Szukasz najlepszego oprogramowania do kampanii kroplowej? Oto nasze najlepsze typy

Ponieważ większość użytkowników nadal korzysta z poczty e-mail, używanie poczty e-mail do konfigurowania kampanii marketingowych jest nadal bardzo przydatne, jeśli chodzi o dotarcie do docelowych odbiorców / potencjalnych klientów.

Taktyka marketingu kroplowego nazywana jest również e-mailami cyklu życia, automatycznymi kampaniami e-mail lub automatyzacją marketingu. Ten proces obejmuje konfigurację systemu, który pozwala szybko reagować na wszelkie zapytania i rozpowszechniać odpowiednie informacje wśród klientów.

Ten proces może być bardzo przydatny również do użytku indywidualnego, ale jest szczególnie ważny, jeśli prowadzisz firmę, która ma do czynienia z tysiącami e-maili dziennie.

Zatrudnianie kogoś specjalnie do zadania odpowiadania na e-maile wciąż nie jest praktyczne ze względu na czas poświęcony na ten proces.

Z tych powodów w tym artykule zajmiemy się najlepszymi opcjami oprogramowania, które pozwalają na tworzenie skutecznych kampanii kroplowych. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej.

Jakie jest najlepsze narzędzie do tworzenia skutecznych e-mailowych kampanii kroplowych?

1

Kapać

Drip - oprogramowanie e-mail do kampanii kroplowych

Drip to świetna opcja oprogramowania, która może pomóc Ci w każdym aspekcie CRM (Customer Relationship Management), a także pozwala tworzyć kompleksowe i świetnie wyglądające kampanie e-mail kroplówki oparte na danych przechowywanych na twoim serwerze.

Drip jest kompatybilny z szeroką gamą aplikacji, dzięki czemu nigdy nie musisz przesyłać informacji z programów, których już używasz. Drip płynnie integruje się z aplikacjami takimi jak Shopify, WooCommerce, Thrivecart itp.

Oto niektóre z najlepszych funkcji dostępnych w Drip:

  • Elastyczny interfejs API, który można łatwo dostosować do dowolnej wielkości firmy
  • Możliwość automatyzacji kampanii e-mail na podstawie bazy danych Twojej firmy
  • Bardzo wydajny kod śledzenia, który daje cenne informacje o twoich klientach
  • Możliwość ustawiania niestandardowych pól, tworzenia zdarzeń i dodawania tagów
  • Z łatwością dostosowuj treść na podstawie tego, co jest istotne w sieci
  • Może generować kompleksowe raporty ze szczegółowymi statystykami aktywności i użytkowania Twoich klientów
  • Łatwo eksportuj raporty do dowolnej aplikacji

Plusy:

  • Łatwo zrozumiały interfejs użytkownika
  • Świetny zestaw funkcji dla e-mailowych kampanii kroplowych

Cons:

  • Szablony wiadomości e-mail są podstawowe
  • Obsługa HTML e-maili nie jest bardzo wydajna

Spróbuj Drip

Zarządzaj wieloma kontami e-mail jak profesjonalista dzięki tym klientom e-mail!

2)

SendLoop

SendLoop - e-mailowe kampanie kroplowe

SendLoop to kolejna świetna opcja oprogramowania, która zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do skonfigurowania profesjonalnej kampanii e-mail kroplówki.

Oprócz możliwości wysyłania automatycznych wiadomości e-mail, musisz być w stanie zebrać obiektywne i dokładne informacje o tym, w jaki sposób Twoi klienci wchodzą w interakcje z witryną i produktami. Tutaj wyróżnia się SendLoop.

To oprogramowanie może gromadzić niesamowitą ilość danych, które następnie można zastosować w kampanii e-mail.

Oto niektóre z najlepszych funkcji dostępnych w SendLoop:

  • Świetna aplikacja na Facebooku oraz inne wtyczki i fragmenty kodu z łatwą konfiguracją i obsługą
  • Może skonfigurować złożone kampanie kroplowe na podstawie zebranych danych
  • Może importować istniejące szablony wiadomości e-mail HTML w celu wysyłania wiadomości
  • Świetny asystent migracji — umożliwia importowanie subskrybentów newslettera z MailChimp, Monitora kampanii itp.
  • Świetny widget WordPress

Plusy:

  • Łatwy w użyciu i konfiguracji
  • Świetna obsługa i wsparcie
  • Bardzo dokładne ustawienia kampanii e-mail

Cons:

  • Funkcja segmentacji może być początkowo trudna do zrozumienia
  • GUI można ulepszyć

Wypróbuj SendLoop

3)

Customer.io

Customer.io - e-mailowa kampania kroplowa

Customer.io to kolejna świetna opcja oprogramowania, która może łatwo dostosować się do Twojej firmy i wysyłać kompleksowe wiadomości e-mail dotyczące kampanii kroplowej na podstawie informacji zebranych z działalności Twojego klienta.

Ponieważ bardzo ważne jest, aby Twoi klienci nie czuli się tak, jakbyś ich spamował, gdy tylko skorzystali z Twojej witryny, Customer.io pozwala ci ustawić niestandardowe cele wysyłania wiadomości e-mail w odstępach czasowych w zależności od tego, jak Twoi klienci wchodzą w interakcje z Twoją witryną /sklep internetowy.

Oto niektóre z najlepszych funkcji dostępnych w Customer.io:

  • Łatwo konfiguruj niestandardowe harmonogramy
  • Monitorowanie witryny w czasie rzeczywistym z inteligentnym gromadzeniem danych
  • Można z niego korzystać bezpłatnie dla maksymalnie 200 kontaktów
  • RESTful API — pozwala tworzyć, aktualizować i zarządzać osobami i zdarzeniami z jednej aplikacji
  • Obsługuje wiele języków — Ruby, Python, Go itp.
  • Bezproblemowa integracja z Segment, Zapier i mParticle
  • Automatyzacja przepływu pracy z doskonałymi ustawieniami czasu

Plusy:

  • Łatwe zarządzanie wszystkimi zebranymi danymi
  • Może łatwo tworzyć przepływy pracy, które można modyfikować w dowolnym momencie
  • Świetny zestaw wbudowanych szablonów wiadomości e-mail

Cons:

  • Nie można wyeksportować danych
  • Niełatwo jest zarządzać wprowadzaniem
  • Dokumenty są bardzo techniczne i mogą stać się mylące dla początkujących

Wypróbuj Customer.io 

Wniosek

W tym artykule zbadaliśmy jedne z najlepszych dostępnych na rynku opcji oprogramowania, które pozwalają łatwo tworzyć, edytować i zarządzać każdym aspektem kampanii e-mail kroplówki.

Daj nam znać, jaką opcję oprogramowania wybrałeś i jak to działało dla Ciebie, korzystając z sekcji komentarzy poniżej.

Link do głównej publikacji