Wielu użytkowników Xbox One zgłosiło błąd sieci zakupu i wykorzystania treści na swoich konsolach Xbox. Oto jak jeden użytkownik opisuje problem na forach Microsoft Answers:
Potrzebuję pomocy. Moja sieć na konsoli Xbox One mówi, że w moich zakupach i korzystaniu z zawartości „występują problemy”. Jednak kiedy przechodzę do stanu Xbox Live w witrynie, jest ona informowana, że nie działa od 22 czerwca. Jest to duży problem mnie, odkąd wpłaciłem na moje konto 40,00 USD za DLC.
Jeśli ktoś wie, jak to naprawić, daj mi znać.
Jest to błąd sieci i uniemożliwi pobieranie nowej zawartości, dlatego w dzisiejszym artykule pokażemy, jak to naprawić raz na zawsze.
Jak mogę naprawić błąd sieciowy Zakup i wykorzystanie zawartości Xbox?
1. Sprawdź, czy usługi Xbox działają poprawnie
- Sprawdź stan Xbox Live.
- Jeśli wystąpi problem z usługą Zakup i wykorzystanie treści, zobaczysz aktualny stan usługi.
- Ponieważ jest to problem po stronie serwera, niewiele możesz zrobić, więc musisz poczekać, aż Microsoft go naprawi.
- Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia, gdy tylko problem zostanie rozwiązany, kliknij Powiadom mnie przycisk.
Xbox przestał działać po awarii zasilania? Wypróbuj te poprawki!
2. Wyłącz i włącz zasilanie konsoli
Jest to mało prawdopodobne rozwiązanie, ale kilku użytkowników zgłosiło, że zadziałało dla nich. Możesz włączyć i wyłączyć konsolę, wykonując następujące czynności:
- Naciśnij i przytrzymaj Moc przycisk na konsoli przez 10 sekund.
- Po wyłączeniu konsoli Xbox odłącz ją od gniazdka elektrycznego.
- Pozostaw to na minutę lub dwie.
- Teraz podłącz konsolę do gniazdka elektrycznego i włącz ją ponownie.
Błąd sieci zakupu i wykorzystania treści prawie zawsze jest spowodowany problemami z serwerem, a w większości przypadków wystarczy poczekać, aż firma Microsoft usunie problem.
Jeśli masz dość czekania, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Microsoft i poinformować ją o swoich problemach.