Top 4 roll-off oprogramowania do zarządzania firmą w 2019 roku

Posiadanie wysypiska śmieci to ciężka praca. Zarządzanie nim nie jest łatwym zadaniem, ponieważ zajmujesz się zarządzaniem i selekcją pracowników, komunikowaniem się z kierowcami, którzy są już w drodze, śledzeniem dostaw, rozliczaniem, planowaniem optymalnych tras dla kierowców itp.

Nawet jeśli uda ci się utrzymać swój biznes, robiąc to wszystko ręcznie, biorąc pod uwagę czas potrzebny, pieniądze, które kosztuje, i stres, nie jest to skuteczne rozwiązanie długoterminowe.

Zaleca się korzystanie ze specjalistycznego oprogramowania zaprojektowanego specjalnie dla Twojej firmy typu roll-off. Ten rodzaj oprogramowania może pomóc w zarządzaniu każdym aspektem działalności firmy, a dzięki temu nawet zwiększyć zyski firmy, a także uszczęśliwić pracowników.

Jedną z najlepszych cech oprogramowania roll-off jest to, że zapewnia ono pracownikom możliwość wyrażenia swoich obaw lub ważnych informacji poprzez łatwe dodawanie notatek do zadań, a także może oznaczać zadania jako zakończone, sprawdzać harmonogramy zarządzane przez serwer itp. Narzędzia te zapewniają technikom większe wsparcie, a ciągła komunikacja może również zwiększyć ogólną wydajność.

Na rynku dostępnych jest kilka świetnych opcji oprogramowania, które mogą pomóc Ci we wszystkich tych zadaniach, a nawet oferują dodatkowe przydatne funkcje. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej.

Usprawnij płynny biznes dzięki tym 4 narzędziom

1

ServiceCore

ServiceCore - oprogramowanie roll-off

ServiceCore to świetna internetowa opcja oprogramowania, która zawiera kompleksowy zestaw przydatnych funkcji zarówno dla małych, jak i korporacyjnych firm wywrotek.

Ponieważ zarządzanie wycofaniem firmy jest już ciężką pracą, to oprogramowanie zostało zaprojektowane specjalnie z myślą o zaoferowaniu łatwego rozwiązania. Platforma ServiceCore oferuje szeroki zakres funkcji, które pokrywają potrzeby różnych firm, a także doskonale integruje się z QuickBooks i umożliwia aby łatwo importować dane.

Funkcje znajdujące się w ServiceCore pozwalają mieć pewność, że każdy aspekt zarządzania firmą jest objęty. Zobaczmy niektóre z jego najlepszych funkcji.

Zarządzanie klientami

  • Utrzymuje bazę klientów i jest uporządkowana i łatwo dostępna
  • Menedżer relacji z klientem — łatwy dostęp do danych klienta, statusu, notatek osobistych itp.
  • Zarządzanie witryną — umożliwia prowadzenie dokumentacji miejsca pracy, która upraszcza proces przyjmowania gości
  • Tworzenie miejsc pracy — możesz tworzyć, planować, śledzić i realizować zadania online
  • Zarządzanie zadaniami — informuje Cię o nadchodzącym zadaniu lub serwisie, za pomocą powiadomień
  • Wyszukiwanie klientów — może wyszukiwać klientów według nazwy, firmy, adresu, miasta, telefonu i adresu e-mail

Wskazówki biznesowe

  • Może tworzyć wizualne reprezentacje wydajności Twojej firmy, wszystko na jednym pulpicie
  • Drukuj raporty biznesowe — może uzyskiwać dostęp i drukować raporty na poziomie profesjonalnym, które analizują firmę według wydajności technika, a także pozwalają śledzić ukończone zadania, wydajność sterowników itp.
  • Drukuj raporty zapasów — możesz zarządzać wszystkimi zapasami online i drukować szczegółowe raporty
  • Mapa wynajmu zapasów — pokazuje mapę, na której możesz zobaczyć lokalizację wynajmowanych jednostek w czasie rzeczywistym
  • Pozwala technikom na większą efektywność dzięki zastosowaniu dołączonych narzędzi do łatwego raportowania i usług geolokalizacyjnych

