Jak naprawić błąd e-mail 0x80048802 w systemie Windows 10

Kroki, aby naprawić błąd e-mail 0x80048802

  1. Uruchom wbudowane narzędzie do rozwiązywania problemów z systemem Windows
  2. Uruchom SFC
  3. Wykonaj czysty rozruch
  4. Zaktualizuj pocztę Aplikacja Kalendarz w Sklepie Windows
  5. Ponownie zainstaluj pocztę Aplikacja kalendarza
  6. Sprawdź, czy połączenie proxy jest włączone
  7. Zainstaluj aktualizacje systemu Windows
  8. Wykonaj przywracanie systemu

Istnieją tysiące różnych kodów błędów, które mogą wystąpić w setkach miejsc na całym komputerze. Ten artykuł dotyczy 0x80048802 błąd wiadomości e-mail. Jeśli napotkasz ten błąd i chcesz znaleźć rozwiązanie swojego problemu, oto kilka sposobów, które mogą pomóc rozwiązać ten problem.

Jak mogę naprawić błąd 0x80048802?

Rozwiązanie 1: Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami

Ponieważ system Windows 10 zawiera szereg wbudowanych narzędzi do rozwiązywania problemów, które pozwalają szybko rozwiązać niektóre problemy związane z systemem operacyjnym lub używanymi aplikacjami, jest to pierwsza rzecz, którą możesz wypróbować. Aby sprawdzić, czy to rozwiązanie działa dla Ciebie:

  1. Iść do Ustawienia i kliknij Aktualizacja Bezpieczeństwo
  2. Kliknij Rozwiązywanie problemów
  3. Uruchom Narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami Windows

narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami Windows

Jeśli narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacją Windows przestało działać, możesz skorzystać z tego przewodnika, aby go naprawić.

Rozwiązanie 2: Uruchom SFC

Błąd 0x80048802 może być spowodowany problemami z plikami systemowymi Windows. Dlatego możesz także użyć narzędzia Kontroler plików systemowych firmy Microsoft, aby sprawdzić, czy plik nie jest uszkodzony. To narzędzie weryfikuje integralność wszystkich plików systemowych i naprawia problematyczne pliki:

  1. Iść do Początek i wpisz cmd
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszy Wiersz polecenia i wybierz Uruchom jako administrator
  3. Rodzaj sfc / scannow i poczekaj na zakończenie procesu skanowaniasfc scannow
  4. Uruchom ponownie Twój komputer

— POWIĄZANE: Pełna poprawka: Klient eM nie otrzymuje wiadomości e-mail

Rozwiązanie 3: Wykonaj czysty rozruch

Wykonanie czystego rozruchu może być przydatne w identyfikacji przyczyny kodu błędu. Wyłączenie wszystkich procesów uruchamiania, a następnie ponowne ich włączenie pojedynczo może pomóc w znalezieniu źródła błędu:

  1. Kliknij Początek i wpisz msconfig w pasku wyszukiwania
  2. Wybierz Konfiguracja systemu i otwórz Usługi patka
  3. Sprawdź Ukryj wszystkie usługi Microsoft pole wyboru i kliknij Wyłącz wszystkieukryj wszystkie usługi Microsoft
  4. Otworzyć Uruchomienie kartę i kliknij Otwórz Menedżera zadań przycisk
  5. Kliknij prawym przyciskiem myszy wszystkie elementy początkowe i kliknij Wyłączyć aby je wyłączyćwyłącz programy startowe
  6. Blisko Menadżer zadań i zapisz zmiany
  7. Uruchom ponownie Twój komputer

Uwaga: Jeśli błąd nie będzie się powtarzał, będziesz musiał uruchomić każdą aplikację / usługę na raz, aby zobaczyć, co jest przyczyną błędu.

Rozwiązanie 4: Zaktualizuj pocztę Aplikacja Kalendarz w Sklepie Windows

Inną sugestią jest sprawdzenie aktualizacji poczty Aplikacja Kalendarz w Sklepie Windows, ponieważ wielu użytkowników zgłosiło, że zaktualizowanie aplikacji do najnowszej wersji może rozwiązać ten problem:

  1. Uruchomić Sklep Windows i kliknij swój profil w prawym górnym rogu Sklepu Windows
  2. Wybierz Pobieranie i aktualizacje
  3. Kliknij Sprawdź aktualizacje aby sprawdzić, czy dostępna jest aktualizacja dla programu Mail Aplikacja kalendarza.

zaktualizuj aplikacje sklepu Windows

Uwaga: Jeśli problem nadal występuje, możesz odinstalować i ponownie zainstalować program Mail Aplikacja kalendarza. Więcej informacji z danymi można znaleźć w następnym rozwiązaniu.

