Posiadanie wysypiska śmieci to ciężka praca. Zarządzanie nim nie jest łatwym zadaniem, ponieważ zajmujesz się zarządzaniem i selekcją pracowników, komunikowaniem się z kierowcami, którzy są już w drodze, śledzeniem dostaw, rozliczaniem, planowaniem optymalnych tras dla kierowców itp.
Nawet jeśli uda ci się utrzymać swój biznes, robiąc to wszystko ręcznie, biorąc pod uwagę czas potrzebny, pieniądze, które kosztuje, i stres, nie jest to skuteczne rozwiązanie długoterminowe.
Zaleca się korzystanie ze specjalistycznego oprogramowania zaprojektowanego specjalnie dla Twojej firmy typu roll-off. Ten rodzaj oprogramowania może pomóc w zarządzaniu każdym aspektem działalności firmy, a dzięki temu nawet zwiększyć zyski firmy, a także uszczęśliwić pracowników.
Jedną z najlepszych cech oprogramowania roll-off jest to, że zapewnia ono pracownikom możliwość wyrażenia swoich obaw lub ważnych informacji poprzez łatwe dodawanie notatek do zadań, a także może oznaczać zadania jako zakończone, sprawdzać harmonogramy zarządzane przez serwer itp. Narzędzia te zapewniają technikom większe wsparcie, a ciągła komunikacja może również zwiększyć ogólną wydajność.
Na rynku dostępnych jest kilka świetnych opcji oprogramowania, które mogą pomóc Ci we wszystkich tych zadaniach, a nawet oferują dodatkowe przydatne funkcje. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej.
Usprawnij płynny biznes dzięki tym 4 narzędziom
1
ServiceCore
ServiceCore to świetna internetowa opcja oprogramowania, która zawiera kompleksowy zestaw przydatnych funkcji zarówno dla małych, jak i korporacyjnych firm wywrotek.
Ponieważ zarządzanie wycofaniem firmy jest już ciężką pracą, to oprogramowanie zostało zaprojektowane specjalnie z myślą o zaoferowaniu łatwego rozwiązania. Platforma ServiceCore oferuje szeroki zakres funkcji, które pokrywają potrzeby różnych firm, a także doskonale integruje się z QuickBooks i umożliwia aby łatwo importować dane.
Funkcje znajdujące się w ServiceCore pozwalają mieć pewność, że każdy aspekt zarządzania firmą jest objęty. Zobaczmy niektóre z jego najlepszych funkcji.
Zarządzanie klientami
- Utrzymuje bazę klientów i jest uporządkowana i łatwo dostępna
- Menedżer relacji z klientem — łatwy dostęp do danych klienta, statusu, notatek osobistych itp.
- Zarządzanie witryną — umożliwia prowadzenie dokumentacji miejsca pracy, która upraszcza proces przyjmowania gości
- Tworzenie miejsc pracy — możesz tworzyć, planować, śledzić i realizować zadania online
- Zarządzanie zadaniami — informuje Cię o nadchodzącym zadaniu lub serwisie, za pomocą powiadomień
- Wyszukiwanie klientów — może wyszukiwać klientów według nazwy, firmy, adresu, miasta, telefonu i adresu e-mail
Wskazówki biznesowe
- Może tworzyć wizualne reprezentacje wydajności Twojej firmy, wszystko na jednym pulpicie
- Drukuj raporty biznesowe — może uzyskiwać dostęp i drukować raporty na poziomie profesjonalnym, które analizują firmę według wydajności technika, a także pozwalają śledzić ukończone zadania, wydajność sterowników itp.
