Oto, jak rozwiązać problemy z niskim FPS Astroneera

Astroneer to obiecująca gra, która przenosi graczy na skraj kosmosu, rzucając im wyzwanie w poszukiwaniu rzadkich zasobów i wykorzystywania ich do budowy różnych pojazdów i maszyn w celu rozbudowy swoich baz.

Rozgrywka Astroneera jest dość uzależniająca, ale na rozgrywkę często wpływają różne problemy. Jak już informowaliśmy, czasami Astroneer ulega awarii, gracze mogą doświadczać problemów z niską liczbą klatek na sekundę, sterowanie jest dalekie od ideału, a inne. Biorąc pod uwagę, że gra jest nadal w toku, gracze powinni spodziewać się pewnych problemów technicznych.

Na szczęście dostępnych jest już kilka obejść pozwalających naprawić awarie Astroneera i błędy środowiska wykonawczego C ++ 2015. Dobrą wiadomością jest to, że gracze mogą teraz naprawić irytujące problemy z niskim FPS. Jeden pomysłowy gracz Astroneer opracował szybkie rozwiązanie, które ustabilizuje liczbę klatek na sekundę w grze.

Ponadto przed przejściem do rzeczywistych kroków upewnij się, że sterowniki karty graficznej są aktualne. Bardzo ważne jest, aby mieć wszystko na bieżąco. Ponadto nie możemy pominąć wymagań systemowych, więc upewnij się, że odpowiednio je spełniasz.

Napraw niski FPS Astroneera

Wszystko, co musisz zrobić, to znaleźć konkretny plik konfiguracyjny w folderze gry Astroneer i zmienić serię wartości. Wykonaj następujące kroki:

  1.  Znajdź plik % appdata% localastrosavedconfigwindowsnoeditorengine.ini zwykle znajduje się w C: Użytkownicy @ NAZWA UŻYTKOWNIKA @ AppDataLocalAstro
  2. Otwórz i wklej kod Ścieżki = .. / .. / .. / Engine / Plugins / 2D / Paper2D / Content poniżej:

[/script/engine.renderersettings]
r.DefaultFeature.MotionBlur = False
r.LightFunctionQuality = 0
r.ShadowQuality = 0
r.Shadow.CSM.MaxCascades = 1
r.Shadow.MaxResolution = 512
r.Shadow.RadiusThreshold = 0,1
r.Shadow.DistanceScale = 0,6
r.Shadow.CSM.TransitionScale = 0
r.DistanceFieldShadowing = 0
r.DistanceFieldAO = 0
r.DepthOfFieldQuality = 0
r.RenderTargetPoolMin = 300
r.LensFlareQuality = 0
r.SceneColorFringeQuality = 0
r.EyeAdaptationQuality = 0
r.BloomQuality = 4
r.FastBlurThreshold = 0
r.Upscale.Quality = 1
r.TonemapperQuality = 0
r.LightShaftQuality = 0
r.TranslucencyLightingVolumeDim = 24
r.RefractionQuality = 0
r.SSR.Quality = 0
r.SceneColorFormat = 3
r.TranslucencyVolumeBlur = 0
r.MaterialQualityLevel = 0
r.SSS.Scale = 0
r.SSS.SampleSet = 0
r.EmitterSpawnRateScale = 0,75

Większość graczy, którzy skorzystali z powyższego rozwiązania, potwierdza, że ​​współczynnik FPS Astroneera wzrasta o Od 40 do 50. Są też gracze, którzy nie zauważyli żadnej poprawy FPS po wykonaniu wyżej wymienionych kroków rozwiązywania problemów. Jeśli dotyczy to również ciebie, spróbuj odblokować FPS.

Jeśli chcesz odblokować FPS Astroneera, po prostu wpisz %dane aplikacji% w menu Szukaj> wybierz Folder Astro > Konfiguracja> otwórz plik GamerUserSettings za pomocą Notatnika> zmień FrameRateLimit 144 wartość Monitor RefreshRate lub wyższą.

Game Fire to wzmacniacz gry, który pozbywa się zawieszeń, opóźnień, niskiego FPS i innych problemów podczas gry. Pobierz teraz (za darmo), aby uzyskać lepsze wrażenia z gry.

Inni gracze Astroneer sugerują dodanie komenda uruchamiania -NOSOUND zwiększa liczbę klatek na sekundę w grze. Najprawdopodobniej gracze, którzy doświadczają wzrostu liczby klatek na sekundę w NOSOUND, używają wbudowanego dźwięku. Gracze z dedykowanymi kartami dźwiękowymi prawdopodobnie nie zobaczą żadnych ulepszeń.

Jeśli natrafiłeś na inne obejścia, aby rozwiązać problemy z FPS Astroneera, wypisz kroki rozwiązywania problemów w komentarzach poniżej.

Uwaga redaktora: Ten post został pierwotnie opublikowany w styczniu 2017 r. I od tego czasu został całkowicie odnowiony i zaktualizowany pod kątem świeżości, dokładności i kompleksowości.

Link do głównej publikacji