Wszyscy słyszeliśmy zdanie Jeśli się nie zepsuło, nie poprawiaj go przynajmniej raz. W tym szybkim świecie tylko kilka rzeczy może przetrwać bez zastąpienia ich nową, lepszą metodą lub technologią.
Telemarketing to jedna z takich domen, która przetrwała dziesięciolecia i nadal jest uważana za jeden z najlepszych sposobów marketingu w celu generowania przychodów ze sprzedaży.
Nie oznacza to, że strategie telemarketingowe nie uległy zmianie, ale zmieniły się na dobre. Oprogramowanie do automatycznych połączeń lub Automatyczne dialery są wynikiem ewolucji telemarketingu.
Jeśli pracujesz jako kierownik sprzedaży lub zatrudniłeś kogoś do tej samej pracy, zadanie prawdopodobnie obejmuje nawiązywanie połączeń z setkami numerów telefonów co tydzień.
Oprogramowanie do automatycznych połączeń może pomóc zautomatyzować proces wybierania numeru i połączyć połączenie z tobą tylko wtedy, gdy potencjalny klient odbierze połączenie.
Potrzebujesz także niesamowitych lookbooków, aby zdobyć więcej klientów. Oto najlepsze narzędzia dla systemu Windows 10.
W ten sposób nie musisz ręcznie wybierać wszystkich numerów i skupiać się bardziej na generowaniu sprzedaży i spełnianiu limitu niż na sortowaniu dużej liczby klientów każdego dnia.
Jeśli szukasz najlepiej zautomatyzowanego oprogramowania do połączeń, musisz rozważyć kilka kwestii przed sfinalizowaniem zakupu oprogramowania.
W zależności od wymagań sprawdź, czy oprogramowanie oferuje funkcje predykcyjnego wybierania numerów, routingu połączeń przychodzących, transmisji głosowej, integracji CMR i funkcji wybierania ustalonego.
Śmiało, zanotuj. Upewnij się, że dodajesz wszystko, co chcesz, aby twój auto-dialer zrobił.
Teraz, gdy wiesz, jakiego rodzaju oprogramowania do automatycznych połączeń potrzebujesz, sięgnijmy do listy najlepszych automatycznych dialerów i predykcyjnych dialerów dla centrów telefonicznych i agencji marketingowych.
Jakie jest najlepsze oprogramowanie do automatycznych połączeń dla firm i centrów telefonicznych?
1
NCH Express Dial
- Cena £ — 14 dni bezpłatnej wersji próbnej / 29,99 USD Licencja profesjonalna
Express Dial to oprogramowanie klasy premium, z 14-dniowym okresem próbnym. Jeśli zdecydujesz się na uaktualnienie do planu premium, cena zaczyna się od 29,99 USD.
Możesz także wybrać pakiet oprogramowania telefonicznego NCH, który obejmuje wszystkie typy oprogramowania do automatycznego nagrywania centrum telefonicznego i oprogramowania do automatycznego wywoływania.
Wracając do Express Dial, jest to automatyczny dialer predykcyjny, który umożliwia sekwencyjne wybieranie listy numerów telefonów. Jest to idealne rozwiązanie w środowisku, w którym codziennie trzeba wybierać dużą listę numerów telefonów.
Aplikacja może być również używana jako odbiornik połączenia z wiadomością powitalną, zbieracz informacji zwrotnych od klientów, do przeprowadzania badań ankietowych wśród klientów i wykonywania połączeń sprzedażowych.
Może być również wykorzystywany jako dodatek do Express Talk, programu do nagrywania call center z oprogramowania NCH.
Express Dial jest łatwy w obsłudze dzięki prostemu interfejsowi użytkownika, który pozwala z łatwością tworzyć nową listę kontaktów, dodawać, edytować i wybierać kontakty. Możesz także dodawać notatki do dowolnego kontaktu i podawać status numeru telefonu.
- Pobierz NCH Express Dial
2)
Axon VoIP PBX z Axon Agent
- Cena £ — 14 dniowy okres próbny / Zaczyna się od 99 USD — licencja wieczysta
Axon Agent to dodatek do Axon Virtual PBX. Dodatek umożliwia korzystanie z funkcji automatycznego wybierania numeru w oprogramowaniu i wykonywanie automatycznych połączeń za pomocą dialera predykcyjnego.
Axon Agent to idealne rozwiązanie dla małych wychodzących centrów telefonicznych, centrów obsługi klienta domagających się opinii, kampanii politycznych i charytatywnych.
Oprogramowanie Axon Virtual PBX umożliwia wykonywanie połączeń VoIP w celu obniżenia rachunków za telefon. Może podłączyć do 64 linii telefonicznych jednocześnie, w zależności od planu. Oprogramowanie kosztuje 99 USD w wersji biznesowej i zawiera dodatek Axon Agent, który należy pobrać osobno.
