Posiadanie firmy i perfekcyjne zarządzanie każdym jej aspektem jest zadaniem, z którym każdy potrzebuje pomocy. Bez względu na to, czy zdecydujesz się korzystać z oprogramowania do automatycznego włączania, oprogramowania do przerwy w pracy lub innego oprogramowania, które pomoże ci poradzić sobie z codziennymi zadaniami, posiadanie niezawodnego i bezpiecznego klienta poczty e-mail jest kluczowe dla Twojej firmy.
Tylko zarządzanie wiadomościami e-mail otrzymywanymi codziennie, w małej firmie, może być niezwykle trudnym i czasochłonnym procesem. Ta czynność może zająć Ci wiele godzin dziennie, szczególnie jeśli masz wiele kont e-mail u różnych dostawców poczty e-mail (Yahoo, Gmail itp.).
Posiadanie odpowiedniego klienta poczty e-mail pozwala usprawnić proces zarządzania wiadomościami e-mail, łatwego odpowiadania na wiadomości e-mail, zarządzania kontaktami i kalendarzami, szyfrowania wiadomości e-mail i wielu innych przydatnych funkcji.
Poznajmy najlepsze usługi klienta poczty elektronicznej dla małych firm dostępne na rynku w 2019 roku.
Jakie jest najlepsze oprogramowanie do zarządzania e-mailami biznesowymi?
1
Mailbird Pro
Mailbird Pro to niezwykle przydatna i lekka aplikacja do obsługi poczty e-mail na komputery z systemem Windows, z której mogą korzystać małe i średnie firmy. Pomimo tego, że ma bardzo mały rozmiar pliku, ta aplikacja wciąż oferuje szeroki zakres funkcji.
Mailbird ma świetnie wyglądający interfejs użytkownika, który można łatwo dostosować do własnych potrzeb, a fakt, że można go łatwo zintegrować z innymi aplikacjami, umożliwia bezproblemową komunikację między działami i firmami.
Jedną z najlepszych cech Mailbird jest to, że oferuje sposób konfigurowania skrótów klawiaturowych, co znacznie skraca czas poświęcony na zarządzanie pocztą e-mail.
To oprogramowanie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby było łatwe do zrozumienia i użytkowania, dlatego daje możliwość szybkiego czytania otrzymanych wiadomości e-mail, szybkiego odpowiadania, a także świetnych opcji do masowego usuwania i archiwizacji z dużą prędkością.
W przypadku dużej liczby wiadomości e-mail bardzo ważne jest, abyśmy podzielili je na kategorie w celu zapewnienia łatwego dostępu. Mailbird osiąga ten cel za pomocą folderów, które mogą być używane jako etykiety, co ułatwia identyfikację pilnych wiadomości e-mail, archiwizowanie w określonych folderach itp. Można również przypisywać kolory do folderów, aby je szybko zidentyfikować.
Inne ważne funkcje Mailbird Pro:
- Nieograniczona liczba kont e-mail
- Ma możliwość odkładania irytujących wiadomości e-mail
- Funkcje szybkiego czytnika — zapewnia szybki dostęp do informacji w wiadomości e-mail
- Może zapewnić szybki podgląd załączników
- Oferuje świetne priorytetowe wsparcie
- Podstawowe opcje Mailbird — daje dostęp do trybu super focus z niezbędnymi informacjami biznesowymi
Dostępna jest również darmowa wersja dla systemu Windows, z ograniczonymi funkcjami i licencjonowana tylko do użytku osobistego, która oferuje obsługę wielu kont (IMAP i POP3 itp.). Darmowa wersja daje również dostęp do menedżera kontaktów i obsługuje integrację aplikacji.
Pobierz Mailbird Pro
— POWIĄZANE: 6 najlepszych programów do pobierania e-maili do zbierania adresów e-mail
2)
Klient eM
Klient eM to kolejny świetny klient poczty e-mail, który może z łatwością zarządzać każdym aspektem korespondencji e-mail. Ta aplikacja umożliwia migrację dowolnej liczby wiadomości od klientów, takich jak Gmail, Exchange i Outlook.
To oprogramowanie umożliwia również importowanie harmonogramów z kalendarza, a także kontaktów. Wszystkie te opcje można łatwo dezaktywować, jeśli zdecydujesz się to zrobić i samodzielnie zarządzasz wszystkimi tymi aspektami.
Klient eM ma świetny zestaw przydatnych funkcji, które obejmują zintegrowaną aplikację czatu, która doskonale współpracuje z Czatem Google i innymi platformami tego typu.
