Co zrobić, jeśli SharePoint nie zapisuje zmian

Udostępnianie swojego obszaru roboczego wielu użytkownikom staje się o wiele łatwiejsze dzięki wprowadzeniu aplikacji chmurowych, takich jak SharePoint. Użytkownicy mogą robić wszystko w przeglądarce bez uciekania się do aplikacji komputerowych. Jednak bez teorii, podejście to wydaje się mieć pewne problemy.

Niektórzy użytkownicy nie mogli zapisać zmian w plikach online i napotkali błąd „Nie można zapisać zmian, proszę zapisać kopię lokalną”.

Co zrobić, jeśli SharePoint nie zapisuje zmian w przeglądarce

  1. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki
  2. Wypróbuj inną przeglądarkę
  3. Sprawdź uprawnienia
  4. Zapisz plik lokalnie i prześlij go ponownie

Rozwiązanie 1 — Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki

Zacznijmy od wyczyszczenia pamięci podręcznej przeglądarki. Błąd podczas zapisywania plików, w których wprowadzono zmiany, dotyczy prawie wyłącznie wersji online programu SharePoint. Może się to zdarzyć z różnych powodów, a zwykłym podejrzanym jest szeroko rozpowszechniony błąd, który rzekomo został rozwiązany.

Zawsze możesz jednak spróbować użyć alternatywnej przeglądarki lub wyczyścić pamięć podręczną z tej, której zwykle używasz.

Oto jak wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki:

Google Chrome i Mozilla Firefox

  1. naciśnij Shift + Ctrl + Delete aby otworzyć „Wyczyść dane przeglądania» menu.
  2. Wybierz «Cały czas”Jako przedział czasu.
  3. Skoncentruj się na usunięciu „Ciasteczka’, „Obrazy i pliki z pamięci podręcznej”I inne dane witryny.
  4. Kliknij na Wyczyść dane przycisk.wyczyść pamięć podręczną w Chrome / Firefox

Microsoft Edge

  1. otwarty Brzeg.
  2. naciśnij Ctrl + Shift + Delete.
  3. Zaznacz wszystkie pola i kliknij Jasny.wyczyść pamięć podręczną w Edge

Rozwiązanie 2 — Wypróbuj alternatywną przeglądarkę

To kolejny wykonalny krok. Większość aplikacji Microsoft (szczególnie starszych) działa najlepiej w Internet Explorerze lub Edge. Możesz spróbować i poszukać ulepszeń. Jeśli problem występuje nadal, przejdź do dodatkowych kroków.

Mówiąc to, zdajemy sobie sprawę, że większość użytkowników korzysta z Chrome, ale tak właśnie jest.

— POWIĄZANE: POPRAWKA: SharePoint nie otwiera dokumentów Excel ani Word

Rozwiązanie 3 — Sprawdź uprawnienia

Ponadto niezwykle ważne jest upewnienie się, że użytkownik może dokonywać zmian w pliku, którego dotyczy problem. Niektóre raporty stwierdzają, że zmiany nie są zapisywane dla niektórych użytkowników, podczas gdy inni mogą je wprowadzić bez problemów. Dlatego sugerujemy potwierdzenie, że użytkownik, którego dotyczy problem, ma niezbędne uprawnienia.

Ponadto niektórzy próbowali zresetować ustawienia uprawnień, co rozwiązało problem.

Rozwiązanie 4 — Zapisz plik lokalnie i prześlij go ponownie

Wreszcie, jeśli żaden z poprzednich kroków nie zadziałał, radzimy spróbować zapisać zmiany lokalnie w systemie i ponownie przesłać je do SharePoint. Takie problemy zdarzają się rzadko, ale plik może zostać uszkodzony i dlatego nie można go edytować w obszarze roboczym chmury. Komunikat o błędzie sugeruje, aby postąpić zgodnie z nim i, mam nadzieję, problem nie będzie już występował.

Otóż ​​to. Pamiętaj, aby powiedzieć nam, czy te kroki pomogły Ci w poniższej sekcji komentarzy.

Link do głównej publikacji