Jak rozwiązywać problemy z błędami instalacji aplikacji usługi Intune

Microsoft Intune to oparta na chmurze usługa zarządzania urządzeniami w organizacjach. Umożliwia organizacjom wdrażanie oprogramowania na urządzeniach Windows, iOS i Android za pośrednictwem Microsoft Azure. Jednak podczas próby wdrożenia oprogramowania za pomocą usługi Microsoft Intune mogą pojawić się różne błędy instalacji. Aby rozwiązać problemy z instalacją aplikacji usługi Intune na różnych urządzeniach, użytkownicy mogą rozwiązać je w następujący sposób.

W jaki sposób użytkownicy mogą rozwiązywać problemy z błędami instalacji usługi Intune?

1. Sprawdź szczegóły błędu instalacji

  1. Użytkownicy mogą znaleźć bardziej szczegółowe informacje o błędzie instalacji na karcie Rozwiązywanie problemów w usłudze Intune. Aby znaleźć szczegóły instalacji, zaloguj się do portalu MS Azure.Portal Intune microsoft intune nie instaluje aplikacji
  2. Następnie kliknij Nastrojony aby otworzyć usługę Intune.
  3. Następnie kliknij Wybierz użytkownika opcja wyboru użytkownika, dla którego należy naprawić błąd instalacji aplikacji.
  4. Kliknij Rozwiązywanie problemów w lewym dolnym rogu strony usługi Intune, aby otworzyć kartę rozwiązywania problemów.
  5. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz naprawić błąd instalacji.
  6. Następnie wybierz Zarządzane aplikacje aby otworzyć listę aplikacji. Ta lista będzie zawierać aplikację, która nie została zainstalowana.Zakładka Zarządzane aplikacje microsoft intune nie instaluje aplikacji
  7. Wybierz aplikację ze statusem nieudanej instalacji, aby otworzyć blok instalacyjny (lub pasek boczny), który zawiera dalsze szczegóły błędu instalacji w postaci kodu błędu. Następnie użytkownicy mogą zanotować kod błędu i inne szczegóły w celu uzyskania dalszych informacji.

2, Sprawdź dzienniki Podglądu zdarzeń

  1. Użytkownicy mogą uzyskać dalsze szczegóły błędu instalacji usługi Intune dla aplikacji Windows z Podglądu zdarzeń. Aby to zrobić, uruchom akcesorium Uruchom, naciskając klawisz Windows + klawisz skrótu R.
  2. Wpisz „eventvwr.msc” w polu Otwórz i kliknij dobrze aby otworzyć okno w migawce bezpośrednio poniżej.Microsoft Event Viewer intuicyjnie nie instaluje aplikacji
  3. Kliknij Podgląd zdarzeń po lewej stronie okna.
  4. Wybierz Dzienniki aplikacji i usług, Microsoft, i Windows w drzewie konsoli.
  5. Następnie kliknij AppxPackagingOM i Microsoft-Windows-AppxPackaging / Operational aby otworzyć dziennik zdarzeń w migawce bezpośrednio poniżej. Tam poszukaj i wybierz ostatnie zdarzenia błędu instalacji aplikacji 404 i 465, aby uzyskać dodatkowe informacje na ich temat.Dziennik zdarzeń Podgląd Microsoft nie intuicyjnie instaluje aplikacji
  6. Ponadto kliknij AppXDeployment-Server i Microsoft-Windows-AppXDeploymentServer / Operational aby sprawdzić zdarzenia dotyczące błędów wdrażania.

3. Wystaw prośbę o wsparcie

  1. Użytkownicy administracyjni usługi Intune z rolami usługi Azure AD mogą następnie wysyłać żądania pomocy technicznej zawierające szczegóły kodu błędu do pomocy i wsparcia usługi Intune. Najpierw wybierz obszar funkcji w panelu zarządzania urządzeniami usługi Intune.
  2. Następnie wybierz Pomoc i wsparcie opcja.
  3. Kliknij ? Ikona w prawym górnym rogu od węzła portalu Device Management.
  4. Wybierz Microsoft Intune w menu rozwijanym usługi, aby otworzyć stronę Pomoc i obsługa techniczna.
  5. Następnie wypełnij pole tekstowe ze szczegółami błędu i kliknij Sprowadź pomoc przycisk.Pomoc tekstowa microsoft intune nie instaluje aplikacji
  6. Aby wysłać prośbę e-mail, kliknij Uzyskać wsparcie.
  7. Kliknij Nowe zgłoszenie serwisowe przez e-mail, a następnie wprowadź adres e-mail, aby uzyskać pomoc i wsparcie.
  8. Następnie naciśnij Wysłać przycisk.

Gdy odpowiedzi na pomoc i obsługę techniczną usługi Intune, użytkownicy mogą podać dalsze szczegóły kodu błędu zanotowane w bloku instalacyjnym i Podglądzie zdarzeń. Następnie usługa pomocy technicznej usługi Intune może zapewnić użytkownikom pewne rozwiązania błędów instalacji.

Link do głównej publikacji