POPRAWKA: Nie mogę wysyłać wiadomości e-mail z programu Outlook w systemie Windows 10

Co zrobić, jeśli Outlook nie wysyła e-maili

  1. Utwórz nowy profil e-mail
  2. Sprawdź, czy protokół TCP / IP jest włączony
  3. Włącz uwierzytelnianie

Wiele osób korzysta z aplikacji Universal Outlook zamiast wersji internetowej, ale niektórzy użytkownicy zgłosili, że nie są w stanie wysyłać wiadomości e-mail za pośrednictwem aplikacji Outlook. W tym artykule pokażemy Ci rozwiązania, które mogą rozwiązać Twój problem z e-mailami w Outlooku.
perspektywy wind8apps

ROZWIĄZANE: Nie można wysyłać wiadomości e-mail z mojego konta Outlook

Rozwiązanie 1 — Utwórz nowy profil e-mail

Istnieje możliwość, że Twój profil e-mail jest uszkodzony, więc możesz spróbować utworzyć nowy. Oto, co musisz zrobić, aby utworzyć nowy profil e-mail dla programu Outlook:

  1. Przejdź do wyszukiwania, wpisz panel sterowania i otwórz Panel sterowania
  2. Przejdź do Kont użytkowników i otwórz Mailpanel sterowania Microsoft Outlook
  3. W oknie Poczta przejdź do Dodaj…
  4. W polu Nazwa profilu wpisz nazwę nowego profilu i kliknij przycisk OKdodaj okno konta e-mail programu Outlook 10
  5. Następnie wybierz Ręcznie skonfiguruj ustawienia serwera
  6. Na stronie Wybierz usługę kliknij opcję Internetowa poczta e-mail, a następnie kliknij przycisk Dalej
  7. Wypełnij pola w oknie dialogowym Ustawienia internetowej poczty e-mail. Upewnij się, że ustawienie Typ konta jest ustawione na POP3
  8. Kliknij przycisk Dalej, a następnie kliknij przycisk Zakończ
  9. Teraz wróć do okna Mail, w oknie Uruchamianie programu Microsoft Outlook użyj tego profilu i wybierz profil, który właśnie utworzyłeś
  10. Kliknij OK
  11. Otwórz program Outlook, aby sprawdzić, czy są jakieś zmiany.

— ZWIĄZANE: POPRAWKA: Awaria poczty programu Outlook, nie synchronizuje poczty w systemie Windows 10

Rozwiązanie 2 — Sprawdź, czy protokół TCP / IP jest włączony

Jeśli nadal masz problemy, nawet jeśli przełączyłeś się na inny profil, możesz ustawić, czy TCP / IP jest ustawiony jako domyślny protokół. Oto, co musisz zrobić:

  1. Przejdź do wyszukiwania, wpisz ncpa.cpl i naciśnij klawisz Enter
  2. Kliknij połączenie internetowe prawym przyciskiem myszy i przejdź do Właściwości
  3. Na karcie Sieć upewnij się, że protokół internetowy w wersji 6 (TCP / IPv6) jest zaznaczony, jeśli nie, sprawdź go
  4. Kliknij OK.

Rozwiązanie 3 — Włącz uwierzytelnianie

  1. Wybierz menu Narzędzia w Outlooku> przejdź do Konta e-mail
  2. Kliknij Wyświetl lub zmień istniejące konta e-mail> Dalej
  3. Wybierz konto e-mail> kliknij Zmień> Więcej ustawień
  4. Przejdź do zakładki Serwer wychodzący
  5. Zaznacz opcję „Mój serwer poczty wychodzącej (SMTP) wymaga uwierzytelnienia”ustawienia poczty internetowej
  6. Wybierz opcję „Użyj tego samego ustawienia co mój serwer poczty przychodzącej”> kliknij OK> Zastosuj> Zakończ.

Teraz, jeśli problem będzie się powtarzał, możesz również skorzystać z tego przewodnika, w którym dowiemy się, co zrobić, jeśli wiadomości e-mail programu Outlook pozostaną w skrzynce nadawczej. Jeśli nic nie działa, być może nadszedł czas, aby skorzystać z usługi e-mail innej firmy.

To wszystko, mam nadzieję, że przynajmniej jedno z tych rozwiązań rozwiązało problem z e-mailami w Outlooku. Jeśli masz jakieś uwagi, zapisz je w sekcji komentarzy poniżej.

Możesz również wypróbować najlepszych klientów i aplikacji e-mail dla systemu Windows 10 z naszej listy.

Link do głównej publikacji