Jak wyświetlić wszystkie wiadomości e-mail w aplikacji pocztowej Windows 10, 8.1, 8

Jak mogę zobaczyć wszystkie moje e-maile w aplikacji pocztowej Windows 10, 8.1, 8?

  1. Wykonaj czysty rozruch
  2. Uruchom ponownie komputer z wyłączoną pocztą
  3. Usuń wszystkie konta
  4. Zainstaluj ponownie aplikację
  5. Wypróbuj aplikację klienta poczty

Windows 10, 8.1, 8 są wyposażone we wbudowaną aplikację zaprojektowaną do synchronizacji kont pocztowych z nią. Aplikacja poczty Windows to w zasadzie system poczty internetowej, w którym nie można ustawić żadnych reguł poczty, ale oczywiście funkcje działają, przechodząc na serwer poczty, do którego można uzyskać dostęp za pośrednictwem przeglądarki i ustawić funkcje z tego poziomu. Jeśli chodzi o użytkowników programu Outlook dla zintegrowanej listy kontaktów i kalendarza, będą musieli uzyskać dla nich osobne aplikacje.
Aplikacja poczty Windows 8
Masz konto Hotmail, konto Outlook lub konto Yahoo, możesz zsynchronizować je wszystkie z aplikacją poczty Windows. Jedynym dużym problemem związanym z tą aplikacją pocztową dla systemu Windows 10, 8.1, 8, którą do tej pory widziałem, jest to, że niektórzy użytkownicy nie są w stanie wyświetlić wszystkich swoich wiadomości e-mail lub mogą wyświetlić tylko pierwsze 30. W kilku wierszach poniżej Wyjaśnię, co możemy zrobić, aby rozwiązać problem z wiadomościami, które nie pojawiają się w aplikacji pocztowej Windows.

Jak rozwiązywać problemy z aplikacją poczty Windows 10, 8.1, 8, aby wyświetlać wiadomości e-mail?

1. Wykonaj czysty rozruch

Będziemy musieli wykonać czysty rozruch systemu Windows 8. Zasadniczo spowoduje to uruchomienie systemu z niezbędnymi sterownikami i programami i najprawdopodobniej wyeliminuje wszelkie konflikty w systemie.

  1. Zaloguj się jako administrator podczas uruchamiania systemu Windows 8
  2. Ustaw kursor myszy w prawym dolnym rogu ekranu
  3. Kliknij (lewy przycisk myszy) na „Szukaj”
  4. Wpisz w polu wyszukiwania „msconfig”
  5. Kliknij (lewy przycisk myszy) ikonę po lewej stronie ekranu z napisem „msconfig”
  6. Kliknij (lewym przyciskiem myszy) zakładkę „Usługi” w górnej części okna „Konfiguracja systemu”.
  7. Kliknij (lewym przyciskiem myszy) pole wyboru obok „Ukryj wszystkie usługi Microsoft” znajdujące się w dolnej części ekranu.
  8. Kliknij (lewy przycisk myszy) „Wyłącz wszystkie” znajdujące się w dolnej prawej części okna „Konfiguracja systemu”.
  9. Kliknij (lewy przycisk myszy) na zakładkę „Uruchamianie” znajdującą się w górnej części okna „Konfiguracja systemu”.
  10. Kliknij (lewy przycisk myszy) na „Otwórz Menedżera zadań”
  11. W oknie „Menedżer zadań”, które otworzyłeś, kliknij teraz (lewym przyciskiem myszy) każdy element na liście i kliknij (lewym przyciskiem myszy) przycisk „Wyłącz” w prawej dolnej części okna.
  12. Zamknij okno „Task Manager”.
  13. Na zakładce „Uruchamianie”, którą otworzyłeś w oknie „Konfiguracja systemu” kliknij (lewym przyciskiem myszy) przycisk „OK” w dolnej części okna.
  14. Uruchom ponownie komputer z systemem Windows 8
  15. Po ponownym uruchomieniu komputera sprawdź wiadomość e-mail w systemie Windows 
  16. Jeśli to nie działa, aby przywrócić komputer do normalnych parametrów, przejdź do okna „Konfiguracja systemu” przedstawionego powyżej i na karcie „Ogólne” kliknij (lewym przyciskiem myszy) opcję „Normalne uruchomienie” i kliknij (lewym przyciskiem myszy) ) na „OK”
  17. Uruchom ponownie komputer
  18. Sprawdź, czy teraz wyświetlają się wiadomości e-mail w aplikacji poczty Windows.

