Napraw coś poszło nie tak Błąd w połączeniu z tymi rozwiązaniami

Wszyscy jesteśmy na LinkedIn, czy to w poszukiwaniu wymarzonej pracy, czy też w celu nawiązania kontaktu z podobnie myślącymi profesjonalistami. Platforma mediów społecznościowych, która pozwala być na bieżąco z najnowszymi trendami na rynku pracy, a także miejsce dla osób rekrutujących i kandydujących.

Ale Linkedin to także wyszukiwarka kandydatów, która ma znaczenie dodawania słów kluczowych w imieniu osoby rekrutującej. Mając to na uwadze, możesz rozbudować swoje portfolio i zacząć błyszczeć dzięki profilowi ​​gwiazdkowemu.

Chociaż Linkedin jest niezbędnym narzędziem dla profesjonalistów, co można zrobić, gdy Bummer wita nasze próby zalogowania się na platformę, coś poszło nie tak. Mamy problem z połączeniem błędu?

Wątki społeczności od dłuższego czasu omawiają ten problem na LinkedIn. Wielu użytkowników wskazuje na występowanie tego zdarzenia:

Nie mogę odświeżyć strony głównej LinkedIn bez słowa „Ups, coś poszło nie tak”. Następnie muszę zamknąć kartę i otworzyć nową, aby móc wrócić do LinkedIn. Czy zostanie to naprawione w najbliższym czasie, czy też strona internetowa pozostanie zepsuta?

Jak naprawić Linkedin, coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie błąd?

  1. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki
  2. Sprawdź identyfikator klienta

1. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki

Pomocną wskazówką jest wyczyszczenie pamięci podręcznej i usunięcie plików cookie z przeglądarki. Jeśli jednak problem będzie się powtarzał, spróbuj przełączyć się do innej przeglądarki i sprawdź, czy błąd wystąpił ponownie.

W przypadku Chrome wykonaj następujące kroki:

  1. otwarty Chrom. W prawym górnym rogu kliknij Więcej.
  2. Kliknij Więcej narzędzi następnie kliknij Wyczyść dane przeglądania.
    wyczyść pamięć podręczną Linkedin Coś poszło nie tak
  3. Wybierz zakres czasu, może być Ostatnia godzina lub Cały czas.
  4. Wybierz typ danych, które chcesz usunąć.
  5. Kliknij  Wyczyść dane przycisk.
    Problem z połączonymi danymi wyczyść
  6. Wszystko gotowe.

W przypadku Mozilli wykonaj następujące kroki:

  1. Kliknij na Menu przycisk i wybierz Opcje.
    Połączone coś poszło nie tak menu opcji
  2. Wybierz Prywatność Bezpieczeństwo i przejdź do sekcji Pliki cookie i dane witryny.
  3. Kliknij Zarządzaj danymi przycisk. Teraz Zarządzaj plikami cookie i Dane strony pojawi się okno dialogowe.
    zarządzaj danymi Linkedin Something Went Wrong
  4. W polu Wyszukaj witryny wpisz nazwę witryny, której pliki cookie chcesz usunąć.
    Linkedin Coś poszło nie tak zarządzać plikami cookie
  5. Aby usunąć wszystkie pliki cookie i dane do przechowywania na stronie internetowej, kliknij Usuń wszystko pokazane.
  6. Aby usunąć wybrane elementy, wybierz pozycję i kliknij Usuń zaznaczone.
  7. Kliknij Zapisz zmiany.
  8. Kliknij dobrze w sekcji Potwierdzanie usuwania plików cookie i danych witryny, a następnie zamknij menu Opcje.

W przypadku Microsoft Edge wykonaj następujące kroki:

  1. Aby wyświetlić historię przeglądania, wybierz Ulubione następnie Historia.
  2. Wybierz Czysta historia.
    Coś poszło źle Błędna jasna historia
  3. Wybierz typy danych, które chcesz usunąć z komputera, a następnie wybierz Jasny.
    Linkedin Coś poszło Źle wyczyść dane przeglądania
  4. Jeśli używasz Cortany i chcesz wyczyścić historię przeglądania przechowywaną w chmurze, wybierz Zmień to, co Microsoft Edge wie o mnie w chmurze, a następnie wybierz Wyczyść aktywność.

2. Sprawdź identyfikator klienta

To rozwiązanie może być pomocne dla osób, które mają problemy z zalogowaniem się na swoje konta w portalu programistów LinkedIn. Upewnij się, że twój Identyfikator klienta w autoryzowanym adresie URL pasuje do Identyfikator klienta na stronie aplikacji. Upewnij się również, że redirect_url wartość w sekcji autoryzowanego adresu URL została autoryzowana na stronie aplikacji.

Wypróbuj wszystkie nasze rozwiązania i daj nam znać, czy Ci pomogły.

Link do głównej publikacji