Jeśli zauważysz, że Microsoft Teams nie łączy się ze spotkaniem, musisz wiedzieć, że nie tylko ten problem występuje.
Nie zapomnij dodać białej listy do naszej witryny. Powiadomienie nie zniknie, dopóki tego nie zrobisz.
Nienawidzisz reklam, my to rozumiemy. My także. Niestety, jest to jedyny sposób, abyśmy nadal dostarczali znakomitą zawartość i wskazówki, jak rozwiązać największe problemy techniczne. Możesz wesprzeć nasz zespół 30 członków w kontynuowaniu ich pracy, umieszczając naszą listę na białej liście. Wyświetlamy tylko kilka reklam na stronie, nie utrudniając dostępu do treści.
Dodam twoją stronę do białej listy, nie obchodzi mnie to
Ten błąd występuje w różnych konfiguracjach systemu, co oznacza, że problem nie dotyczy możliwości samego systemu.
Oto, co jeden użytkownik miał do powiedzenia na ten temat na forach Microsoft:
Kiedy planujemy spotkanie na kanale, a następnie próbujemy dołączyć, mamy problemy. Kliknięcie głównego przycisku „Dołącz online” w tym panelu uruchamia spotkanie, ale natychmiast usuwa użytkowników bez komunikatu o błędzie (po prostu mówi „opuszczenie” na ekranie). Czy ktoś napotkał ten problem i znalazł rozwiązanie tego problemu?
Mimo że Microsoft nie opublikował oficjalnej poprawki tego problemu, niektórym użytkownikom udało się go tymczasowo obejść. Oto, czego możesz spróbować.
Wypróbuj te metody, aby rozwiązać problemy z połączeniem się Microsoft Teams z spotkaniem
1. Upewnij się, że masz stabilne połączenie z Internetem
Chociaż ten krok może wydawać się oczywisty, bardzo ważne jest, aby twoje połączenie internetowe nie zawierało błędów. Zapewni to, że nie będzie to miało wpływu na połączenia za pośrednictwem aplikacji MS Teams.
Wykonaj następujące kroki:
- naciśnij Win + X klawisze -> wybierz Ustawienia
- Wybierać Aktualizacja i bezpieczeństwo z Ustawienia menu.
- Wybierz Rozwiązywanie problemów z menu po lewej stronie.
- Przewiń listę w dół i kliknij Połączenia internetowe opcja.
- Kliknij Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby wykonać czynności.
2. Zezwól aplikacji na zaporę i oprogramowanie antywirusowe
W zależności od konkretnego oprogramowania antywirusowego, którego używasz na komputerze, kroki te mogą się różnić.
Musisz otworzyć oprogramowanie antywirusowe, przejść do białej listy i upewnić się, że Microsoft Teams ma dozwolone połączenia.
Jeśli Twój program antywirusowy zawiera również usługę zapory, upewnij się, że zezwalasz na wszystkie uprawnienia do aplikacji MS Teams.
Jeśli używasz zapory Windows Defender, wykonaj następujące kroki:
- Kliknij Cortana pole wyszukiwania -> wpisz Zapora systemu Windows Defender -> wybierz pierwszą opcję.
- Z lewej strony ekranu -> kliknij Zezwól aplikacji lub funkcji przez zaporę -> znajdź Zespoły MS na liście.
- Wybierz -> zezwól na oba towarzyski i połączenia przychodzące.
Powiadomienie Microsoft Teams nie zniknie? Napraw to szybko
3. Zaktualizuj aplikację Microsoft Teams
Mimo że Microsoft Teams jest zwykle automatycznie aktualizowany, zaleca się jednak poszukiwanie aktualizacji.
Dzięki temu, jak tylko Microsoft wyda poprawkę dotyczącą tego problemu, będziesz w stanie ją uzyskać.
Aby sprawdzić dostępność aktualizacji, otwórz MS Teams, kliknij swój zdjęcie profilowe, i wybierz Sprawdź aktualizacje.
Wniosek
Daj nam znać, jeśli ten przewodnik pomógł ci rozwiązać problem z Microsoft Teams.
Możesz również dać nam znać, jeśli masz inne sugestie dotyczące rozwiązania tego problemu.
Możesz się z nami skontaktować, po prostu zostawiając komentarz w sekcji komentarzy pod tym artykułem.