Pełna poprawka: „Nie mogliśmy przesyłać strumieniowo z konsoli” w systemie Windows 10

Przesyłanie strumieniowe z Xbox One na Windows 10 jest jedną z najważniejszych zalet Windows 10, a my zrobiliśmy krótki przewodnik, jak podłączyć Xbox One do Windows 10. Niestety, wielu użytkowników zgłosiło, że nie mogą poprawnie przesyłać strumieniowo i że otrzymują Nie można przesyłać strumieniowo z komunikatu o błędzie konsoli.

ROZWIĄZANE: Problemy z przesyłaniem strumieniowym na Xbox One

Nie możemy przesyłać strumieniowo z wiadomości konsoli może być problematyczna i uniemożliwić strumieniowe przesyłanie treści. Możesz jednak rozwiązać ten problem, wykonując następujące czynności:

  • Nie udało się włączyć Twojej konsoli — To kolejny typowy komunikat, który może się pojawić. Jeśli tak się stanie, spróbuj wylogować się z aplikacji Xbox, a następnie zalogować się ponownie.
  • Nie możemy znaleźć konsoli Xbox One z podanym adresem IP — Aby rozwiązać ten problem, musisz upewnić się, że używasz prawidłowego adresu IP. Możesz to łatwo sprawdzić na stronie ustawień na konsoli Xbox One.
  • Przesyłanie strumieniowe z Xbox One nie działa — Jeśli transmisja strumieniowa w ogóle nie działa, możesz rozwiązać problem, korzystając z jednego z naszych rozwiązań.

Rozwiązanie 1 — Twarde resetowanie konsoli

Aby to naprawić Nie mogliśmy przesyłać strumieniowo z komunikatu o błędzie konsoli, niektórzy użytkownicy zalecają twardy reset konsoli. Aby to zrobić, po prostu naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania na konsoli Xbox przez około 10 sekund i poczekaj, aż się wyłączy.

Jeśli proces się powiedzie, powinieneś usłyszeć dźwięk inny niż standardowy, wyłącz dźwięk. Poczekaj minutę lub dwie, a następnie ponownie włącz konsolę Xbox.

  • Możesz też wyłączyć konsolę Xbox i odłączyć kabel zasilający od konsoli. Poczekaj kilka minut i podłącz ponownie kabel zasilający. Po podłączeniu kabla zasilającego zaczekaj, aż lampka zasilania zmieni kolor na pomarańczowy i włącz konsolę.

    Rozwiązanie 2 — Włącz powiadomienia i sprawdź ustawienia transmisji

    Według użytkowników nie możemy przesyłać strumieniowo z konsoli komunikat o błędzie jest wyświetlany, jeśli powiadomienia są wyłączone, więc jeśli masz ten problem, upewnij się, że je włączyłeś. Ponadto sprawdź ustawienia nadawania i upewnij się, że nadawanie nie jest wyłączone.

    Rozwiązanie 3 — Zainstaluj pakiet Microsoft Media Feature Pack

    Niektóre wersje systemu Windows 10 nie są dostarczane z zainstalowanym pakietem Media Feature Pack, co może powodować, że nie możemy przesyłać strumieniowo z komunikatu o błędzie konsoli podczas próby przesyłania strumieniowego gier Xbox One. Aby rozwiązać ten problem, zalecamy pobranie pakietu Microsoft Media Feature Pack i zainstalowanie go. Po zainstalowaniu pakietu Media Feature Pack problemy z przesyłaniem strumieniowym powinny zostać naprawione.