Tym, co naprawdę wyróżnia klienta eM z tłumu, są jego przydatne zaawansowane funkcje. Możesz używać tej aplikacji do automatycznego tłumaczenia wiadomości e-mail, konfigurowania opóźnionego wysyłania wiadomości e-mail, a także oferuje świetne szyfrowanie, dzięki czemu nie musisz się martwić kradzieżą informacji (przy użyciu PGP).
Darmowa wersja tego oprogramowania nadal oferuje doskonały zestaw narzędzi do zarządzania zadaniami poczty e-mail, ale jest ograniczona tylko do 2 kont.
Aby móc korzystać z nieograniczonej liczby kont, zaleca się uiszczenie jednorazowej opłaty i uzyskanie wersji Pro. Oprócz nieograniczonej liczby kont, wersja Pro klienta eM zapewnia także obsługę VIP i prawo do korzystania z tego klienta poczty e-mail w warunkach komercyjnych.
Pobierz eM Client
— POWIĄZANE: 5 najlepszych programów do wyszukiwania e-maili na rok 2019
3)
Mozilla Thunderbird
Ten klient poczty e-mail od Mozilli o nazwie Thunderbird, to niesamowicie potężna aplikacja, która pozwala zarządzać nieograniczoną liczbą kont, oferuje szeroki zakres wtyczek do dostosowywania i ma wiele innych potężnych funkcji.
Jedną z najlepszych cech Thunderbirda jest to, że może on tworzyć kopie zapasowe wiadomości e-mail na lokalnej przestrzeni dyskowej (dysk twardy komputera, pamięć USB itp.) I nigdy nie musisz się martwić o przypadkowe usunięcie wiadomości e-mail.
Thunderbird przypomina również o nadchodzących spotkaniach, pozwala korzystać z wielu rodzajów kalendarzy, a także zawiera czytnik RSS. Ta funkcja pozwala szybko przeglądać nagłówki i szybko reagować na wszelkie ważne informacje.
Ponieważ wszystkie te funkcje są zawarte w świeżo wyglądającym i łatwym w obsłudze interfejsie, nie musisz otwierać dziesiątek kart w przeglądarce, aby móc odpowiadać na wiadomości e-mail, sprawdzać kalendarze i najnowsze wiadomości, umawiać spotkania itp. .
Thunderbird jest zbudowany w taki sam sposób, jak Mozzila Firefox, za pomocą zakładek, które pozwalają utrzymać uporządkowane informacje na ekranie, a także pozwalają szybko przełączać się między nimi, aby dotrzeć do potrzebnych informacji.
Gdy zdecydujesz się wyjść z Thunderbirda, automatycznie zapisze wszystkie otwarte karty i przywróci je przy następnym otwarciu. Ta opcja pozwala upewnić się, że żaden z ważnych e-maili nie zniknie, jeśli komputer nagle się wyłączy.
Inną niezwykle przydatną funkcją znalezioną w Thunderbird jest możliwość łatwego przeszukiwania sieci (poprzez wybranie preferowanej wyszukiwarki) lub szybkiego sortowania wiadomości e-mail za pomocą paska narzędzi Szybki filtr.
Ta funkcja działa natychmiast, pokazując wyniki podczas pisania. Możesz również filtrować wiadomości e-mail według różnych cech — tagów, osób, które je wysyłają itp.
Aby uzyskać pełną listę funkcji oferowanych przez Mozzila Thunderbird, możesz sprawdzić oficjalną stronę.
Świetny zestaw przydatnych przewodników znajdziesz w sekcji pomocy na oficjalnej stronie Thunderbirda.
Pobierz Mozzila Thunderbird
— POWIĄZANE: 4 najlepsze narzędzia do migracji poczty e-mail, aby bezpiecznie przełączać klientów e-mail
4
Google Suite
G Suite to świetny zestaw narzędzi wydany przez Google, który działa całkowicie w chmurze. Oprócz dostępu do tego pakietu z dowolnego miejsca na świecie G Suite umożliwia natychmiastowe zapisywanie pracy, tworzenie regularnych kopii zapasowych wiadomości e-mail i plików oraz łatwe udostępnianie plików.
Ten pakiet zawiera dobrą gamę oprogramowania, z których każde zaspokaja szereg potrzeb Twojej małej firmy:
- Gmail — Ta aplikacja e-mail jest niezwykle szybka i niezawodna oraz oferuje szeroki zakres niesamowitych funkcji:
- Można dodawać etykiety i filtry
- Obsługa IMAP / POP — pozwala ustawić daty ważności wiadomości e-mail
- Świetna integracja z Kalendarzem Google i Google Keep
2) kalendarz Google — ta aplikacja została zaprojektowana specjalnie, aby idealnie pasować do Gmaila. Ma łatwy do zrozumienia interfejs użytkownika z kilkoma świetnymi funkcjami:
- Może porównywać kalendarze z kolegami
- Możliwość kolorowego kodowania zdarzeń w celu łatwego zarządzania i planowania
- Dostosowuje strefy czasowe do twoich podróży
- Ma możliwość dodawania list gości i innych plików do wydarzeń
3) Google Hangouts — jeśli chodzi o rozmowy, G Suite zawiera również tę przydatną opcję. Ta funkcja umożliwia czatowanie i łączenie się ze znajomymi z dowolnego miejsca na świecie zarówno przez połączenia wideo, jak i SMS-y.
