The Zestaw słuchawkowy HyperX Cloud 2 został zaprojektowany, aby zapewnić nieskazitelny komfort, krystalicznie czysty dźwięk i umożliwić pełne zanurzenie się w grze, zapewniając wspaniałe wrażenia.
W tej serii jest HyperX Cloud 2, który oferuje wirtualny dźwięk przestrzenny 7.1, zapewniając najwyższą precyzję dźwięku, komfort dzięki wymiennym nausznikom ze sztucznej skóry i weluru, a także zaawansowaną skrzynkę sterującą audio USB z wbudowanym dźwiękiem karta wzmacniająca dźwięk i głos. Ten element inżynierii jest zdecydowanie jednym z najlepszych dostępnych mikrofonów dźwiękowych 360º.
Jedną z jego najistotniejszych cech jest jednak odłączany mikrofon, który eliminuje wszelkie szumy i zapewnia, że Twój głos jest wystarczająco głośny i wyraźny, aby zawsze być słyszalnym.
Aby zachować kontrolę nad grą, oto co możesz zrobić, gdy mikrofon HyperX Cloud 2 nie działa.
Mikrofon HyperX Cloud 2 nie działa w systemie Windows 10 / Xbox One
Sprawdź HyperX Cloud 2 swoje połączenia
Upewnij się, że wszystkie połączenia są prawidłowo podłączone, w tym skrzynki kontrolnej i / lub przedłużaczy. W przypadku mikrofonu upewnij się, że jest on podłączony do końca i nie zwisa luźno. Powinien pasować do zestawu słuchawkowego.
Sprawdź połączenia audio HyperX Cloud 2
Może to być jeden z powodów, dla których mikrofon HyperX Cloud 2 nie działa. Sprawdź połączenia audio, aby sprawdzić, czy działają, używając alternatywnego mikrofonu lub głośników.
Aby uzyskać więcej informacji na temat rozwiązywania problemów z dźwiękiem, zapoznaj się z tym przewodnikiem rozwiązywania problemów.
Włącz urządzenia audio
W ustawieniach audio włącz głośniki i mikrofon, upewniając się, że nie są wyciszone, głośność nie jest zbyt niska lub całkowicie obniżona. Najczęściej mikrofon jest wyłączony lub wyciszony.
Wyłącz oprogramowanie audio HyperX Cloud 2
Jeśli masz oprogramowanie audio, zwłaszcza adaptera audio lub oprogramowanie innej firmy, wyłącz je i włącz domyślne sterowanie dźwiękiem w systemie operacyjnym.
Uwaga: jeśli używasz skrzynki kontrolnej, regulacja głośności mikrofonu w systemie operacyjnym Windows może być niemożliwa — możesz ją regulować tylko z poziomu skrzynki kontrolnej. Jeśli głośność mikrofonu nadal nie reguluje się z poziomu panelu sterowania, skontaktuj się z producentem (patrz rozwiązanie 7).
Jeśli używasz systemu Windows 10 i masz problem z niedziałającym mikrofonem HyperX Cloud 2, oto jak rozwiązać ten problem:
- Sprawdź, czy przełącznik wyciszenia jest wyłączony
- Kliknij prawym przyciskiem myszy Początek
- Wybierz Panel sterowania
- Iść do Sprzęt i dźwięk
- Kliknij Dźwięk
- Iść do Odtwarzanie nagranego dźwięku i sprawdź, czy klucz sprzętowy jest dostępny jako urządzenie domyślne
- Kliknij Nagranie kartę, aby sprawdzić mikrofon zestawu słuchawkowego. Jeśli nie jest widoczny, przejdź do następnego kroku
- Kliknij prawym przyciskiem myszy w dowolnym miejscu w przestrzeni i potwierdź, że oba Pokaż wyłącz urządzenia i Pokaż odłączone urządzenia pola są zaznaczone
- Kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz mikrofon zestawu słuchawkowego jako urządzenie domyślne
Uwaga: jeśli okaże się, że Menedżer urządzeń wyświetla sterowniki dźwięku Realtek, wykonaj następujące czynności:
- Odłącz zestaw słuchawkowy HyperX Cloud 2
- Odłącz kamerę internetową
- Pobierz i zainstaluj najnowsze sterowniki Realtek
- Uruchom ponownie komputer
- Ponownie włóż zestaw słuchawkowy
- Przetestuj zestaw słuchawkowy na dyktafonie, nagrywając głos
- Przejdź do Cortany i wpisz Nagrywanie głosu
- Kliknij Mic i mów
- Kliknij ponownie (spowoduje to zatrzymanie)
- Kliknij odtwarzanie (trójkąt), aby odtworzyć swoje nagranie
Uwaga: Oprogramowanie audio Realtek czasami zastępuje ustawienia systemu Windows, dlatego należy wykonać następujące czynności, aby to naprawić:
- Iść do Cortana pole wyszukiwania
- Rodzaj Ustawienia prywatności mikrofonu
- Kliknij Ustawienia prywatności mikrofonu, aby otworzyć podgląd ustawień
- Sprawdź, czy Pozwól aplikacjom korzystać z mojego ustawienia mikrofonu jest „włączony”
- Kliknij aplikacje, które mogą korzystać z mikrofonu
- Sprawdź, czy mikrofon działa, korzystając z połączeń testowych, takich jak Skype lub Mumble.
Sprawdź wolumin HyperX Cloud 2 w polu kontrolnym
Głośność może nie tylko być niska lub wyłączona w ustawieniach audio, ale także w skrzynce kontrolnej. Jeśli używasz pola kontrolnego, upewnij się, że podkręciłeś również na nim głośność. Musisz jednak wiedzieć, że to ustawienie głośności jest przeznaczone tylko dla słuchawek. Sprawdź także, czy przełącznik wyciszenia w panelu sterowania nie jest wyciszony.
Sprawdź ustawienia dźwięku HyperX Cloud 2 w używanej aplikacji do gier
Czasami problem może nie dotyczyć ustawień audio lub skrzynki kontrolnej, ale gry lub aplikacji, których używasz. Sprawdź ustawienia audio w grze lub w aplikacji, a następnie potwierdź, czy to zadziała dla Twojego mikrofonu.
Skontaktuj się z producentem HyperX Cloud 2 w celu rozwiązania problemów
Jeśli którekolwiek z powyższych rozwiązań nie działa, skontaktuj się z pomocą techniczną Kingston w celu uzyskania dalszej pomocy.