Nie można zweryfikować poświadczeń systemu Windows [EXPERT FIX]

Wielu użytkowników zgłosiło, że nie można zweryfikować komunikatu o błędzie podczas próby użycia kodu PIN do zalogowania się w systemie Windows 10.

Może to być duża niedogodność, ale istnieje sposób na rozwiązanie tego problemu, a dziś pokażemy, jak to zrobić.

Co zrobić, jeśli nie można zweryfikować danych logowania?

1. Zmień ustawienia prywatności

  1. Zaloguj się za pomocą hasła do konta zamiast kodu PIN.
  2. Teraz otwórz Aplikacja ustawień i idź do Prywatność
  3. Z lewego panelu wybierz Informacje o koncie. W Wybierz, które aplikacje mogą uzyskać dostęp do informacji o koncie, włącz opcję E-mail i konta i Microsoft Content.
    wybierz aplikacje, aby uzyskać dostęp do informacji o koncie Nie można zweryfikować danych logowania do systemu Windows
  4. Po wykonaniu tej czynności sprawdź, czy problem nadal występuje.

2. Wyłącz Windows Hello

  1. Otworzyć Aplikacja ustawień i przejdź do Konta
  2. Znajdź Windows Hello sekcji i wyłącz Windows Hello.
    Windows hello Nie można zweryfikować poświadczeń systemu Windows
  3. Uruchom ponownie komputer.
  4. Zaloguj się przy użyciu konta administratora i włącz ponownie Windows Hello.
  5. Skonfiguruj swój kod PIN jeszcze raz.
  6. Sprawdź, czy problem nadal występuje.

Mój PIN nie działa, co robić? Napraw problemy z logowaniem się za pomocą kodu PIN w tym przewodniku!

3. Kliknij Anuluj, gdy pojawi się komunikat o błędzie

anuluj komunikat o błędzie Nie można zweryfikować poświadczeń systemu Windows

  1. Poczekaj, aż na ekranie pojawi się komunikat o błędzie.
  2. Teraz kliknij przycisk Anuluj.
  3. Po wykonaniu tej czynności powinieneś być w stanie zalogować się do systemu Windows 10.

Uwaga: Tylko kilku użytkowników zgłosiło, że to obejście działało dla nich, więc może nie działać.

4. Zaloguj się w trybie awaryjnym

nie można zweryfikować dostępu do trybu awaryjnego Windows

  1. Po przejściu do ekranu logowania kliknij Moc naciśnij i przytrzymaj przycisk Przesunięcie klucz i wybierz Uruchom ponownie z menu.
  2. Teraz wybierz Rozwiązywanie problemów> Opcje zaawansowane.
  3. Wybierz Ustawienia uruchamiania. Jeśli ta opcja nie jest dostępna, wybierz Zobacz więcej opcji odzyskiwania.
  4. Teraz kliknij Uruchom ponownie
  5. Po ponownym uruchomieniu komputera wybierz dowolną wersję trybu awaryjnego, naciskając odpowiedni klawisz na klawiaturze.
  6. Jeśli możesz zalogować się w trybie awaryjnym, możesz na razie usunąć kod PIN dla konta, którego dotyczy problem.

Proszę bardzo, oto kilka prostych rozwiązań, których można użyć, jeśli napotkamy. Nie można zweryfikować komunikatu o błędzie. Wypróbuj je wszystkie i daj nam znać, które rozwiązanie działało dla Ciebie.

Link do głównej publikacji