Nie możesz pobrać wiadomości e-mail w programie Microsoft Outlook? Spróbuj tego

Utrzymywanie kontaktu z resztą świata i zawsze wiedza o tym, co dzieje się wokół nas, jest obecnie niezwykle ważna.

Ponieważ połączenia idą w parze z komunikacją, kluczowe znaczenie ma jak najszybszy dostęp do informacji.

Co więcej, jeśli Ty lub firma, w której pracujesz przy użyciu pakietu Microsoft Office Suite, z pewnością znasz Microsoft Outlook.

Tak byłoby w przypadku użytkowników, którzy narzekają, że bardzo powoli pobierają wiadomości e-mail z Microsoft Outlook.

Mój program Outlook z jakiegoś powodu zaczął bardzo powoli próbować pobierać nowe wiadomości e-mail z mojego serwera ISP. Mogę uzyskać bezpośredni dostęp do serwera i wszystkie e-maile są tam, ale program Outlook ich nie pobierze. Pozwoliłem mu próbować przez ponad czternaście godzin i nie udało mu się zarządzać nawet pierwszym e-mailem o rozmiarze zaledwie 1,1 MB.

Co więcej, kolejnym częstym problemem, z którym spotykają się użytkownicy programu Outlook, jest niemożność całkowitego pobrania wiadomości e-mail.

Postępuj zgodnie z tym przewodnikiem krok po kroku, jak rozwiązać problemy z pobieraniem wiadomości e-mail z programu Outlook.

Dlaczego nie mogę pobierać wiadomości e-mail w programie Microsoft Outlook?

1. Sprawdź, czy jesteś online

Choć może to zabrzmieć dość prosto, sprawdź, czy masz aktywne i stabilne połączenie z Internetem, uruchamiając inny program, który wymaga dostępu online.

Szukasz dobrej alternatywy dla Microsoft Outlook? Sprawdź listę niektórych naszych najlepszych ofert

2.Dostosuj ustawienia konta

  1. otwarty Microsoft Outlook
  2. Kliknij Plik
  3. Wybierz Ustawienia konta
  4. Wybierz Ustawienia konta ponownie w programie Outlook
  5. Wybierz swoje konto
  6. Wybierz Naprawic robić automatyczne korekty
  7. Wybierz Zmiana robić korekty ręczne

Ustawienia konta Outlook

3. Sprawdź serwer pocztowy

Najczęściej problem polega na tym, że sam serwer pocztowy ma problemy. dlatego dobrym pomysłem byłoby sprawdzenie statusu serwera z dostawcą poczty e-mail używanym przez Twoją firmę.

Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z administratorem sieci, otwórz wiadomość e-mail w innej aplikacji lub skontaktuj się bezpośrednio z dostawcą poczty e-mail.

4. Zaktualizuj Microsoft Outlook

  1. Otwórz dowolny program pakietu Office
  2. Dostało Plik
  3. Wybierz Konto
  4. Kliknij Opcje aktualizacji przycisk
  5. Kliknij Aktualizuj teraz

Problemy z pobieraniem aktualizacji programu Outlook

Możliwe, że funkcja automatycznej aktualizacji zostanie wyłączona.

Aby włączyć tę funkcję, kliknij przycisk Włącz aktualizacje w Opcje aktualizacji Sekcja.

Link do głównej publikacji