Co zrobić, jeśli Thunderbird wciąż pyta o hasło [ROZWIĄZANE]

Thunderbird jest jednym z najpopularniejszych klientów poczty e-mail dostępnych dla komputerów z systemem Windows. Ostatnio niektórzy użytkownicy zgłosili, że Thunderbird wciąż prosi o hasło podczas próby uzyskania dostępu do ich kont e-mail. Jednak sama sprawa nie dotyczy klienta Thunderbird, ale występuje z powodu problemu z dostawcą usług e-mail lub złej konfiguracji Thunderbirda.

Niektórym użytkownikom przeszkadzają zwykłe hasła.

Za każdym razem, gdy proszę Mozilę o „otrzymanie wiadomości” lub „wysłanie” wiadomości, pyta o hasło podczas korzystania z laptopa, ale nie dzieje się to podczas korzystania z pulpitu, o ile widzę, że ustawienia są takie same w obu maszyny, coś mi brakuje? Jeśli ktoś mógłby pomóc, byłbym wdzięczny.

Przeczytaj poniższe rozwiązania krok po kroku.

Jak naprawić Thunderbird ciągle pyta o hasło?

1. Poproś Thunderbird o zapamiętanie Twojego hasła

  1. Uruchom Thunderbirda i zaloguj się na swoje konto e-mail.
    Hasło Thunderbirda Pamiętaj
  2. Na ekranie logowania wybierz opcję „Przypomnij hasło” opcję i kliknij Dalej.
  3. Wyjdź i uruchom ponownie Thunderbirda i sprawdź, czy są jakieś ulepszenia.

2. Użyj programów do czyszczenia plików

  1. Uruchom Ccleaner i przejdź do „Custom Clean” patka.
  2. Idź do Aplikacje i sprawdź listę elementów przeglądarki do wyczyszczenia w Thunderbird.
    Ccleaner Zapisz hasło Thunderbird
  3. Upewnij się, że „Zapisane hasło”Opcja jest wyszarzona.

Wyjdź z Ccleaner i uruchom Thunderbirda. Sprawdź poprawki.

Możesz też dodać Thunderbirda do listy wyjątków w CCleaner. Oto jak to zrobić.

  1. Uruchom Ccleaner i przejdź do Opcje patka.
  2. Kliknij i rozwiń Wykluczać patka.
  3. Kliknij na Dodaj przycisk.
    Ccleaner Wyklucz Dodaj
  4. Wybierz «Plik» w obszarze Wyklucz i kliknij Przeglądaj.
    Ccleaner Wyklucz plik
  5. Przejdź do C: -> Program Files (x86) -> Mozilla Thunderbird i wybierz „Thunderbird.exe”. Thunderbird wyklucza Ccleaner
  6. Kliknij otwarty aby dodać Thunderbirda do listy wyjątków.

Uruchom ponownie komputer i sprawdź, czy są jakieś ulepszenia.

  • Przeczytaj także: 3 najlepsze filtry antyspamowe dla Thunderbirda, aby utrzymać czystość skrzynki odbiorczej

3. Usuń i ponownie dodaj konto

Usuń i ponownie dodaj hasło

  1. Uruchom Thunderbirda.
  2. Kliknij Przybory i wybierz Opcje
    Hasło Thunderbirda Usuń
  3. Teraz przejdź do Bezpieczeństwo tab, a następnie do Hasła patka.
    Usuń hasło Thunderbirda
  4. Kliknij na „Zapisane hasła” przycisk.
  5. Wybierz swoje konto e-mail z problemem i kliknij Usunąć przycisk.

Wyjdź i uruchom ponownie Thunderbirda. Wprowadź hasło, aby się zalogować i sprawdź, czy „Zapamiętaj hasło” opcja.

Jeśli problem nadal występuje, spróbuj usunąć i ponownie dodaj konto.

  1. W Thunderbird, przejdź do Przybory i wybierz „Ustawienia konta».
  2. W prawym okienku wybierz problematyczne konto e-mail.
  3. Na dole kliknij Działania na koncie i wybierz Usuń konto.
  4. Kliknij tak kontynuować.
    Thunderbird Usuń konto
  5. Wyjdź i uruchom ponownie Thunderbirda.
  6. Ponownie przejdź do Narzędzia> Ustawienia konta.
  7. Kliknij Działania na koncie i wybierz „Dodaj konto pocztowe „.
  8. Wprowadź dane logowania i sprawdź „Zapamiętaj hasło”.

4. Problemy tymczasowe

Thunderbird

Jeśli nic nie wydaje się działać, może to być tylko problem związany z siecią. W międzyczasie skontaktuj się ze swoim dostawcą usług e-mail na wszelki wypadek, aby dowiedzieć się, czy problem nie został rozwiązany.

Link do głównej publikacji