Aplikacje Skype, People Messaging i wideo przynoszą ulepszenia interfejsu użytkownika i nowe emotikony

Firma Microsoft niedawno wprowadziła aplikacje Universal Skype (Wiadomości, Ludzie i Wideo) do systemu Windows 10 dzięki listopadowej aktualizacji, a teraz mamy pierwszą aktualizację tego „pakietu”. Jest to aktualizacja interfejsu użytkownika, która wprowadza pewne dodatki i ulepszenia dla użytkownika interfejs aplikacji Skype.

Aktualizacja została dostarczona w trybie cichym, ponieważ strona Sklepu Windows tych aplikacji nie wyświetla żadnego dziennika zmian, ale zmiana numeru wersji jest bardziej niż zauważalna, ponieważ zmieniła się z 1.11.19004.0 na 2.12.9011.0. Ale chociaż dziennik zmian nie jest prezentowany, użytkownicy sami odkryli zmiany.

Aktualizacja aplikacji Skype wprowadza zmiany interfejsu użytkownika i nowe emotikony

Pierwszą zauważalną zmianą jest poprawa komfortu użytkowania aplikacji Skye Messaging w „trybie phablet”, ponieważ zdjęcia kontaktów są teraz większe i w ofercie są nowe animowane emoji.

Podobnie jak aplikacja Messaging, aplikacja People również została ulepszona, ponieważ zawiera teraz mniejszy pasek AppBar i indywidualny przycisk odświeżania dla każdego kontaktu. Wersja aplikacji również przeszła z 3351 do 3451.

Chociaż te aplikacje są dostępne przez ponad miesiąc w systemie Windows 10, nadal są w wersji zapoznawczej, ponieważ Microsoft chce je rozwijać jeszcze bardziej. Jeśli chcesz wziąć udział w procesie opracowywania i przekazać Microsoft sugestie dotyczące nowych funkcji lub powiedzieć firmie, co ci się nie podoba (lub nie lubić) w tych aplikacjach, możesz przesłać swoją opinię za pośrednictwem Windows Feedback.

Te aplikacje są również dostępne w systemie Windows 10 Mobile, ale numer wersji aplikacji Messaging to 2.12.11012.0, co oznacza, że ​​ta aktualizacja została dostarczona tylko do wersji na PC, ponieważ numer wersji jest nieco inny.

Powiedz nam w komentarzach, co myślisz o nowych aplikacjach Skye? Wolisz ich używać niż oryginalny program Skype, czy nadal chodzisz do starej szkoły?

Link do głównej publikacji