— ZWIĄZANE: E-mail blokujący program antywirusowy: Jak to naprawić w mniej niż 5 minut

Rozwiązanie 5: Zainstaluj ponownie pocztę Aplikacja kalendarza

Jeśli powyższe rozwiązanie nie zadziałało, możesz spróbować odinstalować i ponownie zainstalować program Mail Aplikacja Kalendarz, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem:

  1. naciśnij Windows + X klawisze i wybierz Wiersz polecenia (administrator)
  2. Skopiuj i wklej poniższe wiersze poleceń jeden po drugim i naciśnij klawisz Enter
  • PowerShell
  • Pakiet Get-Appx * windowscommunicationsapps * | Usuń pakiet Appx
  1. Wróć do Sklepu i spróbuj ponownie zainstalować aplikację

Uwaga: Po otwarciu sklepu w celu zainstalowania poczty Aplikacja kalendarza, jeśli mówi, że produkt jest już zainstalowany, naciśnij klawisze Windows + R, wpisz WSReset.exe i naciśnij Enter. Teraz sprawdź, czy pozwala to zainstalować ponownie. Jeśli problem będzie się powtarzał, spróbuj ponownie uruchomić komputer, opublikuj całkowite zamknięcie, a następnie sprawdź problem.

Rozwiązanie 6: Sprawdź, czy połączenie proxy jest włączone

Przyczyny tego błędu mogą być różne. Zalecamy sprawdzenie, czy połączenie proxy jest włączone. Aby to zrobić:

  1. Iść do Ustawienia i kliknij Sieć i Internet
  2. Kliknij Pełnomocnik i upewnij się, że Automatycznie wykryj połączenie jest zmieniony NA a reszta jest wyłączona

automatycznie wykrywa proxy

Wraz z tym wykonaj następujące czynności:

  1. naciśnij Windows + R. klawiatura
  2. Rodzaj inetcpl.cpl i kliknij dobrze
  3. W oknie dialogowym Opcje internetowe przejdź do Znajomości kartę i kliknij Ustawienia LAN
  4. Odznacz Użyj serwera proxy dla swojej sieci LAN (Te ustawienia nie będą miały zastosowania do połączeń telefonicznych lub VPN)
  5. czek Ustawienia automatycznego wykrywania i zastosuj zmiany

— POWIĄZANE: POPRAWKA: Brak połączenia z Internetem, coś jest nie tak z serwerem proxy

Rozwiązanie 7: Zainstaluj aktualizacje systemu Windows

Niektórzy użytkownicy zgłosili, że udało im się rozwiązać ten problem, po prostu instalując najnowsze aktualizacje systemu Windows. Zwykle system Windows 10 automatycznie instaluje aktualizacje w tle, ale czasami może się zdarzyć, że pominiesz ważną aktualizację. Aby sprawdzić aktualizacje, wykonaj następujące czynności:

  1. naciśnij Windows + I klucze w celu otwarcia Ustawienia app
  2. Nawigować do Aktualizacja i bezpieczeństwo
  3. Kliknij Sprawdź aktualizacje przycisk

Sprawdź aktualizacje

Rozwiązanie 8: Wykonaj przywracanie systemu

Zawsze możesz spróbować przywrócić poprzednie ustawienia komputera, jeśli napotkasz uparty błąd, który nie zniknie, mimo wypróbowania wszystkich metod opisanych powyżej. Aby to zrobić:

  1. Iść do Początek i wpisz przywracanie systemu
  2. W oknie Właściwości systemu kliknij przycisk Przywracanie systemu przycisk
  3. Kliknij Kolejny a zobaczysz listę wszystkich dostępnych punktów przywracaniaPrzywracanie systemu Windows 10
  4. Czek Pokaż więcej punktów przywracania opcję i wybierz żądany punkt przywracania
  5. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby ukończyć proces

Mamy nadzieję, że co najmniej jedno z opisanych rozwiązań pomogło naprawić błąd e-mail 0x80048802. Jeśli znalazłeś inne rozwiązania tego problemu, bylibyśmy bardziej niż zadowoleni, gdybyś podzielił się nimi z nami.

Link do głównej publikacji