaktów.
Aby było jeszcze lepiej, Outlook jest rozwiązaniem wieloplatformowym, dzięki czemu może synchronizować na wielu urządzeniach, komputerach i smartfonach. W tej dziedzinie panuje duża konkurencja, ale wygląda na to, że Microsoft ma słabość do Outlooka.
Z drugiej strony wszystko się rozpada, jeśli Outlook nie synchronizuje ani nie aktualizuje spotkań w kalendarzu. Wydaje się, że jest to poważny problem dla dużej liczby użytkowników. Najgorsze jest to, że te zdarzenia są selektywne.
Zaplanowane spotkania są aktualizowane na niektórych urządzeniach, a nie na innych. Staje się to dziwne, gdy zaplanowane spotkania z powodzeniem aktualizują zmiany w internetowym programie Outlook, gdy aplikacja komputerowa tego nie robi.
W tej chwili Microsoft nie ma oficjalnych rozwiązań, ale możemy zasugerować kilka kroków w zależności od wersji aplikacji. W przypadku aplikacji komputerowej możesz spróbować uruchomić dwa polecenia. Pierwszy powinien zresetować preferencje roamingu, a drugi zresetuje przetwarzanie klienta.
Outlook na komputery
Aby uruchomić te dwa, wykonaj następujące czynności:
- Otwórz pasek wyszukiwania systemu Windows i skopiuj i wklej następujące polecenie:
- Outlook.exe / cleanroamedprefs
- Naciśnij enter. Jeśli to się nie powiedzie, spróbuj skopiować i wkleić to polecenie, a następnie naciśnij klawisz Enter:
- Outlook.exe / sniff
- Otwórz pasek wyszukiwania systemu Windows i skopiuj i wklej następujące polecenie:
Outlook dla sieci
- Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki.
- Wyloguj się i zaloguj ponownie.
- Wypróbuj inną przeglądarkę.
- Zmień termin spotkania.
Powiedziawszy to, możemy zakończyć ten artykuł. Mamy nadzieję, że te kroki pomogły ci rozwiązać problem. Jeśli tak jest, daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.