Napraw błędy połączenia internetowego QuickBooks w 6 prostych krokach

Użytkownicy Quickbooks zgłaszali różne błędy podczas próby pobrania najnowszych aktualizacji.

Komunikat o błędzie Błąd połączenia z Internetem. Często nie można nawiązać połączenia z serwerem zapobiega pobieraniu aktualizacji.

Mówiąc o niemożności połączenia z serwerem, należy wziąć pod uwagę różne czynniki.

W poniższym przewodniku przedstawiamy serię poprawek, które powinny umożliwić Quickbooks dostęp do Internetu i zainstalowanie najnowszej aktualizacji.

6 rozwiązań dla błędów połączenia z serwerem QuickBooks

  1. Sprawdź połączenie internetowe w QuickBooks
  2. Sprawdź, czy Twoja subskrypcja jest aktywna
  3. Zezwalaj na połączenie QuickBooks za pośrednictwem Zapory systemu Windows
  4. Nadaj adresowi URL aplikacji Intuit przywilej zaufanej witryny
  5. Wykonaj czystą instalację QuickBooks w trybie uruchamiania selektywnego
  6. Spróbuj zainstalować lub zaktualizować certyfikat zabezpieczeń pulpitu QuickBooks

1. Sprawdź połączenie internetowe w QuickBooks

Upewnij się, że QuickBooks zapewnia dostęp do Internetu. Aby to zrobić, musisz wykonać następujące kroki:

  • Otwórz QuickBooks> wybierz Wsparcie na pasku menu> kliknij Konfiguracja połączenia z Internetem
  • Sprawdź, aby mieć Użyj ustawień połączenia internetowego mojego komputera, aby nawiązać połączenie, gdy ta aplikacja uzyska dostęp do Internetu wybrany
  • Kliknij Kolejny > Gotowy
  • Spróbuj zaktualizować i sprawdź, czy to działa

2. Sprawdź, czy subskrypcja jest aktywna

Pamiętaj, aby zawsze mieć aktywną subskrypcję. Zrób to, musisz wykonać następujące kroki:

  • Uruchom ponownie komputer> otwórz QuickBooks
  • Wybierz Pracowników > kliknij Moja usługa płacowa
  • Kliknij Informacje o koncie / rozliczeniach i upewnij się, że subskrypcja płac jest ustawiona na Aktywnysprawdź status podręczników aktywnych
  • Zamknij okno i sprawdź, czy QuickBook łączy się z serwerem.

— POWIĄZANE: 5 najlepszych VPN dla QuickBooks

3. Zezwól na połączenie QuickBooks za pośrednictwem Zapory systemu Windows

Połączenie QuickBooks może zostać zablokowane przez zaporę. Aktywuj stan łączności QuickBooks, wykonując następujące czynności:

  • Naciśnij przycisk Start i otwórz Panel sterowania
  • Kliknij System i bezpieczeństwo > wybierz zapora systemu Windowszapora systemu Windows
  • Pod Zaawansowane ustawienia > kliknij prawym przyciskiem myszy Reguły wewnętrzne > wybierz Nowa zasada
  • Pod Programy Kliknij Kolejny > wybierz Ta ścieżka programu
  • Otwórz lokalizację pliku QuickBooks> kliknij Kolejny
  • Wybierz Zezwól na połączenie > kliknij Kolejny
  • Upewnij się, że wszystkie pola są zaznaczone> kliknij Kolejny
  • Wpisz nazwę nowej reguły> kliknij koniec
  • Wykonaj te same kroki dla reguł wychodzących

4. Nadaj adresowi URL Intuit przywilej Zaufanej witryny

Wprowadzenie adresu URL Intuit w sekcji Zaufana witryna Internet Explore może umożliwić QuickBooks połączenie z serwerem.

Aby wziąć udział w tych zadaniach, wykonaj następujące kroki:

  • Otwórz Internet Explorer> wybierz Przybory > kliknij opcje internetowe
  • Otworzyć Bezpieczeństwo zakładka> kliknij Zaufane strony internetowe Ikonazaufane strony google chrome
  • Wybierz Witryny przycisk
  • Wpisz Dodaj tę stronę do strefy zaznacz następny adres URL: * .intuit.com
  • Upewnij się, że masz Wymagaj weryfikacji serwera (https 🙂 dla wszystkich witryn w tej strefie niezaznaczone pole
  • naciśnij Blisko > DOBRZE.

— POWIĄZANE: 7 najlepszych programów do fakturowania w systemie Windows 10 do użycia

5. Wykonaj czystą instalację QuickBooks w trybie uruchamiania selektywnego

Odinstaluj QuickBooks, a następnie zainstaluj go ponownie w trybie uruchamiania selektywnego, aby upewnić się, że aplikacje innych producentów nie zakłócają działania oprogramowania.

Aby uruchomić system Windows w trybie uruchamiania selektywnego, wykonaj następujące kroki:

  • Naciśnij klawisze R + Windows na klawiaturze, aby otworzyć pole Uruchom> wpisz msconfig i naciśnij Enter
  • Na karcie ogólnej wybierz Uruchamianie selektywne i Załaduj usługi systemowe
  • Otworzyć Usługi tab> wybierz Ukryj wszystkie usługi Microsoft > wybierz Wyłącz wszystkieukryj wszystkie usługi Microsoft
  • Odznacz Ukryj wszystkie pola usług Microsoft
  • Upewnij się, że pole Instalatora Windows jest zaznaczone> kliknij dobrze
  • Po uruchomieniu systemu Windows zainstaluj ponownie aplikację QuickBooks. Następnie przywróć komputer do normalnej konfiguracji, wykonując następujące kroki:
  • Naciśnij klawisze R + Windows na klawiaturze, aby otworzyć pole Uruchom> wpisz msconfig i naciśnij Enter
  • Wybierz Normalne uruchomienie > kliknij dobrze
  • w Konfiguracja systemu wybierz okno Uruchom ponownie

6. Spróbuj zainstalować lub zaktualizować certyfikat zabezpieczeń pulpitu QuickBooks

Upewnij się, że masz zainstalowany i aktualny certyfikat bezpieczeństwa pulpitu QuickBooks. Przeprowadzenie kontroli wymaga wykonania następujących kroków:

  • Kliknij prawym przyciskiem ikonę QuickBooks Desktop> wybierz Właściwości
  • Wybierz Skrót tab> wybierz Otwórz lokalizację pliku > kliknij dobrze
  • Przejdź do aplikacji QuickBooks .exe plik> kliknij go prawym przyciskiem myszy i wybierz Właściwości
  • Wybierz Podpisy cyfrowe tab> wybierz QuickBooks > Zainstaluj certyfikat
  • W Kreatorze importu certyfikatów zaznacz, aby mieć Aktualny użytkownik ustawiony jako Lokalizacja sklepu > kliknij Kolejny 
  • Wybierz Dalej> Zakończ

Mamy nadzieję, że z powodzeniem wdrożyłeś nasze proponowane rozwiązania. Daj nam znać, jak Ci pomogli, w sekcji komentarzy poniżej.

Link do głównej publikacji