Możesz tworzyć agentów z panelu sterowania i niezależnie przypisywać listę połączeń i kampanie. Kampania składa się z funkcji skryptu, która pokazuje na ekranie informacje, które agent będzie obserwował podczas rozmowy z klientem.
Oprócz wykonywania połączeń wychodzących możesz zawieszać połączenia i odtwarzać wstrzymaną muzykę za pomocą odtwarzacza wstrzymanego IMS, przekazywać lub przekazywać połączenia do przełożonych lub danego działu oraz skonfigurować wiele instancji w sieci do obsługi centrum telefonicznego.
Automatyczne wybieranie numeru Axon Agent ułatwia automatyczne nawiązywanie połączeń i śledzenie wybieranych numerów w celu uniknięcia nadmiarowości w celu zwiększenia wydajności. Oprogramowanie jest dostarczane z 14-dniową wersją próbną, którą możesz wypróbować przed zakupem.
- Pobierz Axon Agent z oficjalnej strony internetowej
3)
EVS Dolphin Power Dialer
- Cena £ — Bezpłatny okres próbny / 89,00 $ miesięcznie
EVS Dolphin Power Dialer to rozwiązanie do automatycznego wybierania numerów dla centrów telefonicznych, małych firm, firm ubezpieczeniowych, agencji marketingowych i innych. Aplikacja pozwala zautomatyzować proces połączeń telefonicznych, aby dotrzeć do potencjalnych klientów w krótszym czasie.
Dolphin Power Dialer różni się od NCH Software i kosztuje aż 89 USD miesięcznie, ale to dlatego, że EVS oferuje również naprawdę nieograniczone połączenia z Kanadą i USA. Identyfikator dzwoniącego można zmienić na dowolny numer telefonu w Kanadzie lub USA, który posiadasz.
Działanie Dolphin Power Dialer jest proste. Zaimportujesz listę kontaktów do Dolphin Dialer i rozpoczniesz proces wybierania numeru.
Gdy osoba na żywo odbierze połączenie, możesz rozpocząć interakcję i czytać z wcześniej napisanego skryptu ze skokiem sprzedaży. Jeśli poczta głosowa odbierze połączenie, możesz zostawić nagraną wiadomość z nazwiskiem klienta, aby się z tobą skontaktować.
To oprogramowanie Power Dialer jest również dostarczane z popularną integracją CRM, w tym mniej irytującym CRM, Leadmaster CRM oraz Zoho CRM. Po znalezieniu potencjalnych klientów raporty można wysyłać do CRM w celu monitorowania.
Dolphin Power Dialer umożliwia natychmiastowe przesyłanie wiadomości e-mail do potencjalnego klienta, monitorowanie agentów sprzedaży, szybką dystrybucję i przekazywanie połączeń oraz funkcjonalność połączeń konferencyjnych.
Możesz rozpocząć od zamówienia szybkiej wersji demonstracyjnej. Bezpłatny okres próbny powinien dać ci dobry pomysł, czy Dolphin Power Dialer może spełnić twoje wymagania, czy nie.
Uzyskaj EVS Dolphin Power Dialer
Chcesz lepiej zarządzać kontaktami? Jedno z tych narzędzi byłoby dla Ciebie idealne!
4
System transmisji głosu CallFire
- Cena £ — bezpłatny okres próbny / abonament zgodnie z planem / abonament Lite 99 USD miesięcznie
CallFire to zautomatyzowane rozwiązanie do połączeń i SMS-ów, które zawiera szereg planów. Plan podstawowy zaczyna się od 99 USD i może wzrosnąć do 599 USD w przypadku planu Pro. Dla firm, które nie potrzebują masowych połączeń i SMS-ów, dostępny jest plan taryfowy „na bieżąco”.
System transmisji głosu CallFire pozwala dzwonić na wiele numerów jednocześnie. Za jego pomocą możesz wysyłać faktury i zaległe przypomnienia o niezapłaconych fakturach. System odfiltrowuje sygnały zajętości, złe numery i odrzucone połączenia w celu uzyskania maksymalnej wydajności.
CallFire pozostawia nagraną wiadomość głosową, jeśli zostanie znaleziona automatyczna sekretarka. Jeśli żywa osoba wejdzie w interakcję, połączenie zostanie połączone z kierownikiem sprzedaży.
Jeśli prowadzisz kampanię lub prowadzisz badania, CallFire może pomóc w ankietach i ankietach bez ingerencji człowieka.
Proces konfiguracji CallFire jest łatwy. Rozpocznij od skonfigurowania nagrywania połączeń i skryptów dla kampanii. Prześlij listę kontaktów w formacie CSV lub XLS i zaplanuj automatyczny czas kampanii.
