Pliki .RDP nie otworzą się po aktualizacji rocznicowej

Spora liczba użytkowników zgłasza, że ​​nie może otworzyć plików .RDP po zainstalowaniu rocznicowej aktualizacji systemu Windows 10. Mówiąc dokładniej, pliki pozostają bez odpowiedzi, niezależnie od działań wykonywanych przez użytkowników.

Wygląda na to, że aktualizacja psuje niektóre funkcje związane z połączeniami ze zdalnym pulpitem, ponieważ użytkownicy potwierdzili, że problem nie występuje na maszynach wirtualnych dzięki nowej instalacji pliku ISO Anniversary Update. Wygląda na to, że ten problem dotyczy tylko aplikacji Microsoft Remote Desktop Connection Manager, ponieważ wszyscy użytkownicy dotknięci tym problemem nie mają zainstalowanego innego oprogramowania RDP.

Użytkownicy narzekają, że pliki RDP nie otworzą się po aktualizacji rocznicowej

Po zainstalowaniu rocznicowej aktualizacji systemu Windows 10 na moim systemie Windows 10 Pro pliki .RDP nie otwierają się. Pulpit zdalny nadal działa, jeśli otworzysz go ręcznie i wprowadzisz informacje o serwerze. Ale moje zapisane pliki .RDP nie otworzą się. Również kliknięcie ich prawym przyciskiem myszy i wybranie edycji również nie działa. Nic się nie dzieje. Otworzyłem nawet połączenie pulpitu zdalnego, ręcznie wpisałem informacje o serwerze i kliknąłem Zapisz jako. Ten skrót też nie zadziała.

Fakt, że pliki RDP. nie otwierają się w systemach z aktualizacją rocznicową, jest bardzo frustrujące dla firm, ponieważ użytkownicy polegają na tej funkcji, aby otwierać własne komputery z domu.

Na szczęście istnieje sposób obejścia tego problemu, ale nie jest to trwałe rozwiązanie.

Jak otworzyć pliki RDP. W systemach z aktualizacją rocznicową

1. Wpisz pokaz w polu wyszukiwania
2. Wybierz Ustawienia wyświetlania
3. Zobaczysz czerwony tekst „Ustawiony jest niestandardowy współczynnik skali„.
4. Kliknij tekst pod „Wyłącz niestandardowe skalowanie i wyloguj się„.
5. Zaloguj się ponownie.
6. MSTSC powinien teraz działać z plikiem RDP przekazanym jako parametr.

Link do głównej publikacji