Ponieważ większość użytkowników nadal korzysta z poczty e-mail, używanie poczty e-mail do konfigurowania kampanii marketingowych jest nadal bardzo przydatne, jeśli chodzi o dotarcie do docelowych odbiorców / potencjalnych klientów.
Taktyka marketingu kroplowego nazywana jest również e-mailami cyklu życia, automatycznymi kampaniami e-mail lub automatyzacją marketingu. Ten proces obejmuje konfigurację systemu, który pozwala szybko reagować na wszelkie zapytania i rozpowszechniać odpowiednie informacje wśród klientów.
Ten proces może być bardzo przydatny również do użytku indywidualnego, ale jest szczególnie ważny, jeśli prowadzisz firmę, która ma do czynienia z tysiącami e-maili dziennie.
Zatrudnianie kogoś specjalnie do zadania odpowiadania na e-maile wciąż nie jest praktyczne ze względu na czas poświęcony na ten proces.
Z tych powodów w tym artykule zajmiemy się najlepszymi opcjami oprogramowania, które pozwalają na tworzenie skutecznych kampanii kroplowych. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej.
Jakie jest najlepsze narzędzie do tworzenia skutecznych e-mailowych kampanii kroplowych?
1
Kapać
Drip to świetna opcja oprogramowania, która może pomóc Ci w każdym aspekcie CRM (Customer Relationship Management), a także pozwala tworzyć kompleksowe i świetnie wyglądające kampanie e-mail kroplówki oparte na danych przechowywanych na twoim serwerze.
Drip jest kompatybilny z szeroką gamą aplikacji, dzięki czemu nigdy nie musisz przesyłać informacji z programów, których już używasz. Drip płynnie integruje się z aplikacjami takimi jak Shopify, WooCommerce, Thrivecart itp.
Oto niektóre z najlepszych funkcji dostępnych w Drip:
- Elastyczny interfejs API, który można łatwo dostosować do dowolnej wielkości firmy
- Możliwość automatyzacji kampanii e-mail na podstawie bazy danych Twojej firmy
- Bardzo wydajny kod śledzenia, który daje cenne informacje o twoich klientach
- Możliwość ustawiania niestandardowych pól, tworzenia zdarzeń i dodawania tagów
- Z łatwością dostosowuj treść na podstawie tego, co jest istotne w sieci
- Może generować kompleksowe raporty ze szczegółowymi statystykami aktywności i użytkowania Twoich klientów
- Łatwo eksportuj raporty do dowolnej aplikacji
Plusy:
- Łatwo zrozumiały interfejs użytkownika
- Świetny zestaw funkcji dla e-mailowych kampanii kroplowych
Cons:
- Szablony wiadomości e-mail są podstawowe
- Obsługa HTML e-maili nie jest bardzo wydajna
Spróbuj Drip
Zarządzaj wieloma kontami e-mail jak profesjonalista dzięki tym klientom e-mail!
2)
SendLoop
SendLoop to kolejna świetna opcja oprogramowania, która zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do skonfigurowania profesjonalnej kampanii e-mail kroplówki.
Oprócz możliwości wysyłania automatycznych wiadomości e-mail, musisz być w stanie zebrać obiektywne i dokładne informacje o tym, w jaki sposób Twoi klienci wchodzą w interakcje z witryną i produktami. Tutaj wyróżnia się SendLoop.
To oprogramowanie może gromadzić niesamowitą ilość danych, które następnie można zastosować w kampanii e-mail.
Oto niektóre z najlepszych funkcji dostępnych w SendLoop:
- Świetna aplikacja na Facebooku oraz inne wtyczki i fragmenty kodu z łatwą konfiguracją i obsługą
- Może skonfigurować złożone kampanie kroplowe na podstawie zebranych danych
- Może importować istniejące szablony wiadomości e-mail HTML w celu wysyłania wiadomości
- Świetny asystent migracji — umożliwia importowanie subskrybentów newslettera z MailChimp, Monitora kampanii itp.
- Świetny widget WordPress
Plusy:
- Łatwy w użyciu i konfiguracji
- Świetna obsługa i wsparcie
- Bardzo dokładne ustawienia kampanii e-mail
Cons:
- Funkcja segmentacji może być początkowo trudna do zrozumienia
- GUI można ulepszyć
Wypróbuj SendLoop
3)
Customer.io
Customer.io to kolejna świetna opcja oprogramowania, która może łatwo dostosować się do Twojej firmy i wysyłać kompleksowe wiadomości e-mail dotyczące kampanii kroplowej na podstawie informacji zebranych z działalności Twojego klienta.
Ponieważ bardzo ważne jest, aby Twoi klienci nie czuli się tak, jakbyś ich spamował, gdy tylko skorzystali z Twojej witryny, Customer.io pozwala ci ustawić niestandardowe cele wysyłania wiadomości e-mail w odstępach czasowych w zależności od tego, jak Twoi klienci wchodzą w interakcje z Twoją witryną /sklep internetowy.
Oto niektóre z najlepszych funkcji dostępnych w Customer.io:
- Łatwo konfiguruj niestandardowe harmonogramy
- Monitorowanie witryny w czasie rzeczywistym z inteligentnym gromadzeniem danych
- Można z niego korzystać bezpłatnie dla maksymalnie 200 kontaktów
- RESTful API — pozwala tworzyć, aktualizować i zarządzać osobami i zdarzeniami z jednej aplikacji
- Obsługuje wiele języków — Ruby, Python, Go itp.
- Bezproblemowa integracja z Segment, Zapier i mParticle
- Automatyzacja przepływu pracy z doskonałymi ustawieniami czasu
Plusy:
- Łatwe zarządzanie wszystkimi zebranymi danymi
- Może łatwo tworzyć przepływy pracy, które można modyfikować w dowolnym momencie
- Świetny zestaw wbudowanych szablonów wiadomości e-mail
Cons:
- Nie można wyeksportować danych
- Niełatwo jest zarządzać wprowadzaniem
- Dokumenty są bardzo techniczne i mogą stać się mylące dla początkujących
Wypróbuj Customer.io
Wniosek
W tym artykule zbadaliśmy jedne z najlepszych dostępnych na rynku opcji oprogramowania, które pozwalają łatwo tworzyć, edytować i zarządzać każdym aspektem kampanii e-mail kroplówki.
Daj nam znać, jaką opcję oprogramowania wybrałeś i jak to działało dla Ciebie, korzystając z sekcji komentarzy poniżej.