Wystąpiły problemy z dotarciem do serwera błąd SharePoint [PEŁNA POPRAWKA]

SharePoint to internetowy system zarządzania i przechowywania dokumentów, który integruje się z Microsoft Office. Jednak niektórzy użytkownicy zgłosili błąd związany z serwerem podczas korzystania z usługi. Zgłoszony błąd Przepraszamy, mamy problem z nawiązaniem połączenia z serwerem występuje, gdy użytkownik próbuje użyć kontroli wybierania osób, wprowadzić nazwę użytkownika lub dodać nowych użytkowników.

Masz problem z błędem uniemożliwiającym dostęp do serwera w programie SharePoint? Napraw to, wykonując reset IIS. Zresetowanie usług internetowych powinno umożliwić przywrócenie połączenia z serwerami Windows i usunięcie błędu. Jeśli nadal nie możesz tego zrobić, zainstaluj i aktywuj Aktywację HTTP.

Sprawdź szczegółowe wyjaśnienia krok po kroku poniżej.

Jak to naprawić Przepraszamy, mamy problem z dostępem do serwera w SharePoint

  1. Wykonaj reset IIS
  2. Zainstaluj i aktywuj Aktywację HTTP

1. Wykonaj reset IIS

IIS (Internet Information Service) dla serwera Windows jest elastycznym, bezpiecznym i zarządzalnym serwerem WWW do hostowania twoich treści w sieci. Czasami serwer internetowy może działać nieprawidłowo, powodując Przepraszamy, mamy problem z nawiązaniem połączenia z serwerem błąd.

Zresetowanie usługi IIS może pomóc w rozwiązaniu tego błędu na serwerach Windows. Oto jak to zrobić.

  1. wciśnij Klawisz Windows i wpisz cmd.
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszy ”Wiersz polecenia”I wybierz„Uruchom jako administrator».
  3. W wierszu polecenia wpisz następujące polecenie i naciśnij klawisz Enter:
    iisreset
    Zresetuj serwer Windows usługi IIS
  4. Powinieneś zobaczyć „janternet usługi zostały pomyślnie zrestartowane”Wyświetlany na ekranie.

Teraz spróbuj użyć serwera Windows i sprawdź, czy błąd został rozwiązany po zresetowaniu usługi ISS.

2. Zainstaluj i aktywuj Aktywację HTTP

Teraz może to być dla wielu zaskoczeniem, ale możliwe, że nie masz zainstalowanej Aktywacji HTTP na serwerze Windows. Jest to niezbędny składnik frameworku .NET i jeśli nie zostanie zainstalowany, spowoduje błąd serwera Windows.

Najpierw sprawdź, czy aktywowałeś aktywację HTTP dla .NET 3.5 i .NET 4.5. Oto jak to zrobić.

  1. Uruchom Windows Server Manager.
  2. Od włączonego zegara deski rozdzielczej Zarządzać i wybierz „Dodaj lub usuń użytkowników„.
  3. W Kreatorze dodawania ról i funkcji kliknij przycisk Kolejny.
  4. Kliknij Kolejny i idź do Role serwera patka.
  5. w Role serwera kartę, upewnij się, że „Aktywacja HTTP (zainstalowana)”Zaznaczono opcję„Obsługa usługi aktywacji procesów systemu Windows„.Menedżer serwera Windows Rola Serwer aktywacji HTTP
  6. Kliknij Kolejny iść do cechy patka.
  7. Na karcie Funkcje w obszarze.NET Framework 3.5 cechy (zainstalowany), upewnij się, że „Aktywacja HTTP”Jest zaznaczone.
    Aktywacja HTTP menedżera serwera Windows
  8. Następnie pod „Usługi WCF» Upewnić się «Aktywacja HTTP (zainstalowana) „ pole jest zaznaczone.
  9. Kliknij Kolejny i zamknij kreatora.

Przed próbą dodania użytkownika lub korzystania z selektora osób ponownie wykonaj reset usługi IIS. Instrukcje dotyczące resetowania IIS podano w pierwszych rozwiązaniach.

Jeśli nie znajdziesz aktywacji HTTP (zainstalowanej), kontynuuj instalację aktywacji HTTP na serwerze i powtórz kroki.

Link do głównej publikacji