Powiadomienia aplikacji pocztowej systemu Windows 10 nie działają [FULL FIX]

Powiadomienia aplikacji Poczta systemu Windows 10 nie działają na komputerze? Ten samouczek pokaże, jak naprawić je raz na zawsze.

System Windows 10 jest wyposażony w lekką aplikację Mail, która zapewnia bezpośredni dostęp do kont e-mail bez konieczności korzystania z przeglądarki internetowej. Aplikacja Mail obsługuje ustawienie powiadomień, które umożliwia wyświetlanie przychodzących wiadomości e-mail w trakcie ich wkroczenia. W ten sposób zobaczysz wiadomość e-mail (jako wyskakujące powiadomienie) w momencie jej wejścia, bez konieczności otwierania aplikacji Mail .

Zdarzały się jednak przypadki, że powiadomienia aplikacji Mail nie działały, w którym to przypadku użytkownicy nie otrzymywali powiadomień o przychodzących wiadomościach e-mail. Aby odzyskać / uzyskać dostęp do otrzymanych wiadomości e-mail, w tym przypadku musisz przejść przez stres związany z otwieraniem aplikacji Mail.

W każdym razie opracowaliśmy zestaw rozwiązań umożliwiających rozwiązanie problemu.

Miałem ten problem wcześniej, ale odinstalowałem i ponownie zainstalowałem aplikację pocztową, ale ponieważ twórcy aktualizują ją, to nie rozwiązuje problemu.

Nie otrzymuję żadnych powiadomień pocztowych w systemie Windows 10 z aplikacją poczty

Nic nie działa, usunięte konto, ponownie zainstalowane, ale nic…

Co zrobić, jeśli powiadomienia aplikacji Poczta systemu Windows 10 nie działają?

1. Zezwól aplikacji Kalendarz na działanie w tle

  1. Otworzyć Menu Start a następnie kliknij Ustawienia.ustawienia menu Start Windows 10 powiadomienia aplikacji poczty nie działająustawienia menu Start Windows 10 powiadomienia aplikacji poczty nie działają
  2. w Oprawa kliknij okno Prywatność.Prywatność Powiadomienia aplikacji poczty Windows 10 nie działają
  3. Kliknij Aplikacje w tle, i włącz Pozwól aplikacjom działać w tleaplikacje w tle Windows 10 powiadomienia aplikacji pocztowych nie działają
  4. Kliknij na Wybierz aplikacje, które mogą działać w tle wybierz aplikację Poczta i kalendarz, a następnie włącz ją Na.poczta i kalendarz Windows 10 nie działa powiadomień aplikacji poczty
  5. Wyjdź z ustawień.

2. Przypnij konta e-mail do menu Start

  1. Uruchom Aplikacja poczty.
  2. Kliknij żądane konto e-mail prawym przyciskiem myszy.
  3. Z listy opcji wybierz Przypiąć do początku.
    przypnij, aby uruchomić Powiadomienia aplikacji poczty nie działają
  4. Jeśli masz inne konta e-mail w aplikacji Poczta, powtórz procedurę dla każdego z nich.

Proszę bardzo, są to dwa proste rozwiązania, za pomocą których można rozwiązać problemy z powiadomieniami aplikacji Mail. Jeśli te rozwiązania działały dla Ciebie, daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

Link do głównej publikacji