POPRAWKA: Nie mogę dokonywać płatności za pośrednictwem Uplay

Uplay to zastrzeżona platforma dystrybucji gier należąca do Ubisoft.

Tutaj możesz kupować, pobierać i uruchamiać gry Ubisoft, a także zarządzać biblioteką gier.

Jednak niektórzy użytkownicy zgłaszają problemy przy każdej próbie dokonania płatności za pośrednictwem klienta Uplay.

Jeden użytkownik opublikował na oficjalnych forach w następujący sposób:

[…] Sklep Ubisoft nie pozwala mi dokończyć zakupu. Próbowałem niezliczoną ilość razy z 3 różnymi kartami kredytowymi. Jest tam głupia wiadomość „Ups, nie można przetworzyć płatności”.

Dlaczego nie możesz nic kupić za pośrednictwem Uplay

Istnieje wiele powodów, dla których możesz mieć problemy z płatnościami dokonywanymi za pośrednictwem Uplay, na przykład:

  • Dokonałeś zakupu podczas głośnej sprzedaży, takiej jak umowa w Czarny piątek. W takim przypadku przetwarzanie zamówienia potrwa nieco dłużej, ponieważ wielu innych użytkowników dokonało również płatności.
  • Mogą to powodować problemy ogólne, dlatego przetwarzanie zakupów może potrwać do 48 godzin
  • Twój klient Uplay jest uszkodzony i musisz go zrestartować lub zainstalować ponownie.
  • Używana karta kredytowa ma problemy, takie jak brak środków, nieprawidłowe informacje rozliczeniowe itp.
  • Gra, którą próbujesz kupić, jest zablokowana w regionie
  • Region zakupu nie pasuje do regionu związanego z kartą.

Co zrobić, jeśli zakupy Uplay nie działają?

1. Upewnij się, że dane karty kredytowej są prawidłowe

  • Sprawdź, czy Twoja karta wygasła
  • Sprawdź, czy osiągnąłeś lub przekroczyłeś limit kredytowy
  • Sprawdź, czy przekroczyłeś dzienny limit obciążeń
  • Upewnij się, że informacje wprowadzone przy kasie odpowiadają informacjom rozliczeniowym związanym z kartą kredytową
  • Upewnij się, że region zakupu odpowiada regionowi związanemu z kartą.

2. Spróbuj dokonać zakupu ze strony internetowej

Jeśli podejrzewasz, że Twój klient Uplay działa, spróbuj wymusić jego zatrzymanie lub odinstalowanie.

2.1 Wymuś zatrzymanie Uplay i uruchom go ponownie

  1. naciśnij Ctrl + Przesunięcie + wyjście
  2. Wybierz Uplay proces
  3. Kliknij Zakończ zadanie
  4. Uruchom ponownie Uplay

Mogą't purchase through Uplay

2.2 Odinstaluj i ponownie zainstaluj Uplay

  1. naciśnij Windows + R
  2. Wpisz appwiz.cpl
  3. Kliknij Uplay prawym przyciskiem myszy i wybierz Odinstaluj
  4. Wejdź na stronę Ubisoft i pobierz świeżego nowego klienta Uplay
  5. zainstalować Klient

Mogą't purcase through Uplay uninstall

Jeśli to też nie zadziała, przejdź do sklepu Ubisoft na ich stronie internetowej, zaloguj się na swoje konto Ubisoft i stamtąd dokonuj zakupów.

Gry wkrótce pojawią się w bibliotece gier przy następnym logowaniu do Uplay.

3. Miej cierpliwość

Ponieważ istnieje wiele przypadków, w których puchazy zajmują dużo czasu, musisz tylko poczekać.

Otrzymasz grę lub otrzymasz zwrot pieniędzy.

Jeśli tak się nie stanie, skontaktuj się z obsługą klienta Ubisoft z dowodem zakupu, takim jak zrzuty ekranu.

Link do głównej publikacji