Duża liczba użytkowników zgłosiła, że ich konsole Xbox nie rozpoznają swoich złotych kont, nawet jeśli je mają.
Ten problem różni się znacznie, jeśli chodzi o sposób, w jaki wpływa to na twoje wrażenia z gry, ale w większości przypadków subskrypcje Gold są nadal dostępne, a także zawartość, która jest dostępna z kontem Gold.
W tym artykule omówimy jedne z najlepszych kroków rozwiązywania problemów, które możesz spróbować rozwiązać ten problem raz na zawsze.
Co zrobić, jeśli członkostwo Xbox One Gold nie zostanie rozpoznane?
1. Sprawdź stronę internetową stanu usługi Xbox Live
- Pierwszym krokiem, który należy wykonać po napotkaniu tego komunikatu o błędzie, jest sprawdzenie, czy serwery Xbox Live są uruchomione.
- Aby to zrobić, możesz po prostu kliknij ten link odwiedzić oficjalną stronę Xbox Live. Jeśli serwery są oznaczone zielonym znacznikiem wyboru, oznacza to, że serwery działają normalnie.
- Wykonaj następną metodę, aby rozwiązać wyżej wspomniany problem.
2. Wypróbuj metodę „odłącz”
- Odłącz przewód zasilający od konsoli Xbox.
- Przytrzymaj przycisk zasilania wciśnięty przez 30 sekund.
- Podłącz ponownie wszystkie kable i spróbuj sprawdzić, czy problem został rozwiązany.
Tryb dla wielu graczy nie działa na konsoli Xbox One? Wróć do akcji dzięki temu prostemu przewodnikowi!
3. Zresetuj swój profil Xbox Live i ponownie zsynchronizuj dane
Aby zresetować profil, wykonaj następujące kroki:
- wciśnij Xbox przycisk na gamepadzie.
- Wybierz Ustawienia -> Wszystkie ustawienia.
- Pod Konto tab -> wybierz Usuń konta
- Wybierz konto, które chcesz usunąć.
- Wybierz Usunąć aby potwierdzić swoją decyzję.
- Po zakończeniu procesu -> wybierz Blisko.
- Uruchom ponownie Xbox.
Aby ponownie zsynchronizować dane, wykonaj następujące kroki:
- wciśnij Xbox ponownie na gamepadzie.
- W środku Zaloguj się tab -> przewiń w dół i wybierz Dodaj zarządzać opcja.
- Zaloguj się do swojego Microsoft konto i sprawdź, czy problem nadal występuje.
4. Zresetuj konsolę do ustawień fabrycznych
- wciśnij Xbox przycisk na gamepadzie.
- Wybierz System -> Ustawienia -> System -> Konsola informacje.
- Wybierz Resetowanie konsola.
- Na ekranie Resetuj konsolę -> wybierz Zresetuj i zachowaj moje gry aplikacje.
- Po zresetowaniu konsoli -> zaloguj się na swoje konto normalnie (proces usuwania danych zajmie trochę czasu, ale powinien rozwiązać problem).
W tym przewodniku omówiliśmy najlepsze metody rozwiązania problemu z członkostwem w usłudze Xbox Live Gold. Daj nam znać, jeśli ten przewodnik pomógł ci, komentując poniżej.