POPRAWKA: Aplikacje systemu Windows 10 nie będą łączyć się z Internetem

Aplikacje systemu Windows 10 nie mogą uzyskać dostępu do Internetu

  1. Pobierz narzędzie do rozwiązywania problemów Microsoft
  2. Wyczyść pamięć podręczną sklepu
  3. Przejdź do zapory systemu Windows
  4. Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami ze Sklepu Windows
  5. Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z Internetem
  6. Pozwól innym osobom korzystać z tego połączenia
  7. Wyłącz automatyczne wykrywanie proxy
  8. Czysty rozruch komputera

Aplikacje Windows 10 są ogromną częścią każdego systemu operacyjnego Windows od czasu ich wprowadzenia w Windows 8. Ale wiele z tych aplikacji jest bezużytecznych bez połączenia z Internetem. W niektórych przypadkach błąd może uniemożliwić łączenie się aplikacji z Internetem, ale na szczęście istnieje rozwiązanie tego problemu.
aplikacje do przechowywania okien wind8apps

Co zrobić, jeśli aplikacje systemu Windows 10 nie łączą się z Internetem

Rozwiązanie 1: Pobierz narzędzie do rozwiązywania problemów Microsoft

Microsoft jest świadomy tego problemu, więc jego programiści stworzyli narzędzie, które rozwiązuje problemy z interfejsem użytkownika Windows. Możesz pobrać ten program naprawczy, uruchomić go i sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Narzędzie do rozwiązywania problemów z interfejsem użytkownika Microsoft można pobrać bezpośrednio ze strony pomocy technicznej firmy. Jeśli nadal masz problemy z połączeniem internetowym aplikacji Windows, możesz wypróbować niektóre z poniższych rozwiązań.

Rozwiązanie 2 — Wyczyść pamięć podręczną sklepu

Możesz spróbować zresetować pamięć podręczną Sklepu, aby Twoje aplikacje mogły ponownie połączyć się z Internetem. Przywracanie App Store jest bardzo proste i wymaga tylko jednego prostego polecenia. Oto, co musisz zrobić:

  1. Przejdź do wyszukiwania i wpisz wsreset
  2. Otwórz komendę WSReset.exe i pozwól jej zakończyć proces

wsreset

Zresetuje wszystkie ustawienia Sklepu Windows i być może będziesz mógł ponownie podłączyć swoje aplikacje do Internetu.

  • Rozwiązanie 3 — Przełącz na zaporę systemu Windows

    Zapora ogniowa niektórych programów zabezpieczających innych firm może czasami uniemożliwiać łączenie się aplikacji z Internetem. Możesz więc spróbować wyłączyć oprogramowanie zabezpieczające innych firm i sprawdzić, czy coś jest inne.

    Ale prawdopodobnie lepszym rozwiązaniem jest przejście z zapory ogniowej oprogramowania zabezpieczającego innej firmy niż Microsoft na zaporę domyślną Windows. Aby przełączyć się na Zaporę systemu Windows, najpierw wyłącz zaporę antywirusową, a następnie wykonaj następujące czynności:

    1. Przejdź do wyszukiwania, wpisz zaporę i otwórz Zaporę systemu Windows
    2. W lewym okienku wybierz Włącz lub wyłącz Zaporę systemu WindowsWyłącz zaporę systemu Windows
    3. Zaznacz opcję Włącz zaporę systemu Windows

    Rozwiązanie 4 — Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami ze Sklepu Windows

    Innym szybkim rozwiązaniem problemów z połączeniem internetowym aplikacji Windows 10 jest uruchomienie narzędzia do rozwiązywania problemów ze Sklepem Windows. Aby to zrobić, przejdź do Ustawienia> Aktualizacja Bezpieczeństwo> Rozwiąż problemy i uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów, jak pokazano na zrzucie ekranu poniżej.

    narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami sklepu Windows

    • Rozwiązanie 5 — Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z Internetem

      Jeśli Twoje aplikacje działają poprawnie, a narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami nie może zidentyfikować żadnych problemów, być może przyczyną jest Twoje połączenie internetowe. Aby szybko rozwiązać ten problem, musisz uruchomić wbudowane narzędzie do rozwiązywania problemów z Internetem w systemie Windows 10.

      Kroki, które należy wykonać, są podobne do uruchomienia narzędzia do rozwiązywania problemów z aplikacjami. Jedyną różnicą jest to, że tym razem wybierzesz i uruchomisz narzędzie do rozwiązywania problemów z połączeniami internetowymi.

      narzędzie do rozwiązywania problemów z połączeniami internetowymi

      Rozwiązanie 6 — Pozwól innym osobom korzystać z połączenia

      Niektórzy użytkownicy potwierdzili, że ich aplikacja Windows 10 jest połączona z Internetem po zaznaczeniu opcji „Zezwalaj innym osobom na korzystanie z tego połączenia”. Utwórz nowe połączenie internetowe i zaznacz pole wyboru „Zezwalaj innym osobom na korzystanie z tego połączenia”. Twoje aplikacje na Windows 10 powinny teraz działać.

      • Rozwiązanie 7 — Wyłącz automatyczne wykrywanie proxy

        Inni użytkownicy zgłosili, że udało im się rozwiązać ten problem, wyłączając wykrywanie proxy. Aby to zrobić:

        1. Przejdź do Start> wpisz „proxy”> kliknij dwukrotnie „Zmień ustawienia proxy”
        2. Przejdź do Połączenia> wybierz ustawienia proxyustawienia proxy
        3. Odznacz pole „Automatycznie wykryj ustawienia proxy”automatycznie wykrywa ustawienia proxy 10
        4. Uruchom ponownie komputer i sprawdź, czy problem nadal występuje.

        Rozwiązanie 8 — Wyczyść rozruch komputera

        1. Przejdź do Start> wpisz msconfig > naciśnij Enter
        2. Przejdź do Konfiguracja systemu> kliknij kartę Usługi> zaznacz Ukryj wszystkie usługi Microsoft pole wyboru> kliknij Wyłącz wszystko.ukryj wszystkie usługi Microsoft
        3. Przejdź do karty Uruchamianie> Otwórz Menedżera zadań.
        4. Wybierz każdy element startowy> kliknij Wyłącz> zamknij Menedżera zadań> uruchom ponownie komputer.

        wyłącz programy startowe

        To by było na tyle, przynajmniej jeden z tych kroków powinien pomóc Twoim aplikacjom w ponownym ustanowieniu połączenia z Internetem. Jeśli masz jakieś uwagi lub sugestie, zapisz je poniżej.

Link do głównej publikacji