Jeśli masz problemy z synchronizacją aplikacji Outlook lub Mail w systemie Windows 8 lub 8.1, nie martw się, mamy dla Ciebie rozwiązanie. W kilku prostych krokach będziesz mógł regularnie otrzymywać e-maile ze skrzynki odbiorczej.
Rozwiązanie 1: Zresetuj pamięć podręczną Sklepu Windows
Być może istnieje konflikt między pamięcią podręczną Sklepu Windows a aplikacją do obsługi poczty, która uniemożliwia otrzymywanie wiadomości e-mail. Aby rozwiązać ten problem, spróbuj zresetować pamięć podręczną Sklepu Windows i sprawdź, czy problem został rozwiązany. Oto jak łatwo zresetować pamięć podręczną Sklepu Windows:
- Przejdź do wyszukiwania i wpisz wsreset.exe
- Kliknij Uruchom jako administrator
- Windows Store otworzy się, a zobaczysz komunikat potwierdzający: Pamięć podręczna sklepu została wyczyszczona. Możesz teraz przeglądać Sklep w poszukiwaniu aplikacji
Rozwiązanie 2: Synchronizuj licencje aplikacji
Jeśli zresetowanie pamięci podręcznej Sklepu Windows nie zadziałało, możesz spróbować zsynchronizować licencje aplikacji. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:
- Na ekranie startowym dotknij lub kliknij Sklep, aby otworzyć Sklep Windows
- Przesuń od prawej krawędzi ekranu, a następnie dotknij Ustawienia
- Naciśnij lub kliknij Aktualizacje aplikacji
- Naciśnij lub kliknij Synchronizuj licencje
- Twoje licencje powinny być teraz zsynchronizowane
Rozwiązanie 3: Zmień ustawienia aplikacji poczty
Program Microsoft Outlook ma określone metody organizowania skrzynki odbiorczej, a być może pewne nieprawidłowości w ustawieniach „Organizuj pocztę e-mail” uniemożliwiały aplikacji pocztowej odbieranie wiadomości e-mail. Aby rozwiązać problem z organizacją poczty e-mail, wykonaj następujące kroki:
- Przesuń od prawej krawędzi ekranu, a następnie dotknij Ustawienia
- Naciśnij lub kliknij Konta
- Przejdź do opcji Zorganizuj swoją pocztę e-mail
- Odznacz powiązaną opcję
To by było wszystko, jeśli masz jakieś uwagi lub sugestie lub te rozwiązania jakoś ci nie zadziałały, powiedz nam w komentarzach poniżej.