    Rozwiązanie 4 — Wyloguj się i zaloguj ponownie do aplikacji Xbox

    Jeśli nadal otrzymujesz komunikat „Nie możemy przesyłać strumieniowo z wiadomości konsoli”, możesz rozwiązać problem po prostu wylogowując się z aplikacji Xbox. Jest to dość proste i możesz to zrobić, wykonując następujące kroki:

    1. naciśnij Klawisz Windows + S. i wejdź xbox. Wybierz Xbox z listy wyników.
      Nie udało się włączyć Twojej konsoli
    2. Po otwarciu aplikacji Xbox kliknij Ustawienia ikona w lewym okienku. W prawym okienku kliknij przycisk Wyloguj się opcja.
      C: \ Users \ metal \ Pictures \ Work pictures \ Fix „Nie mogliśmy przesyłać strumieniowo z konsoli” w systemie Windows 10
    3. Początek Aplikacja Xbox ponownie i kliknij Zaloguj się.
      Nie możemy znaleźć konsoli Xbox One z podanym adresem IP

    Po ponownym zalogowaniu problem powinien zostać całkowicie rozwiązany i powinno być możliwe przesyłanie strumieniowe gier.

    • Rozwiązanie 5 — Usuń swoje konto Microsoft z Xbox One i dodaj je ponownie

      Według użytkowników czasami może występować błąd na Twoim koncie Microsoft, co może powodować, że nie możemy przesyłać strumieniowo z wiadomości konsoli. Możesz jednak rozwiązać ten problem, po prostu usuwając konto Microsoft z Xbox one. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

      1. Naciśnij przycisk Xbox na kontrolerze, aby otworzyć przewodnik.
      2. Teraz przejdź do System> Ustawienia> Konto> Usuń konta.
      3. Wybierz konto, które chcesz usunąć, i wybierz Usunąć opcja.
      4. Teraz wybierz dostracić.

      Po wykonaniu tej czynności całkowicie wyłącz konsolę Xbox One. Gdy lampki kontrolne zgasną, odłącz klocek zasilania od konsoli. Po około 30 sekundach podłącz klocek do Xbox One i włącz go. W ten sposób wyczyścisz pamięć podręczną i rozwiążesz wszelkie potencjalne problemy z pamięcią podręczną.

      Po wykonaniu tej czynności musisz ponownie dodać swój profil. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

      1. wciśnij Xbox przycisk, aby otworzyć przewodnik.
      2. Teraz wybierz swoją grę w lewym górnym rogu i wybierz Dodaj nowe.
      3. Wpisz adres e-mail i hasło powiązane z kontem.
      4. Zaakceptuj warunki świadczenia usług, a Twoje konto powinno zostać dodane i gotowe do użycia.

      Teraz wystarczy wyłączyć konsolę Xbox i uruchomić ją z aplikacji Xbox na komputerze. Jeśli wszystko działa, funkcja przesyłania strumieniowego powinna zacząć działać od nowa.

      Rozwiązanie 6 — Upewnij się, że używasz prawidłowego adresu IP

      Jeśli otrzymujesz komunikat „Nie możemy przesyłać strumieniowo z wiadomości konsoli”, problemem może być Twój adres IP. Możesz połączyć się z konsolą, wprowadzając jej adres IP, ale wielu użytkowników zgłosiło, że to nie zadziałało.

      Wygląda na to, że adres, którego używali, był nieprawidłowy, co spowodowało wyświetlenie komunikatu o błędzie. Możesz jednak rozwiązać problem, wprowadzając poprawny adres konsoli. Aby uzyskać poprawny adres, wystarczy wykonać następujące czynności:

      1. Na konsoli Xbox One przejdź do System> Ustawienia.
      2. Teraz wybierz Sieć> Ustawienia sieci.
      3. Przejdź do Zaawansowane ustawienia.

      Tutaj powinieneś zobaczyć swój adres IP oraz numer portu. Po uzyskaniu adresu IP wprowadź go w aplikacji Xbox, aby móc ponownie przesyłać strumieniowo.

      Rozwiązanie 7 — Upewnij się, że aplikacja Xbox jest aktualna

      Czasami nie możemy przesyłać strumieniowo z Twojej konsoli może pojawić się komunikat, jeśli występuje problem z aplikacją Xbox. Aby aplikacja Xbox była wolna od błędów, ważne jest, aby aktualizować ją. W większości przypadków ta aplikacja jest aktualna, ale może być konieczne ręczne sprawdzenie dostępności aktualizacji.

