Wielu użytkowników napotkało Przykro nam, ale mamy problem z weryfikacją błędu konta w Office 365. Ten błąd może być bardzo irytujący, dlatego nie będziesz mógł normalnie korzystać z oprogramowania.
Ten problem może się zdarzyć, ponieważ komputer, którego używasz, utracił połączenie z oprogramowaniem lub jeśli dane logowania (hasło i adres e-mail) uległy zmianie lub synchronizacja nie była możliwa.
W tym artykule omówimy jedne z najlepszych metod, aby spróbować rozwiązać ten błąd. Postępuj zgodnie z instrukcjami wymienionymi w tym artykule, aby uniknąć innych problemów. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.
Jak naprawić Przepraszamy, mamy problem z weryfikacją Twojego błędu Office 365 błędu?
1. Usuń pamięć podręczną z każdej przeglądarki na komputerze za pomocą CCleaner
- otwarty CCleaner lub Pobierz to na dysk twardy.
- Kliknij na Niestandardowe czyszczenie opcja z menu po prawej stronie okna.
- Sprawdź Windows a także Aplikacje zakładki -> zaznacz pola obok Pamięć podręczna Internetu dla wszystkich przeglądarek znajdujących się na dysku twardym.
- Kliknij Analizować przycisk.
- Sprawdź listę wyników -> kliknij Uruchom Cleaner.
- Poczekaj na zakończenie procesu, uruchom ponownie komputer, a następnie sprawdź, czy problem nadal występuje.
Masz dość pakietu Microsoft Office? Oto 5 świetnych alternatyw do rozważenia!
2. Sprawdź szczegóły konta używane w oprogramowaniu Office 365
- Otwórz dowolne Office 365 oprogramowanie (Word, Excel itp.).
- Kliknij na Plik przycisk znajdujący się w górnym menu paska zadań.
- Wybierz Konto aby otworzyć ustawienia i sprawdzić nazwę używanego konta Gabinet.
- Jeśli konto, z którym chcesz korzystać Office 365 zmienił się lub hasło zostało zresetowane, wybierz Wyloguj się lub Zmień użytkownika.
- Zaloguj się ponownie używając poprawnych danych logowania.
- Jeśli do konta jest podłączona odpowiednia licencja, powinno to rozwiązać problem.
- Jeśli problem będzie się powtarzał, wykonaj następną metodę.
3. Sprawdź, czy twoje konto Office 365 ma poprawną licencję
Jeśli nie jesteś administratorem Office 365, musisz skontaktować się z osobą, która zajmuje się tym działem w Twojej firmie i zapytać o licencję na twoje oprogramowanie.
Jeśli jesteś administratorem Office 365, musisz sprawdzić licencjonowanie całego oprogramowania Office 365, które ma problemy z identyfikacją konta.
Możesz zaktualizować licencję, podając prawidłową nazwę użytkownika i hasło, a błąd Przepraszamy, mamy problem z weryfikacją Twojego konta w Office 365, zniknie.
Daj nam znać, jeśli ten przewodnik pomógł ci rozwiązać problem, korzystając z sekcji komentarzy poniżej.