- Drukuj raporty zapasów — możesz zarządzać wszystkimi zapasami online i drukować szczegółowe raporty
- Mapa wynajmu zapasów — pokazuje mapę, na której możesz zobaczyć lokalizację wynajmowanych jednostek w czasie rzeczywistym
- Pozwala technikom na większą efektywność dzięki zastosowaniu dołączonych narzędzi do łatwego raportowania i usług geolokalizacyjnych
Zwijanie zarządzania zapasamit
- Można uzyskać do niego dostęp z dowolnego miejsca na świecie — komputera, tabletu, smartfona
- Przeciągnij i upuść planowanie zadań
- Automatycznie wykrywa duplikaty zadań
- Przypisuj i planuj odbiory
- Może pokazać wizualną reprezentację używanych jednostek
Planowanie i zarządzanie trasami — pozwala zoptymalizować trasy swoich ciężarówek, a także ustawić czasy dla wcześniej zaplanowanych zadań
- Harmonogramy oznaczone kolorami — łatwo przypisuj zadania do techników, przeciągając i upuszczając zadania na trasie
- Optymalizacja trasy z zaleceniami opartymi na lokalizacji zadania na mapie
- Umożliwia wyświetlanie tras dla kierowców i generowanie lepszych opcji, a także może drukować trasy dla kierowców krok po kroku
- Śledzenie GPS twoich kierowców
- Dziennik historii pracy — bieżące, zaplanowane i zakończone zadania
Księgowość i fakturowanie — ta część ServiceCore została zaprojektowana w celu zapewnienia pełnego dostępu do wszystkich aspektów rachunkowości i może z łatwością tworzyć faktury.
Wypróbuj ServiceCore
— POWIĄZANE: 5 programów do uzgadniania, aby Twoja firma była gotowa na przyszłość
2)
Trux Haul-It
Trux Haul-Jest to kolejna świetna opcja oprogramowania, która pozwala zarządzać każdym aspektem Twojej firmy. To oprogramowanie ma na celu ułatwienie zamykania procedur miesięcznych, umożliwia wprowadzanie danych klientów w oparciu o klasy i wiele innych przydatnych funkcji.
Kluczowe funkcje obejmują.
Zarządzanie kontem
- Przechowywanie i zarządzanie dokumentami elektronicznymi
- Można dostosować pola bazy danych za pomocą pól niestandardowych
- Umożliwia zarządzanie cenami wszystkich usług
- Automatyzacja dodatkowych opłat i zgodności oparta na regułach
Zarządzanie rozliczeniami AR
- Może tworzyć faktury dla klientów z wieloma rodzajami usług, cyklami i datami zakończenia
- Automatyczne generowanie opłat za brak aktywności
- Rabaty i ceny oparte na formułach
- Przetwarzanie kart kredytowych i ACH — automatyzacja przetwarzania płatności
- Może wysyłać faktury dla klientów za pośrednictwem poczty e-mail lub WebPortal
- Opcjonalne fakturowanie wstępne — pozwala wykryć błędy przed wysłaniem
Analityka i raportowanie
- Wiele kategorii z profesjonalnie wyglądającymi szablonami raportów
- Analiza dziennika — pozwala zobaczyć oś czasu zmian
- Codziennie wyskakujące okienko z ważnymi danymi ze sprzedaży, operacji i księgowości
- Potrafi analizować produktywność tras, którymi kieruje się twój kierowca, i odpowiednio się dostosować
- Rachunkowość — audyty finansowe, A / R analiza przychodów itp.
Zarządzanie operacyjne
- Zarządzanie trasami — pozwala zarządzać wszystkimi aspektami tras kierowców
- Raport z audytu trasy — pozwala zidentyfikować anomalie cenowe i zaoferować kluczowe wskaźniki wydajności
- Mapowanie Google — zobacz harmonogramy i ukończone zadania z trasami zawartymi na mapie
- Raporty produktywności
- Centrum wysyłkowe
Zarządzanie danymi bezpieczeństwa
- Administrator może ustawić reguły dostępu w oparciu o różne profile
- Automatyczna aktualizacja bazy danych
- Relacyjna baza danych SQL
- Prowadzi szczegółowy dziennik wszystkich transakcji ze ścieżkami audytu
Wypróbuj Trux Haul-It
— POWIĄZANE: Użyj tych 5 najlepszych programów do planowania biznesowego, aby wprowadzić swoje pomysły biznesowe
3)
Starlight Pro
Starlight Pro to kolejna świetna opcja oprogramowania, która pozwala zarządzać każdym aspektem działalności związanej ze zwijaniem, ze śledzeniem GPS kontenerów / kontenerów, natychmiastowym śledzeniem sterowników, zarządzanie klientem i recyklingiem płyt CD.
