Niektórzy użytkownicy zgłosili dziwny problem z Origin. Po otwarciu aplikacji przechodzą do pustej strony, Nie można załadować źródła prawidłowo. Najwyraźniej ten problem może być spowodowany uszkodzonymi plikami Origin, przywilejami aplikacji lub problemami z połączeniem internetowym.
Jeden użytkownik przedstawił swoje obawy klientowi Origin na dedykowanym subreddicie.
Cześć chłopaki, jestem tutaj pod koniec dowcipu. Próbowałem zainstalować program uruchamiający pochodzenie na moim komputerze, aby grać w apeksowe legendy i nie mogę go otworzyć bez względu na to, co spróbuję. Poszukałem go i zrobiłem wszystko, co mogłem, i wydaje się, że dostarczone rozwiązania działały tylko dla niektórych osób.
Na szczęście mamy kilka rozwiązań wartych wypróbowania, które mają rozwiązać ten irytujący problem.
Jak ustawić interfejs ładowania klienta Origin?
1. Uruchom Origin jako administrator
- Kliknij prawym przyciskiem myszy skrót na pulpicie Origin i otwórz Nieruchomości.
- Wybierz Zgodność patka.
- Sprawdź Uruchom ten program jako administrator i potwierdź zmiany.
2. Sprawdź swoje połączenie internetowe
- Otwórz przeglądarkę internetową, aby sprawdzić, czy ładowanie strony internetowej działa szybko, bez zakłóceń.
- Jeśli zauważysz nietypową aktywność w Internecie, mocno zresetuj router / modem.
- Jeśli twarde zresetowanie routera / modemu nie ma znaczenia, skontaktuj się z usługodawcą internetowym i poinformuj go o tym problemie.
- Zawsze miej komputer podłączony do Internetu za pomocą połączenia przewodowego. Połączenia Wi-Fi są zwykle mniej niezawodne.
Nie możesz dodać znajomych do klienta Origin? Mamy dla Ciebie odpowiednią poprawkę
3. Wyczyść pamięć podręczną Origin
- Najpierw musisz zamknąć aplikację Origin, przejdź do Menadżer zadań aby upewnić się, że proces nie działa w tle.
- Naciśnij klawisze logo Windows + R na klawiaturze> wpisz % ProgramData% / Origin w polu Uruchom i naciśnij Enter.
- W wyskakującym oknie usuń wszystkie foldery z wyjątkiem folderu o nazwie Lokalna zawartość.
- Naciśnij klawisze logo Windows + R na klawiaturze> wpisz %Dane aplikacji% w polu Uruchom i naciśnij Enter.
- Zostanie otwarty folder mobilny, w którym należy usunąć Pochodzenie teczka.
- Kliknij Dane aplikacji w pasku adresu.
- Uzyskać dostęp do Lokalny folder i usuń znajdujący się tam folder Origin
- Uruchom ponownie komputer i sprawdź, czy problem został rozwiązany
4. Ponownie zainstaluj Origin
- Przejdź do Panelu sterowania> Odinstaluj program i odinstaluj Origin.
- Przejdź do Program Files i AppData i usuń wszystkie pozostałości pochodzenia. Uniknąć usuwanie folderów z grami, w przeciwnym razie konieczne będzie ich ponowne pobranie.
- Uruchom ponownie komputer.
- Przejdź do urzędnika EA Origin tutaj i pobierz najnowszą wersję klienta stacjonarnego.
- zainstalować Pochodzenie.
Mamy nadzieję, że przynajmniej jedno z naszych rozwiązań pomogło ci rozwiązać problem z ładowaniem Origin. Jeśli uważasz, że ten artykuł był pomocny, zostaw komentarz w sekcji komentarzy poniżej.