Zwijanie zarządzania zapasamit

  • Można uzyskać do niego dostęp z dowolnego miejsca na świecie — komputera, tabletu, smartfona
  • Przeciągnij i upuść planowanie zadań
  • Automatycznie wykrywa duplikaty zadań
  • Przypisuj i planuj odbiory
  • Może pokazać wizualną reprezentację używanych jednostek

Planowanie i zarządzanie trasami — pozwala zoptymalizować trasy swoich ciężarówek, a także ustawić czasy dla wcześniej zaplanowanych zadań

  • Harmonogramy oznaczone kolorami — łatwo przypisuj zadania do techników, przeciągając i upuszczając zadania na trasie
  • Optymalizacja trasy z zaleceniami opartymi na lokalizacji zadania na mapie
  • Umożliwia wyświetlanie tras dla kierowców i generowanie lepszych opcji, a także może drukować trasy dla kierowców krok po kroku
  • Śledzenie GPS twoich kierowców
  • Dziennik historii pracy — bieżące, zaplanowane i zakończone zadania

Księgowość i fakturowanie — ta część ServiceCore została zaprojektowana w celu zapewnienia pełnego dostępu do wszystkich aspektów rachunkowości i może z łatwością tworzyć faktury.

Wypróbuj ServiceCore

— POWIĄZANE: 5 programów do uzgadniania, aby Twoja firma była gotowa na przyszłość

2)

Trux Haul-It

Trux Haul-It - oprogramowanie RollOff

Trux Haul-Jest to kolejna świetna opcja oprogramowania, która pozwala zarządzać każdym aspektem Twojej firmy. To oprogramowanie ma na celu ułatwienie zamykania procedur miesięcznych, umożliwia wprowadzanie danych klientów w oparciu o klasy i wiele innych przydatnych funkcji.

Kluczowe funkcje obejmują.

Zarządzanie kontem

  • Przechowywanie i zarządzanie dokumentami elektronicznymi
  • Można dostosować pola bazy danych za pomocą pól niestandardowych
  • Umożliwia zarządzanie cenami wszystkich usług
  • Automatyzacja dodatkowych opłat i zgodności oparta na regułach

Zarządzanie rozliczeniami AR

  • Może tworzyć faktury dla klientów z wieloma rodzajami usług, cyklami i datami zakończenia 
  • Automatyczne generowanie opłat za brak aktywności
  • Rabaty i ceny oparte na formułach
  • Przetwarzanie kart kredytowych i ACH — automatyzacja przetwarzania płatności
  • Może wysyłać faktury dla klientów za pośrednictwem poczty e-mail lub WebPortal
  • Opcjonalne fakturowanie wstępne — pozwala wykryć błędy przed wysłaniem

Analityka i raportowanie

  • Wiele kategorii z profesjonalnie wyglądającymi szablonami raportów
  • Analiza dziennika — pozwala zobaczyć oś czasu zmian
  • Codziennie wyskakujące okienko z ważnymi danymi ze sprzedaży, operacji i księgowości
  • Potrafi analizować produktywność tras, którymi kieruje się twój kierowca, i odpowiednio się dostosować
  • Rachunkowość — audyty finansowe, A / R analiza przychodów itp.

Zarządzanie operacyjne

  • Zarządzanie trasami — pozwala zarządzać wszystkimi aspektami tras kierowców
  • Raport z audytu trasy — pozwala zidentyfikować anomalie cenowe i zaoferować kluczowe wskaźniki wydajności
  • Mapowanie Google — zobacz harmonogramy i ukończone zadania z trasami zawartymi na mapie
  • Raporty produktywności
  • Centrum wysyłkowe

Zarządzanie danymi bezpieczeństwa

  • Administrator może ustawić reguły dostępu w oparciu o różne profile
  • Automatyczna aktualizacja bazy danych
  • Relacyjna baza danych SQL
  • Prowadzi szczegółowy dziennik wszystkich transakcji ze ścieżkami audytu

Wypróbuj Trux Haul-It

— POWIĄZANE: Użyj tych 5 najlepszych programów do planowania biznesowego, aby wprowadzić swoje pomysły biznesowe

3)

Starlight Pro

Oprogramowanie Starlight Pro-roll-off

Starlight Pro to kolejna świetna opcja oprogramowania, która pozwala zarządzać każdym aspektem działalności związanej ze zwijaniem, ze śledzeniem GPS kontenerów / kontenerów, natychmiastowym śledzeniem sterowników, zarządzanie klientem i recyklingiem płyt CD.

