Dzisiaj przyjrzymy się dość powszechnemu problemowi z systemem Windows, gdy użytkownicy regularnie korzystający z programu antywirusowego (AVAST lub AVG) regularnie się zatrzymują i pojawia się komunikat o błędzie Interfejs użytkownika nie mógł załadować Avast (lub AVG) lub Usługa AV nie odpowiada.
Jak naprawić, że usługa Avast nie działa i jaka jest przyczyna błędu ładowania interfejsu użytkownika?
Problem występuje z powodu niewłaściwej konfiguracji usług systemu Windows i interfejsu użytkownika nie można poprawnie załadować. Często problem zaczyna pojawiać się zaraz po aktualizacji do nowszej wersji oprogramowania antywirusowego.
Gdy użytkownik próbuje ponownie uruchomić usługę ręcznie, rozwiązuje to problem przez pewien czas, a program antywirusowy działa poprawnie — ale tylko tymczasowo! W krótkim czasie ponownie pojawia się komunikat o błędzie. Należy również wspomnieć, że naprawa, usuwanie i ponowna instalacja programu antywirusowego również nie zadziała.
Aby rozwiązać problem, musisz sprawdzić, czy Usługi pulpitu zdalnego działają w systemie Windows Vista, Windows 7,8 lub Windows 10 (lub Serwer terminali usług i usługa inteligentnego transferu w tle (BITS), jeśli używasz systemu Windows XP) . Najprawdopodobniej wystarczy skonfigurować automatyczne uruchamianie tych usług podczas rozruchu, co rozwiąże problem.
Jak naprawić błąd interfejsu użytkownika, aby załadować błąd Avast lub AVG?
Aby skonfigurować automatyczne uruchamianie usług — wykonaj następujące kroki:
- Naciśnij Win + R, wpisz services.msc i naciśnij ОК;
- Znajdź następne usługi:
- Usługi Serwer terminali i usługa inteligentnego transferu w tle dla systemu Windows XP;
- Usługi pulpitu zdalnego dla innych wersji systemu Windows;
- Kliknij dwukrotnie potrzebną usługę i wybierz Automatyczny opcja w Typ uruchomienia, następnie ręcznie uruchom usługę i naciśnij Zastosować;
- Zrestartuj swój komputer.
To wszystko! Teraz wiesz, co zrobić, jeśli masz do czynienia z interfejsem użytkownika. Nie udało się załadować Avast lub AVG.