Sprawdź, czy masz dostęp do tego błędu katalogu w systemie Windows 10 [FIX]

The Sprawdź, czy masz dostęp do tego katalogu błąd pojawia się w przypadku niektórych użytkowników, którzy próbują zainstalować określone oprogramowanie. Pełny błąd to Błąd 1310, błąd zapisu do pliku: (ścieżka folderu). Sprawdź, czy masz dostęp do tego katalogu. Użytkownicy nie mogą zainstalować wymaganego oprogramowania w systemie Windows, gdy pojawia się ten komunikat o błędzie.

Jak naprawić Sprawdź, czy masz dostęp do tego błędu katalogu podczas instalowania programów? Na początek upewnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto administratora. Instalowanie programów wymaga uprawnień administracyjnych. Alternatywnie możesz przywrócić uprawnienia do folderów za pomocą programu Time Machine lub ponownie zarejestrować Instalatora Windows.

Przeczytaj poniżej szczegółowe instrukcje krok po kroku dla każdego rozwiązania.

Napraw Sprawdź, czy masz dostęp do tego błędu katalogu

  1. Zaloguj się do konta administratora
  2. Przywróć uprawnienia do folderów za pomocą uprawnień Time Machine
  3. Ponownie zarejestruj Instalatora Windows

1. Zaloguj się do konta administratora

The Sprawdź, czy masz dostęp do tego katalogu błąd jest często problemem z uprawnieniami do folderu. Niektórzy użytkownicy mogą potrzebować zainstalować wymagane oprogramowanie na koncie administratora zamiast standardowego, aby naprawić błąd. Użytkownicy mogą aktywować wbudowane konto administratora, aby zalogować się w następujący sposób.

  1. Najpierw kliknij Wpisz tutaj, aby wyszukać przycisk, aby otworzyć pole wyszukiwania Cortany.
  2. Aby otworzyć wiersz polecenia, wpisz „cmd” w polu wyszukiwania.
  3. Kliknij prawym przyciskiem myszy Wiersz polecenia i wybierz Uruchom jako administrator.
  4. Następnie wpisz „administrator sieci / aktywny: tak” i naciśnij Enter, aby aktywować wbudowane konto administratora.administrator / użytkownik sieci netto: tak cmd
  5. Zamknij wiersz polecenia i wyloguj się z systemu Windows.
  6. Następnie użytkownicy mogą wybrać nowe konto administratora, aby się zalogować.
  7. Naciśnij klawisz Windows + klawisz skrótu E, aby otworzyć Eksploratora plików.
  8. Otwórz folder zawierający instalator oprogramowania, którego dotyczy błąd.
  9. Następnie kliknij instalator prawym przyciskiem myszy i wybierz Uruchom jako administrator opcja menu kontekstowego.

2. Przywróć uprawnienia do folderów za pomocą uprawnień Time Machine

Błąd Sprawdź, czy masz dostęp do tego błędu katalogu, stwierdza, że ​​użytkownicy muszą sprawdzić, czy mają dostęp do katalogu instalacyjnego. Użytkownicy mogą przywracać uprawnienia do folderu dla ścieżki do folderu instalacyjnego zawartego w komunikacie o błędzie dotyczącym zezwolenia Time Machine. Postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi, aby przywrócić uprawnienia do folderów w bezpłatnej wersji oprogramowania.

  1. Najpierw otwórz stronę Uprawnienia Time Machine.
  2. Kliknij Pobieranie > Tutaj zapisać plik ZIP uprawnień Time Machine.
  3. Otwórz plik ZIP uprawnień Time Machine w Eksploratorze plików.
  4. Kliknij Wypakuj wszystko aby otworzyć okno Wyodrębnij skompresowane.rozpakuj skompresowane foldery
  5. Kliknij Przeglądaj aby wybrać ścieżkę do folderu, naciśnij Wyciąg przycisk.
  6. Następnie kliknij kreatora konfiguracji Time Machine w wyodrębnionym folderze, aby zainstalować oprogramowanie.
  7. Otwórz okno uprawnień Time Machine pokazane poniżej.wehikuł czasu zezwolenia
  8. Kliknij przycisk na karcie System plików, aby wybrać ścieżkę do folderu, w którym próbowano zainstalować oprogramowanie (o którym mowa w komunikacie o błędzie).
  9. Kliknij czerwony Wybierz użytkowników i grupę przycisk.czas lub grupa użytkowników maszyny czasu
  10. Następnie wybierz użytkownika do zresetowania uprawnień do folderu i kliknij dobrze.
  11. Wybierz Pełna kontrola w menu rozwijanym.
  12. wciśnij Resetowanie przycisk i wybierz Zresetuj teraz potwierdzać.

3. Ponownie zarejestruj Instalatora Windows

  1. Niektórzy użytkownicy mogą wymagać ponownej rejestracji modułu Instalatora Windows, aby naprawić błąd weryfikacji katalogu. Aby to zrobić, wpisz „msiexec / unregister” w Run i naciśnij Return.
  2. Następnie wpisz „msiexec / regserver” w polu Otwórz i kliknij dobrze przycisk.Uruchom msiexec / regserver
  3. Uruchom ponownie system Windows po ponownej rejestracji Instalatora Windows.

Powyższe rozdzielczości zazwyczaj są rozwiązywane Sprawdź, czy masz dostęp do tego katalogu błąd. Oprócz tych poprawek, wybór alternatywnego katalogu instalacyjnego oprogramowania, dla którego występuje błąd, może również rozwiązać problem.

Link do głównej publikacji