Microsoft Store: Coś się wydarzyło na naszym błędzie końcowym [FIX]

Microsoft Store to jedna z preinstalowanych aplikacji Windows 10. Niektórzy użytkownicy stwierdzili, że Spróbuj jeszcze raz pojawia się komunikat o błędzie podczas próby uruchomienia MS Store. Pełny komunikat o błędzie mówi: Spróbuj jeszcze raz. Coś się wydarzyło na naszym końcu. Chwila oczekiwania może pomóc. W związku z tym MS Store nie otwiera się.

Jak mogę naprawić Spróbuj ponownie ten błąd w Microsoft Store? Aby to naprawić, zacznij od uruchomienia narzędzia do rozwiązywania problemów z aplikacjami Sklepu Windows. To powinno rozwiązać problem lub przynajmniej dać lepszy wgląd w to, co go powoduje. Jeśli problem będzie się powtarzał, zresetuj aplikację MS Store i zaznacz Kup i pobierz ustawienia Xbox Live.

Przeczytaj szczegółowe informacje na temat każdego odpowiedniego rozwiązania poniżej.

Napraw Sklep Microsoft Wypróbuj ten błąd ponownie, wykonując 4 poniższe kroki

  1. Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami ze Sklepu Windows
  2. Zresetuj aplikację MS Store
  3. Sprawdź ustawienie Kup i pobierz Xbox Live
  4. Wyczyść folder LocalCache

1. Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami Sklepu Windows

Najpierw spróbuj uruchomić narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami ze Sklepu Windows. Niektórzy użytkownicy potwierdzili, że narzędzie do rozwiązywania problemów rozwiązało dla nich błąd „Spróbuj ponownie”. W ten sposób użytkownicy mogą otworzyć narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami ze Sklepu Windows.

  1. Naciśnij klawisz Windows + klawisz skrótu S, który otworzy pole wyszukiwania Cortany w systemie Windows 10.
  2. Wpisz słowo kluczowe „rozwiąż problem” w polu tekstowym i kliknij przycisk Rozwiązywanie problemów z ustawieniami.
  3. Przewiń w dół i wybierz Aplikacje ze Sklepu Windows.narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami sklepu Windows
  4. wciśnij Uruchom to narzędzie do rozwiązywania problemów przycisk, aby otworzyć narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami ze Sklepu Windows.Narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami Sklepu Windows wykrywa problemy
  5. Następnie przejrzyj potencjalne rozwiązania narzędzia do rozwiązywania problemów.

2. Zresetuj aplikację MS Store

Niektórzy użytkownicy naprawili Spróbuj jeszcze raz. Coś się wydarzyło na naszym końcu. Chwila oczekiwania może pomóc błąd podczas resetowania aplikacji Microsoft Store. Aby to zrobić, naciśnij klawisz Windows + klawisz skrótu X.

  1. Kliknij Biegać aby otworzyć to akcesorium.
  2. Wpisz „wsreset.exe” w polu Uruchom.wsreset.exe
  3. wciśnij dobrze przycisk.
  4. Po zresetowaniu MS Store otworzy się puste okno wiersza polecenia. Następnie aplikacja MS Store może się otworzyć.

3. Sprawdź ustawienie Kup i pobierz Xbox Live

Dostosowywanie Kup i pobierz Ustawienie Xbox Live to kolejna rozdzielczość, która naprawiła Spróbuj jeszcze raz błąd niektórych użytkowników.

  1. Aby to zrobić, zaloguj się do witryny Xbox Live i otwórz https://account.xbox.com/en-US/Settings.
  2. Wybierz kartę Bezpieczeństwo online XBOX One.
  3. Wybierz Tylko za darmo przycisk opcji dla Kup i pobierz opcja.

4. Wyczyść folder LocalCache

Uszkodzony folder LocalCache może być źródłem różnych błędów Microsoft Store. Wyczyszczenie tego folderu jest potencjalnym rozwiązaniem Spróbuj jeszcze raz błąd. Użytkownicy mogą wyczyścić folder LocalCache w następujący sposób.

  1. Otwórz Uruchom, naciskając klawisz Windows + klawisz skrótu R.
  2. Wpisz „% localappdata%” w Uruchom i kliknij dobrze aby otworzyć Eksploratora plików, jak pokazano bezpośrednio poniżej.Pliki lokalne appdata
  3. Otwórz stamtąd foldery Packages, Microsoft.WindowsStore_8wekyb3d8bbwe i LocalCache.lokalna pamięć podręczna appdata
  4. Naciśnij kombinację klawiszy Ctrl + A, aby zaznaczyć całą zawartość w folderze LocalCache.
  5. wciśnij Usunąć przycisk.

Oto niektóre z potwierdzonych uchwał dla Spróbuj jeszcze raz. Coś się wydarzyło na naszym końcu. Chwila oczekiwania może pomóc błąd. Istnieje więc duża szansa, że ​​co najmniej jedna z powyższych rozdzielczości naprawi błąd większości użytkowników.

Link do głównej publikacji