Jak naprawić brak synchronizacji usługi Microsoft Intune

Microsoft Intune umożliwia użytkownikom synchronizację zarejestrowanych urządzeń z ich organizacjami. Czasami jednak usługa Intune nie synchronizuje urządzeń użytkowników. Jeden z najczęściej występujących komunikatów o błędach synchronizacji usługi Intune: Nie można zainicjować synchronizacji (0x82ac019e). W związku z tym użytkownicy nie mogą zainicjować synchronizacji urządzenia z systemem Windows w usłudze Intune, gdy pojawi się ten problem. Oto niektóre z potwierdzonych problemów z synchronizacją usługi Intune. Nie można zainicjować błędu.

Jak użytkownicy mogą naprawić synchronizację usługi Intune?

1. Otwórz port 444

  1. Niektórzy użytkownicy naprawili błąd synchronizacji nie można zainicjować błąd, otwierając port 444 dla urządzeń zarejestrowanych w usłudze Azure AD, które mogą być blokowane w niektórych organizacjach. Aby otworzyć port, naciśnij klawisz Windows + skrót klawiaturowy S.
  2. Wpisz „Windows Defender Firewall” jako słowo kluczowe wyszukiwania.
  3. Kliknij Zapora systemu Windows Defender z zaawansowanymi zabezpieczeniami, aby otworzyć okno w migawce bezpośrednio poniżej.
    Windows Defender Firewall okno Microsoft intuicyjny nie synchronizuje się
  4. Kliknij prawym przyciskiem myszy Reguły wewnętrzne po lewej stronie okna, aby wybrać Nowe zasady.Nowy Microsoft Inbound Rule Wizard intuicyjnie się nie synchronizuje
  5. Wybierz Porty i kliknij Kolejny.
  6. Wybierz TCP lub UDP opcja protokołu dla twojego portu.
  7. Następnie wprowadź numer portu 444 w polu Określone porty lokalne pudełko.Konkretne okno lokalnych portów Microsoft nie synchronizuje się
  8. Wybierz Zezwól na połączenie opcja.
  9. Kliknij Kolejny przycisk, aby otworzyć opcje profilu.
  10. Kliknij Kolejny ponownie, a następnie wprowadź tytuł reguły zapory.
  11. wciśnij koniec przycisk.

Link do głównej publikacji