2. Uruchom ponownie komputer z wyłączoną pocztą

  1. Otwórz aplikację pocztową Windows 810, 8.1, 8 i naciśnij klawisz Windows plus przycisk „C” na klawiaturze, aby otworzyć pasek paneli.
  2. Kliknij (lewym przyciskiem myszy) konto „Live” znajdujące się pod Treścią, aby zsynchronizować.
  3. Kliknij (lewym przyciskiem myszy) w polu, aby odznaczyć „E-mail”
  4. Zamknij pocztę systemu Windows 8.
  5. Uruchom ponownie komputer
  6. Otwórz ponownie aplikację poczty Windows 8.
  7. Kliknij (lewy przycisk myszy) na koncie „Live”.
  8. W obszarze „Treść do synchronizacji” kliknij (lewym przyciskiem myszy) w polu, aby zaznaczyć „E-mail”
  9. Musisz poczekać około 5–10 minut, aby sprawdzić, czy Twoje konto „Live” zsynchronizuje Twoje wiadomości e-mail.

3. Usuń wszystkie konta

  1. Otwórz ponownie aplikację poczty Windows 8 i naciśnij przycisk „Windows” oraz przycisk „C” na klawiaturze, aby otworzyć pasek paneli.
  2. Kliknij (lewy przycisk) na „Ustawienia”, a następnie kliknij (lewy przycisk) na koncie Live.
  3. Kliknij (lewym przyciskiem myszy) na „Usuń konta” znajdującym się w dolnej części okna.
  4. Dodaj ponownie usunięte konto i sprawdź, czy teraz widzisz swoje e-maile.

4. Zainstaluj ponownie aplikację

Ten ostatni krok powinieneś zrobić tylko wtedy, gdy żadne z powyższych nie działało dla Ciebie.

  1. Naciśnij klawisz „Windows”, aby otworzyć aplikacje.
  2. Kliknij (prawym przyciskiem myszy) aplikację „Mail”.
  3. Kliknij (lewy przycisk myszy) na „Odinstaluj” znajdującym się w dolnej części ekranu.
  4. Aplikację należy odinstalować, wykonując czynności przedstawione na ekranie.
  5. Po odinstalowaniu aplikacji uruchom ponownie komputer z systemem Windows
  6. Po uruchomieniu komputera naciśnij i przytrzymaj przycisk „Windows” oraz przycisk „W”.
  7. Kliknij (lewy przycisk myszy) na „Sklep”
  8. Wpisz w polu wyszukiwania w aplikacji „Store” słowo „Mail”
  9. Wybierz stamtąd aplikację z napisem „Poczta, kalendarz, osoby i wiadomości”.
  10. Kliknij (lewy przycisk myszy) opcję „Zainstaluj”.
  11. Po zainstalowaniu aplikacji uruchom ponownie komputer.
  12. Po uruchomieniu komputera spróbuj ponownie i zsynchronizuj konta w aplikacji poczty dla systemu Windows 8, aby sprawdzić, czy zadziałało.

5. Wypróbuj aplikację klienta poczty

Zalecamy korzystanie z aplikacji klienta pocztowego innej firmy. Wprowadzono wiele interesujących funkcji, w tym centralizację wielu adresów e-mail, klasyfikację, alerty i inne przydatne opcje. Polecamy Mailbird i eM Client. Są to obecnie liderzy na rynku, a ich recenzje i oceny są naprawdę niesamowite. Pobierz je na poniższe linki i spróbuj.

  • Pobierz teraz Mailbird za darmo
  • Pobierz em Client Premium Edition

Oto kilka kroków, które możesz wypróbować, aby wyświetlić wiadomości e-mail w aplikacji pocztowej Windows 10, 8.1, 8. Jeśli masz inne pytania, napisz do nas poniżej.

Zatwierdź

Link do głównej publikacji