Przyjrzyjmy się bliżej niektórym funkcjom Starlight Pro:
- Aplikacja mobilna kontrahenta — uzyskaj dostęp do funkcji zarządzania dzięki prostej w obsłudze aplikacji mobilnej
- Przesyłka roll-off oparta na mapie — może dostosować w czasie rzeczywistym do zamówień tego samego dnia, ruchu, problemów klientów, problemów ze sprzętem itp.
- Możesz śledzić i utrzymywać dokładną inwentaryzację swoich pojemników, a także sortować je według dostępności
- Aplikacja mobilna dla kierowców — pozwala kierowcom być na bieżąco z wszelkimi zmianami zamówienia lub lokalizacji oraz dodawać notatki i objaśnienia na mapie
- Może konfigurować i dostosowywać — wprowadzanie zamówień, tworzenie zamówień sprzedaży, planowanie, otrzymywanie płatności kartą kredytową lub czekiem, faktura itp., Z pełną kopią zapasową i możliwością dostosowania cen dla każdego profilu klienta
- Świetna integracja księgowa — automatycznie synchronizuj konta klientów i szczegóły zamówienia z systemem księgowym
Wypróbuj Starlight Pro
— POWIĄZANE: 5 najlepszych automatycznych programów do czatu w celu poprawy komunikacji biznesowej
4
i-Pak firmy Soft-Pak
I-PAK firmy Soft-Pak to świetna opcja oprogramowania, która pozwala łatwo zarządzać i kontrolować każdy aspekt prowadzonej przez ciebie działalności, aby zwiększyć wydajność zamówień i być bardziej opłacalna.
To oprogramowanie zostało zaprojektowane z myślą o dostosowaniu do wielkości firmy i jest równie wydajne zarówno dla małej, średniej, jak i dużej firmy. Korzystanie z i-Pak pozwala zarządzać wszystkimi operacjami obsługi klienta, rozliczeniami i płatnościami oraz routingiem. Możesz uzyskać dostęp do informacji przez dostęp do chmury lub za pomocą własnego serwera fizycznego.
Zobaczmy niektóre z najlepszych funkcji i-Pak:
- Wszystko obejmujące pakiet obsługi klienta z łatwym przeglądem
- Może zarządzać trasami kierowcy i wysyłać aktualizacje i zamówienia przez Internet
- Zintegrowane rozliczenia, należności i windykacje
- Może generować raporty dotyczące wydajności i rentowności tras Twojego kierowcy
- Śledzenie zapasów — łatwo poznaj dostępność każdej jednostki i bądź na bieżąco z lokalizacją kontenera oraz przez czas wynajmu
- Utrzymanie floty i raportowanie LEED
- Składowanie odpadów i sprzedaż biletów
- Komputery w kabinie
- Może przetwarzać płatności online za strony internetowe klientów
- Śledź swoje towary i postępowanie z odpadami niebezpiecznymi
- Oferty potencjalnych klientów i menedżer aktywności klienta
- Szeroki wachlarz możliwości raportowania zarządczego — ponad 100 standardowych raportów
Wypróbuj i-Pak
Wniosek
W tym artykule przeanalizowaliśmy jedne z najlepszych dostępnych na rynku opcji oprogramowania, które pozwalają łatwo zarządzać każdym aspektem rozwijanej działalności.
Te opcje oprogramowania z pewnością zaspokoją wszystkie Twoje potrzeby biznesowe związane z wycofaniem, z różnymi możliwościami zarządzania — śledzenie GPS Twoich kontenerów i sterowników, skanowanie kodów kreskowych, automatyczne fakturowanie, automatycznie aktualizowane informacje dotyczące czasu odbioru / dostawy i wiele innych .
Chcielibyśmy poznać Twoją opinię na temat opcji oprogramowania przedstawionych w tym artykule. Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.