4 dysk Google — Kolejna bardzo ważna część G Suite, ten element umożliwia przechowywanie całej bazy danych firmy w chmurze i łatwy dostęp z dowolnego miejsca na świecie.
Warto również wspomnieć, że G Suite zawiera również świetne narzędzia online, takie jak Dokumenty, Arkusze, Prezentacje i Formularze Google, które stanowią podstawę tej opcji oprogramowania. Te funkcje pozwalają zarządzać każdym aspektem działalności firmy w taki sam sposób, jak przy użyciu narzędzi Microsoft Office, ale w chmurze.
To oprogramowanie zostało wydane w trzech różnych „wersjach”, z których każdy odpowiada potrzebom różnych typów użytkowników.
Dla osób indywidualnych istnieje Podstawowy opcja oferująca pakiet biurowy z 30 GB miejsca na dysku oraz inne przydatne funkcje, takie jak:
- E-mail na poziomie biznesowym za pośrednictwem Gmaila
- Może wyświetlać podgląd załączników
- Pozwala zobaczyć potwierdzenia przeczytania, dzięki czemu wiesz, kiedy wiadomości zostały przeczytane
- Może odzyskać usunięte e-maile przez 30 dni
- Zapewnia najwyższą ochronę przed spamem
- Obsługuje wiele aliasów
- Umożliwia dostęp do poczty e-mail, nawet bez połączenia z Internetem
The Biznes wersja zawiera wszystkie funkcje dostępne w wersji Basic, a także oferuje nieograniczone miejsce do przechowywania oraz dostęp do Vault w celu eDiscovery i archiwizacji.
The Przedsiębiorstwo wersja zawiera wszystkie funkcje zawarte w dwóch poprzednich opcjach, a także dodaje wspaniałe funkcje, takie jak — ochrona przed utratą danych i możliwość integracji z narzędziami do archiwizacji innych firm.
Wypróbuj G Suite
— POWIĄZANE: 5 najlepszych programów do śledzenia wiadomości e-mail do monitorowania wiadomości e-mail
5
Office 365
To kolejne bardzo przydatne i bardzo wydajne narzędzie, które może zarządzać każdym aspektem wiadomości e-mail Twojej firmy. Jest odpowiedni dla firm, które już korzystają z aplikacji Microsoft Office, takich jak Word, Excel i PowerPoint.
Jeśli tak jest, to pakiet Business Premium Office 365 jest dokładnie tym, czego potrzebujesz. Korzystając z tego oprogramowania, uzyskujesz dostęp do usług związanych z wysyłaniem i odbieraniem wiadomości e-mail, pozwala ustawiać własne domeny, a także zapewnia ochronę przed utratą danych.
Office 365 Business Premium dodaje świetny zestaw funkcji do standardowych aplikacji Office, oferując członkom zespołu dostęp do narzędzia do czatu zespołowego o nazwie Microsoft Teams, wewnętrznej aplikacji społecznościowej o nazwie Yammer oraz innej bardzo przydatnej aplikacji do zarządzania zadaniami o nazwie Microsoft Planner.
Pakiet Business Premium oferuje możliwość hostowania do 300 kont, 50 GB przestrzeni dyskowej dla każdego konta oraz dostęp do wszystkich funkcji przedstawionych powyżej, a także plan online Exchange, który oferuje świetny hosting poczty e-mail, możliwość udostępniania kalendarzy i ogólnoświatowa lista adresów.
Wypróbuj Microsoft Office 365
Wniosek
Ponieważ zarządzanie każdym aspektem działalności jest już wystarczająco trudne, w tym artykule zbadaliśmy jedne z najlepszych na rynku opcji, które zostały zaprojektowane, aby odciążyć cię od ramion. Można to osiągnąć, zarządzając każdym aspektem wiadomości e-mail firmy za pomocą oprogramowania, które zbadaliśmy powyżej.
Funkcje zawarte w opcjach oprogramowania przedstawionych w tym artykule z pewnością zaspokoją wszystkie potrzeby Twojej firmy. Tego rodzaju aplikacje mogą pomóc Tobie i Twoim współpracownikom zaoszczędzić czas oraz zwiększyć wydajność i produktywność.
Chcielibyśmy wiedzieć, jaką opcję oprogramowania wybrałeś z powyższej listy. Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.