Gry online i rynek cyfrowy są ze sobą powiązane. Wszystko, czego potrzebujesz, związane z grami i zakupami w grze, jest dostępne online i za pośrednictwem określonych klientów. Wszyscy wiemy, jak dobrze Blizzard korzysta z metod płatności online, dzięki czemu użytkownicy mogą uzyskać wszelkiego rodzaju dodatkowe treści.
Nikt nie lubi systemów pay-to-win, ale uważamy, że Blizzard wciąż nie przekracza linii. Jednak pomimo tego, że jest to dobrze naoliwiona maszyna, od czasu do czasu mogą wystąpić problemy. Jednym z najczęściej spotykanych u klientów jest błąd autoryzacji płatności. W tym artykule dowiesz się, dlaczego ten błąd występuje przede wszystkim i jak go naprawić.
Przepraszamy, nie możemy dokończyć płatności Błąd Blizzarda
- Sprawdź dostępne środki
- Zmień metodę płatności
- Sprawdź swoje dane uwierzytelniające
- Użyj karty ze swojego regionu
Rozwiązanie 1 — Sprawdź dostępne środki
Pierwszym krokiem byłoby sprawdzenie dostępnych środków. Należy jednak uważać nie tylko na saldo konta Battle.net. Jeśli korzystasz z karty debetowej, upewnij się, że środki zostały przelane na saldo Battle.net. Jeśli korzystasz z PayPal, zaloguj się na swoje konto i sprawdź historię przelewów. Niektóre transakcje mogą być ograniczone z różnych powodów.
Z drugiej strony, jeśli możesz potwierdzić, że są dostępne fundusze, istnieje prawdopodobieństwo, że coś innego powoduje ten problem. Radzimy przejść do następnego kroku i postępować zgodnie z instrukcjami.
Rozwiązanie 2 — Zmień metodę płatności
Jeśli nie możesz zapłacić za zakupy w grze w jeden sposób i masz alternatywę, rozważ zmianę metody płatności. Na przykład, jeśli karta nie działa z nieoczekiwanego powodu, wypróbuj inną kartę, PayPal lub saldo Battle.net. Ponadto należy pamiętać, że niektóre transakcje obejmują dodatkowe wydatki.
Warto też spróbować usunąć obecną metodę płatności i ponownie ją przypisać. Niektórym użytkownikom udało się rozwiązać problem za pomocą tej prostej procedury. Jeśli nie masz pewności, jak to zrobić, wykonaj następujące czynności:
- Otworzyć Battle.net klient internetowy, tutaj.
- Zaloguj się przy użyciu swoich poświadczeń.
- Wybierać Moje konto i wtedy Ustawienia konta.
- otwarty Metody Płatności i usunąć twoje aktualne poświadczenia.
- Dodaj starą metodę płatności i wprowadź ponownie swój adres wraz z poświadczeniami (PayPal lub karta).
- Zapisz zmiany i spróbuj ponownie dokonać zakupu.
Rozwiązanie 3 — Sprawdź swoje dane uwierzytelniające
Przede wszystkim twoje poświadczenia powinny być na miejscu. Upewnij się, że wprowadzone dane są poprawne i prawidłowe. Jeśli zbliża się data ważności karty, przedłuż ją. Twój adres rozliczeniowy powinien być taki sam jak adres zarejestrowany na karcie, aby zakupy działały.
Rozwiązanie 4 — Użyj karty ze swojego regionu
Ostatnia rada dotyczy twojego regionu. Nie możesz zarejestrować zagranicznej karty w swoim rodzinnym regionie. Na przykład nie można zapłacić kartą, która nie odnosi się do tych samych danych logowania na koncie. Miej to na uwadze.
Mamy nadzieję, że poradzisz sobie z problemem i kupisz za darmo w sklepie Battle.net. Jeśli masz jakieś sugestie lub dodatkowe obejścia, udostępnij je w komentarzach.