Microsoft Publisher zawiera opcje wysyłania dokumentów w wiadomościach e-mail. Ta aplikacja umożliwia użytkownikom wysyłanie osadzonych dokumentów biuletynowych w wiadomościach e-mail do kontaktów. Jednak wbudowana funkcja e-mail wydawcy nie zawsze działa w przypadku niektórych użytkowników. Wydawca nie może ukończyć operacji to jeden komunikat o błędzie, który może się pojawić, gdy użytkownicy nie mogą wysyłać wiadomości e-mail za pomocą aplikacji. Oto kilka wskazówek na temat rozwiązywania problemów związanych z naprawą Wydawcy, który nie wysyła e-maili.
Jak naprawić wysyłanie e-maili przez wydawcę
1. Wybierz Outlook jako domyślne oprogramowanie e-mail
- Outlook musi być domyślnym oprogramowaniem do obsługi poczty e-mail w systemie Windows, aby użytkownicy mogli wysyłać dokumenty w programie Publisher. Aby zmienić domyślne oprogramowanie pocztowe w systemie Windows 10, kliknij Wpisz tutaj, aby wyszukać przycisk.
- Następnie wpisz słowo kluczowe „default” w polu wyszukiwania.
- Wybierz Domyślne aplikacje, aby otworzyć okno pokazane bezpośrednio poniżej.
- Kliknij bieżącą domyślną aplikację Mail, aby otworzyć okno Wybierz aplikację.
- Wybierz Outlook, aby być domyślnym oprogramowaniem do obsługi poczty e-mail.
2. Sprawdź dopasowanie wersji Wydawca i Outlook
Użytkownicy nie będą mogli wysyłać wiadomości e-mail z osadzonymi dokumentami od wydawcy, jeśli nie będą pasować do wersji wydawcy i programu Outlook. Na przykład użytkownicy programu Publisher 2013 będą potrzebować programu Outlook 2013. Dlatego niektórzy użytkownicy mogą potrzebować sprawdzić, czy ich wersje programu Publisher i Outlook są zgodne.
Użytkownicy, którzy zaktualizowali swoje oprogramowanie Outlook, mogą potrzebować przywrócić poprzednie wersje, które pasują do aplikacji wydawcy, których używają, lub odwrotnie. Odinstaluj więcej oprogramowania aktualizacyjnego, a następnie ponownie zainstaluj stare wersje programu Outlook lub Publisher.
3. Zmień czcionki dokumentu
Błędy mogą pojawić się, gdy użytkownicy próbują wysyłać wiadomości e-mail z dokumentami wydawcy, które zawierają niestandardowe czcionki internetowe i formatowanie. Wydawca wysyła wiadomości e-mail z biuletynem w formacie HTML. Dlatego niektórzy użytkownicy mogą wymagać zastąpienia nietypowych czcionek w dokumentach, które próbują wysłać standardowymi czcionkami internetowymi. Arial, Times New Roman, Helvetica i Times to jedne z najbardziej standardowych czcionek internetowych.
Pamiętaj, że lepiej jest używać szablonów biuletynów e-mail wydawcy do wysyłania dokumentów pocztą e-mail z aplikacją. Są to biuletyny w formacie HTML, które powinny dobrze działać z wbudowaną funkcją e-mail wydawcy. Aby to zrobić, wybierz E-mail i Biuletyn Informacyjny na liście typów szablonów wydawcy.
4. Napraw pakiet MS Office
- Niektórzy użytkownicy wydawcy potwierdzili, że naprawili Wydawca nie może uzupełnić błędów operacji wysyłania wiadomości e-mail za pomocą narzędzia naprawczego MS Office. Użytkownicy mogą to zrobić, otwierając polecenie Uruchom za pomocą klawisza Windows + skrótu klawiaturowego R.
- Otwórz Programy i funkcje, wpisując „appwiz.cpl” w Uruchom i kliknij dobrze.
- Wybierz pakiet MS Office w Programy i funkcje.
- Wybierz Zmiana opcja.
- Użytkownicy mogą następnie wybrać albo Szybka naprawa lub Naprawa online opcja. Wybierz bardziej dokładny Naprawa online opcja.
- Jeśli jest to biuro oparte na MSI, użytkownicy będą musieli wybrać Naprawic opcja; a następnie kliknij dalej przycisk.
5. Wyślij wiadomość e-mail jako załącznik PDF
Jeśli powyższe poprawki nie działają, spróbuj wysłać dokument jako załącznik wiadomości e-mail w formacie PDF od wydawcy, co jest zwykle bardziej niezawodną metodą. Plik PDF zachowa również dokładne formatowanie dokumentu wydawcy. Aby to zrobić, kliknij Plik, Dzielić, i E-mail w ramach wydawcy; a następnie wybierz Wyślij jako plik PDF opcja.
Powyższe rozdzielczości mogą naprawić funkcję poczty elektronicznej Wydawcy dla niektórych użytkowników. Pamiętaj jednak, że użytkownicy mogą również wysyłać biuletyny e-mailowe za pomocą aplikacji internetowych, takich jak MailChimp.