      Aby to zrobić, wystarczy otworzyć Sklep Windows i zlokalizować aplikację Xbox i sprawdzić, czy potrzebuje aktualizacji. Po zainstalowaniu aktualizacji sprawdź, czy problem ze strumieniowaniem nadal występuje.

      • Rozwiązanie 8 — Zmień nazwę konsoli Xbox

        Według użytkowników nie mogliśmy przesyłać strumieniowo wiadomości z konsoli, która może pojawić się jako tymczasowa usterka, ale możesz rozwiązać problem, zmieniając nazwę konsoli. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

        1. wciśnij Menu klucz na kontrolerze.
        2. Iść do Ustawienia> System i wybierz Imię.
        3. Wprowadź żądaną nazwę i uruchom ponownie konsolę Xbox.

        Po ponownym uruchomieniu konsoli uruchom ponownie komputer i ponownie uruchom aplikację Xbox. Teraz powinieneś być w stanie uzyskać dostęp do konsoli i rozpocząć transmisję strumieniową.

        Rozwiązanie 9 — Sprawdź datę i godzinę

        Jeśli otrzymujesz komunikat „Nie możemy przesyłać strumieniowo wiadomości z konsoli na komputerze”, przyczyną może być data i godzina. Czasami ten problem może wystąpić, jeśli data i godzina są niepoprawne na komputerze. Możesz jednak rozwiązać ten problem, po prostu dostosowując datę i godzinę. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

        1. Kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę zegara na pasku zadań. Wybierać Dostosuj datę / godzinę z menu kontekstowego.
          Nie udało się włączyć Twojej konsoli
        2. Znajdź Ustaw czas automatycznie opcję i wyłącz ją. Poczekaj kilka chwil i włącz ponownie tę funkcję.
          Nie możemy znaleźć konsoli Xbox One z podanym adresem IP

        Jeśli godzina i data nie są odpowiednio ustawione, możesz użyć przycisku Zmień i dostosować je ręcznie. Po prawidłowym skonfigurowaniu daty i godziny problem powinien zostać rozwiązany, a będziesz mógł strumieniować swoje gry bez problemów.

        Rozwiązanie 10 — Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami systemu Windows

        Aplikacja Xbox to aplikacja ze Sklepu Windows, a jeśli masz z nią jakieś problemy, możesz to naprawić, uruchamiając odpowiednie narzędzie do rozwiązywania problemów.

        System Windows jest wyposażony w różne narzędzia do rozwiązywania problemów, a jeśli masz jakiekolwiek problemy z aplikacją Xbox, możesz rozwiązać te problemy, uruchamiając narzędzie do rozwiązywania problemów. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

        1. Otworzyć Aplikacja ustawień. Możesz to zrobić szybko, używając Klawisz Windows + I skrót. Teraz przejdź do Aktualizacja Bezpieczeństwo Sekcja.
          Przesyłanie strumieniowe z Xbox One nie działa
        2. Wybierać Rozwiązywanie problemów z lewego panelu. Teraz wybierz Aplikacje ze Sklepu Windows w prawym okienku i kliknij Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów przycisk.
          Przesyłanie strumieniowe z Xbox One nie działa
        3. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby ukończyć narzędzie do rozwiązywania problemów.

        Po zakończeniu rozwiązywania problemów sprawdź, czy problem z aplikacją Xbox nadal występuje.

        Nie mogliśmy przesyłać strumieniowo z komunikatu o błędzie konsoli, który może poważnie zakłócać proces przesyłania strumieniowego, a jeśli masz ten problem, wypróbuj niektóre z naszych rozwiązań. Firma Microsoft jest świadoma tego problemu, więc masz pewność, że oficjalna poprawka jest już w drodze.

Link do głównej publikacji