Przyjrzyjmy się bliżej niektórym funkcjom Starlight Pro:

  • Aplikacja mobilna kontrahenta — uzyskaj dostęp do funkcji zarządzania dzięki prostej w obsłudze aplikacji mobilnej
  • Przesyłka roll-off oparta na mapie — może dostosować w czasie rzeczywistym do zamówień tego samego dnia, ruchu, problemów klientów, problemów ze sprzętem itp.
  • Możesz śledzić i utrzymywać dokładną inwentaryzację swoich pojemników, a także sortować je według dostępności
  • Aplikacja mobilna dla kierowców — pozwala kierowcom być na bieżąco z wszelkimi zmianami zamówienia lub lokalizacji oraz dodawać notatki i objaśnienia na mapie
  • Może konfigurować i dostosowywać — wprowadzanie zamówień, tworzenie zamówień sprzedaży, planowanie, otrzymywanie płatności kartą kredytową lub czekiem, faktura itp., Z pełną kopią zapasową i możliwością dostosowania cen dla każdego profilu klienta
  • Świetna integracja księgowa — automatycznie synchronizuj konta klientów i szczegóły zamówienia z systemem księgowym

Wypróbuj Starlight Pro

— POWIĄZANE: 5 najlepszych automatycznych programów do czatu w celu poprawy komunikacji biznesowej

4

i-Pak firmy Soft-Pak

I-PAK - oprogramowanie do zwijania

I-PAK firmy Soft-Pak to świetna opcja oprogramowania, która pozwala łatwo zarządzać i kontrolować każdy aspekt prowadzonej przez ciebie działalności, aby zwiększyć wydajność zamówień i być bardziej opłacalna.

To oprogramowanie zostało zaprojektowane z myślą o dostosowaniu do wielkości firmy i jest równie wydajne zarówno dla małej, średniej, jak i dużej firmy. Korzystanie z i-Pak pozwala zarządzać wszystkimi operacjami obsługi klienta, rozliczeniami i płatnościami oraz routingiem. Możesz uzyskać dostęp do informacji przez dostęp do chmury lub za pomocą własnego serwera fizycznego.

Zobaczmy niektóre z najlepszych funkcji i-Pak:

  • Wszystko obejmujące pakiet obsługi klienta z łatwym przeglądem
  • Może zarządzać trasami kierowcy i wysyłać aktualizacje i zamówienia przez Internet
  • Zintegrowane rozliczenia, należności i windykacje
  • Może generować raporty dotyczące wydajności i rentowności tras Twojego kierowcy
  • Śledzenie zapasów — łatwo poznaj dostępność każdej jednostki i bądź na bieżąco z lokalizacją kontenera oraz przez czas wynajmu
  • Utrzymanie floty i raportowanie LEED
  • Składowanie odpadów i sprzedaż biletów
  • Komputery w kabinie
  • Może przetwarzać płatności online za strony internetowe klientów
  • Śledź swoje towary i postępowanie z odpadami niebezpiecznymi
  • Oferty potencjalnych klientów i menedżer aktywności klienta
  • Szeroki wachlarz możliwości raportowania zarządczego — ponad 100 standardowych raportów

Wypróbuj i-Pak

Wniosek

W tym artykule przeanalizowaliśmy jedne z najlepszych dostępnych na rynku opcji oprogramowania, które pozwalają łatwo zarządzać każdym aspektem rozwijanej działalności.

Te opcje oprogramowania z pewnością zaspokoją wszystkie Twoje potrzeby biznesowe związane z wycofaniem, z różnymi możliwościami zarządzania — śledzenie GPS Twoich kontenerów i sterowników, skanowanie kodów kreskowych, automatyczne fakturowanie, automatycznie aktualizowane informacje dotyczące czasu odbioru / dostawy i wiele innych .

Chcielibyśmy poznać Twoją opinię na temat opcji oprogramowania przedstawionych w tym artykule. Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

Link do głównej publikacji