Jak naprawić błędy instalacji Origin na komputerze z systemem Windows

Origin to klient PC oraz platforma do gier online i cyfrowej dystrybucji, która umożliwia dostęp do gier z dowolnego miejsca. Możesz zainstalować klienta z oficjalnej strony internetowej. Czasami jednak mogą wystąpić błędy instalacji Origin na komputerze z systemem Windows. Niektóre z najczęstszych błędów instalacji źródła obejmują kod błędu pochodzenia 6.0, kod błędu pochodzenia 10.0 i kod błędu pochodzenia 20.2.

W tym artykule przyjrzymy się najlepszym możliwym rozwiązaniom, które pomogą Ci rozwiązać błędy instalacji pochodzenia na komputerach z systemem Windows.

Jak naprawić błędy instalacji Origin na komputerze z systemem Windows

1. Kod błędu pochodzenia 6.0

Zmień lokalizację instalacji 

  1. Jeśli niedawno odinstalowałeś Origin, aby zainstalować nową wersję lub z innego powodu, a teraz otrzymujesz kod błędu pochodzenia 6.0 podczas nowej instalacji, spróbuj zmienić ścieżkę instalacji.
    Kod błędu pochodzenia 6.0
  2. Na przykład, jeśli poprzednia instalacja była w C: \ Programs Files (x86) \ Origin folder, spróbuj przenieść nową instalację na dowolną inną partycję.
  3. Najpierw utwórz podfolder o nazwie Origin na innym dysku D: \ lub E: \.
  4. Uruchom instalator Origin.
  5. Zamiast wybierać domyślną ścieżkę instalacji, kliknij Przeglądaj przycisk i wybierz D: \ Origin lub E: \ Origin partycja, aby zainstalować klienta Origin.
  6. Po zakończeniu instalacji uruchom klienta i sprawdź, czy odczytuje zapisane dane gry DO:\ napęd.

Jeśli problem nadal występuje, po prostu utwórz nowy folder o nazwie Pochodzenie w C: \ ProgramFiles (x86) i wybierz go jako ścieżkę instalacji podczas instalacji klienta Origin.

Wyczyść pamięć podręczną danych pochodzenia 

  1. Upewnij się, że zamknąłeś otwarty instalator źródłowy.
  2. Otwórz Menedżera zadań i zamknij każdy proces związany z klientem Origin.
  3. naciśnij Klawisz Windows + R, rodzaj %Dane programu% i kliknij DOBRZE.
  4. W tym folderze znajduje się folder o nazwie Lokalna zawartość. Musisz usunąć wszystkie inne foldery i pliki oprócz Lokalna zawartość teczka.
  5. Jeśli przypadkowo usuniesz folder LocalContent, otwórz Kosz i przywróć go.
    Kod błędu pochodzenia 6.0
  6. Następnie otwórz Eksploratora plików i przejdź do następującej lokalizacji:
    C: \ Users \ nazwa użytkownika \ AppData
  7. Otworzyć Lokalny teczka. Usuń tam folder Origin.
  8. Uruchom ponownie komputer i sprawdź, czy są jakieś ulepszenia.

POPRAWKA: Twój klient Origin jest za stary

2. Kod błędu pochodzenia 10.0

1. Usuń plik OriginThinSetupInternal.exe, sprawdź, czy masz wystarczającą ilość miejsca na dysku

  1. Otwórz Eksploratora plików i przejdź do następującej lokalizacji:
    C: \ Program Files (x86) \ Origin.
  2. Teraz zlokalizuj OriginThinSetupInternal.exe.
  3. Kliknij plik prawym przyciskiem myszy i wybierz Usunąć.
  4. Teraz spróbuj ponownie zainstalować klienta Origin i sprawdź, czy kod błędu Origin 10.0 został rozwiązany.

Inne obejścia

  1. Włącz True Color — Iść do Panel sterowania> Wygląd i personalizacja> Dostosuj rozdzielczość ekranu> Zaawansowane> Monitor.
  2. Niższa rozdzielczość ekranu dla ustawień wyświetlania.
  3. Wyłącz program antywirusowy i wszelkie inne aplikacje startowe, które mogą powodować konflikt z instalacją.

3. Kod błędu pochodzenia 20.2

Sprawdź, czy masz wystarczającą ilość miejsca na dysku

  1. Kod błędu pochodzenia 20.2 zwykle występuje, jeśli na dysku instalacyjnym nie ma wystarczającej ilości miejsca do zainstalowania klienta Origin.
  2. Sprawdź ponownie dysk instalacyjny i upewnij się, że masz wystarczającą ilość miejsca do zainstalowania oprogramowania.
  3. Jeśli problem będzie się powtarzał, spróbuj ponownie zainstalować Origin z oficjalnej strony internetowej.

Link do głównej publikacji