4 najlepsze oprogramowanie dla majsterkowiczów do automatyzacji operacji

Oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem złota rączka z pewnością zrewolucjonizowało sposób prowadzenia działalności złotej rączki, jaką znamy. Od wysyłania wycen cyfrowych, ogólnej księgowości po przydzielanie pracy, oprogramowanie to naprawdę ułatwia. Jeszcze bardziej wyróżniają się najlepsze oprogramowanie dla złotej rączki. Będą one wyposażone w dodatkowe narzędzia, takie jak bezpieczne przetwarzanie płatności i zaawansowany portal obsługi klienta, aby wszystko działało sprawnie i wydajnie.

Teraz w tym artykule zajmiemy się najlepszym oprogramowaniem dla biznesu złota rączka i jego możliwościami. Ale zanim przejdziemy do głębokiego końca, oto kilka wskazówek, które pomogą Ci zdecydować, które oprogramowanie najlepiej Ci pomoże.

Jak wybrać najlepsze oprogramowanie dla swojej firmy złota rączka

Jak wkrótce zobaczycie, istnieje całkiem sporo produktów. Oto kilka przydatnych pytań, które pomogą Ci wybrać.

  1. Jak duży jest twój biznes?

Liczba otrzymywanych prac ma duże znaczenie. To dlatego, że niektóre programy są skierowane do firm różnej wielkości. Niektóre poradzą sobie ze skomplikowanymi zadaniami, inne nie aż tak bardzo.

  1. Jak można dostosować oprogramowanie?

Program, który możesz dostosować, prawdopodobnie lepiej spełni wszystkie wymagania biznesowe.

  1. Czy ma odpowiednią aplikację mobilną?

Twój zespół terenowy doceni w czasie rzeczywistym aktualizację statusu swoich zadań i powiązanych problemów. Ponieważ zawsze będą mieli smartfona, bardzo przydatna byłaby aplikacja mobilna.

  1. Czy oprogramowanie integruje się z innymi niezbędnymi programami?

Oprogramowanie integrujące się z innymi aplikacjami wspierającymi biznes jest bardziej wydajne. Na przykład te, które łączą się z QuickBooks, sprawiają, że księgowanie jest bardzo proste.

Oto teraz oprogramowanie, które zrobiło cięcia w twojej złotej rączce.

4 najlepsze oprogramowanie dla twojej złotej firmy

1

Loc8

oprogramowanie złota rączka pro

Choć pierwotnie stworzony do zarządzania głównie pracownikami terenowymi, ten inteligentny system ewoluował, aby zapewnić handlowcom pełen zakres usług.

Jego najbardziej niesamowitą cechą jest możliwość wykorzystania wbudowanej technologii do pracy zarówno online, jak i offline, aby zapewnić płynną pracę.

W ten sposób Ty lub Twoi technicy możecie wykonać zadanie, nawet gdy brakuje odbioru i zsynchronizować system później.

Dodatkowo, jego potężna aplikacja działa na urządzeniach mobilnych z Androidem i iOS, dzięki czemu możesz przypisywać / śledzić pracę w podróży.

Niewiarygodnie, wersja Lite jest darmowa!

Kluczowe funkcje obejmują:

  • Doskonałe zarządzanie zadaniami: Oprogramowanie zapewnia dostęp do map lokalizacji, wskazówek, a nawet zdjęć, aby pomóc ci ściśle monitorować postępy.
  • Integracja QuickBooks / Xero: Zapewnia to dokładne fakturowanie i monitorowanie płatności, ponieważ wszystkie dane automatycznie synchronizują się z kopiami QuickBooks / Xero online.
  • Śledzenie zasobów: funkcja śledzenia zasobów umożliwia grupowanie wszystkich zasobów, a nawet przewidywanie ich awarii.
  • Zaawansowane dostosowywanie: Od kontroli zapasów po raportowanie, możesz dostosować prawie wszystkie funkcje w zależności od potrzeb.