CallFire to łatwe w użyciu rozwiązanie internetowe. Jest nie tylko opłacalny, ale niezwykle łatwy w użyciu. Każdy bez wcześniejszej wiedzy na temat korzystania z chmurowej usługi automatycznego wybierania numeru może nauczyć się korzystać z niej w kilku sesjach.
Uzyskaj system głosowy CallFire
5
Five9 Predictive Dialer
- Cena £ — Ceny oparte na wycenie
Five9 to oparte na chmurze Contact Center jako rozwiązanie serwisowe. Firma oferuje również funkcję Predictive Dialer, która pozwala firmie zwiększyć wydajność o 300%.
Automatyczny dialer oferowany przez firmę jest bardzo elastyczny i można go skonfigurować zgodnie ze strefami czasowymi, przygotowaniem listy, przepisami dotyczącymi zgodności i wymaganiami biznesowymi.
Działanie dialera predykcyjnego jest podobne do innych rozwiązań. System wykorzystuje algorytmy do przewidywania zarówno średniego czasu udostępnienia agenta, jak i czasu odebrania połączenia przez klienta.
Może również przewidzieć, czy jakikolwiek numer telefonu wymaga automatycznej kontroli lub ręcznej obsługi przez przedstawiciela handlowego.
Dialer predykcyjny łączy agenta tylko wtedy, gdy połączenie jest odbierane przez ludzi, a nie automat zgłoszeniowy. Może pozostawiać nagrane wiadomości w wiadomościach głosowych.
Funkcja nagrywania w czasie rzeczywistym umożliwia monitorowanie agentów. Wracając do nagrań, możesz lepiej szkolić swoich pracowników w oparciu o opinie użytkowników. Ponadto pozwala tworzyć kampanie, zarządzanie listami, oddzwanianie przez Internet, interfejsy API sieci Web, zgodność z DNS, integrację CRM i wiele innych.
Five9 Predictive Dialer to łatwe w obsłudze rozwiązanie contact center dla dużych i małych firm. Firma obciąża klienta opłatą w oparciu o żądane funkcje i użycie. Plany można łatwo zwiększyć lub obniżyć na podstawie żądań.
Zdobądź Five9 Predictive Dialer
6
CallHub Auto Dialer
- Cena £ — Bezpłatna wersja próbna / wycena oparta na wykorzystaniu
CallHub to zautomatyzowane i ręczne narzędzie do bankowości telefonicznej, które umożliwia wykonywanie automatycznych połączeń w celu prowadzenia kampanii i ankiet przy użyciu usługi predykcyjnej i automatycznego wybierania numeru.
CallHub nie ma żadnych gotowych pakietów. Użytkownicy zapłacą na podstawie użytkowania. Jest to rozwiązanie oparte na chmurze, więc nie musisz instalować żadnego oprogramowania na komputerze.
CallHub oferuje rozwiązania predykcyjne i Power Dialer. Predykcyjny Dialer umożliwia automatyczne nawiązywanie połączeń z tysiącami numerów i łączenie się z agentem tylko wtedy, gdy prawdziwi ludzie odbierają połączenie.
Z drugiej strony, Power Dialer pozwala na automatyczne wykonywanie połączeń sekwencyjnych, ale pozwala ominąć automatyczne sekretarki i złe połączenia.
Jeśli chcesz poradzić sobie z tym ręcznie, Dialer podglądu oferuje możliwość dzwonienia pod wybrane numery po sprawdzeniu danych kontaktowych w oknie podglądu.
CallHub obsługuje integrację CRM i współpracuje z SalesForce, NationBuilder, ngpvan, Zappier, CiviCRM i nie tylko.
Ponadto oferuje również takie funkcje, jak kampanie telefoniczne, integracja telefonii komputerowej, monitorowanie połączeń na żywo, zarządzanie wolontariuszem, wbudowane notatki i moduł gromadzący dane z ankiet oraz możliwość zarządzania danymi kontaktowymi i profilowymi.
Uzyskaj CallHub
Wniosek
Auto-dialer lub dialer predykcyjny to jedna z najpopularniejszych technologii wykorzystywanych w marketingu wychodzącym. Zautomatyzowane oprogramowanie do połączeń ułatwia odfiltrowywanie złych numerów, eliminuje problemy związane z czekaniem, aż klient odbierze połączenie za pomocą szybkich obliczeń matematycznych i łączy połączenia tylko wtedy, gdy dana osoba odbierze połączenie.
To oprogramowanie może być również używane do wysyłania dużej liczby komunikatów głosowych w celu prowadzenia ankiet, promowania nowych usług lub przypominania o płatności ponad należnościami.
Staraliśmy się uwzględnić różne typy automatycznych i predykcyjnych dialerów, które mogą zaspokoić potrzeby różnych firm. Upewnij się, że sprawdziłeś wszystkie nasze rekomendacje jeden po drugim. Ponieważ większość z nich oferuje bezpłatny okres próbny, nie masz nic do stracenia oprócz kilku minut.