Co zrobić, gdy aplikacje zewnętrzne ulegają awarii podczas wysyłania wiadomości e-mail za pośrednictwem programu Outlook
- Upewnij się, że twój Outlook jest aktualny
- Napraw program Outlook z Panelu sterowania
- Rozpakuj plik wykonywalny aplikacji, która ulega awarii
Nie jest niczym niezwykłym, że wielu użytkowników online twierdzi, że ich aplikacje zewnętrzne ulegają awarii podczas próby wysłania wiadomości e-mail za pośrednictwem programu Outlook. Ten problem został również rozwiązany przez firmę Microsoft poprzez aktualizację w czerwcu 2018 r.
Jeśli więc jesteś jednym z tych użytkowników, którzy nadal doświadczają tego problemu, możesz skorzystać z poniższych rozwiązań.
Jak naprawić awarie aplikacji zewnętrznych związane z programem Outlook?
Rozwiązanie 1: Upewnij się, że twój Outlook jest aktualny
Aby uzyskać ostatnią aktualizację programu Outlook, wykonaj następujące czynności:
- otwarty Perspektywy, iść do Plik i kliknij Konto Office
- Nawigować do Opcje aktualizacji i kliknij Aktualizuj teraz
Według Microsoftu w programie Outlook wprowadzono zmiany w czerwcu 2018 r., Aby złagodzić przypadki awarii występującej w przypadku korzystania z konta POP lub IMAP.
To jest powód, dla którego dobrym pomysłem jest ponowne uruchomienie programu Outlook maksymalnie trzy razy, aby upewnić się, że zmiana usługi została zastosowana. Ponowne uruchomienie gwarantuje, że zmiana usługi zostanie rozpoznana, pobrana i pomyślnie zastosowana do programu Outlook.
Rozwiązanie 2: Napraw program Outlook z Panelu sterowania
Jeśli Twój program Outlook nadal powoduje problemy z innymi aplikacjami zewnętrznymi, których używasz, dobrym pomysłem jest spróbowanie go naprawić. Jeśli używasz systemu Windows 10, wykonaj poniższe kroki, zgodnie ze sposobem instalacji pakietu Office:
ZA) Instalacja „kliknij, aby uruchomić”
- Kliknij prawym przyciskiem myszy Początek przycisk i wybierz Aplikacje i funkcje
- Wybierz Perspektywy a następnie kliknij Modyfikować
- W oknie Jak chcesz naprawić programy pakietu Office, wybierz Naprawa online
- Kliknij Naprawic
- Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby zakończyć naprawę
- Uruchom ponownie Twój komputer
B) Instalacja MSI
- Kliknij prawym przyciskiem myszy Początek przycisk i wybierz Aplikacje i funkcje
- Wybierz Perspektywy a następnie kliknij Modyfikować
- W Zmień swoją instalację, Wybierz Naprawic a następnie kliknij dalej
- Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby zakończyć naprawę
- Uruchom ponownie Twój komputer
Aby sprawdzić, czy Twój pakiet Office działa w trybie „kliknij, aby uruchomić” czy MSI:
- Otwórz program Outlook i przejdź do pliku
- Kliknij Konto lub Konto Office
- Jeśli zobaczysz element Opcje aktualizacji, oznacza to, że masz instalację „kliknij, aby uruchomić”. Jeśli nie widzisz opcji Opcje aktualizacji, masz instalację opartą na MSI.
Rozwiązanie 3: Rozpakuj plik wykonywalny dla aplikacji innej firmy, która ulega awarii
Użytkownicy zgłosili, że aplikacje innych firm ulegają awarii, gdy plik wykonywalny jest zapakowany w exe-packer, taki jak ASPack. Wydaje się, że nieskompresowany plik wykonywalny działa dobrze, więc spróbuj również tego rozwiązania.
Mamy nadzieję, że ten artykuł był przydatny i pomógł ci rozwiązać problem awarii aplikacji innych firm podczas korzystania z programu Outlook.
Jeśli wypróbowałeś także inne metody, które okazały się funkcjonalne, daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.