Dolna linia

Loc8 ma ogromny potencjał i być może broń, która pomoże Ci zwiększyć skalę działalności złotej rączki.

  • Uzyskaj bezpłatną wersję próbną oprogramowania Loc8

— Przeczytaj także: 5 najlepszych programów do monitorowania pracowników w użyciu

2)

ServiceCEO

złota rączka oprogramowania

ServiceCEO jest jednym z najbardziej kompleksowych programów do zarządzania firmą złota rączka.

Robi praktycznie wszystko i na wietrze, dzięki czemu możesz skoncentrować się na napisaniu historii sukcesu swojej firmy i nie utonąć pod zalewem kłopotliwych dokumentów.

Spodoba ci się ekstremalne dostosowanie, a jednocześnie oparte na sieci, co oznacza, że ​​możesz prowadzić swoją działalność z dowolnego miejsca na świecie. Aplikacja mobilna serviceCEO jest podobnie bogata w zasoby.

Najlepszy ze wszystkich? ServiceCEO jest bardzo łatwy do nauczenia — dzięki łatwemu interfejsowi i powinieneś szybko zrozumieć jego działanie.

Kluczowe funkcje obejmują:

  • Łatwe planowanie i wysyłka: Nigdy więcej nie stracisz przychodów z powodu błędów w wysyłce. ServiceSEO pomaga precyzyjnie wysłać techników i umówić się na spotkanie.
  • Fakturowanie zarządzanie płatnościami: Program jest podłączony bezpośrednio do modułów sprzedaży i wysyłki. Oznacza to, że klienci są natychmiast fakturowani za wykonane prace. Automatyczne przypomnienia o płatnościach są możliwe dzięki integracji z QuickBooks.
  • Potężny CRM: Łatwo śledzisz potencjalnych, obecnych i byłych klientów, upraszczając proces generowania potencjalnych klientów. Ponadto wbudowane narzędzie do zarządzania marketingowego pomaga zmierzyć skuteczność kampanii marketingowych.
  • Szczegółowe raporty: Istnieje wygodny automatyczny raport oraz możliwość generowania dowolnego innego raportu bez wysiłku (przeciągnij i upuść).

Poproś o wersję demo usługiCEO

— POWIĄZANE: 5 najlepszych programów bezpieczeństwa dla małych firm [Lista 2018]

3)

Housecall Pro

aplikacje dla majsterkowiczów

Oceniony jako jeden z najlepszych w branży złota rączka, Housecall Pro zachwyca niesamowitą automatyzacją. Zasadniczo oprogramowanie digitalizuje każdy aspekt Twojej firmy — pozostając jednocześnie łatwym w użyciu — umożliwiając dostarczanie usług premium, niezależnie od tego, czy jesteś specjalistą od technologii, czy nie.

Od automatyzacji e-mail marketingu, automatycznych powiadomień SMS / e-mail, GPS i śledzenia czasu online, rezerwacji klientów online, a nawet płatności w aplikacji / sieci, nie mogę wymyślić czegoś, czego ten program nie zrobi.

Co ciekawe, jest to jedno z najtańszych programów dla majsterkowiczów.

Kluczowe funkcje obejmują:

  • Rezerwacja online: Klienci mogą zamawiać usługi online — z aplikacji Housecall Pro lub za pośrednictwem strony internetowej. Możesz również wysyłać prognozy lub faktury z dowolnego urządzenia. Możesz również powiadomić klientów o poczynionych postępach lub o przybyciu, nawet SMS-em.
  • Przeciągnij i upuść harmonogram: Możesz łatwo tworzyć nadchodzące zadania i zarządzać nimi za pomocą kilku kliknięć, a także powiadamiać pracowników o zadaniach w czasie rzeczywistym.
  • Natychmiastowe wpłaty bankowe: Dzięki procesorowi płatności Instapay programu możesz natychmiast wysyłać płatności kartą kredytową na swoje konto bankowe. Może to pomóc lepiej zarządzać przepływami pieniężnymi.
  • Wydajne prowadzenie ksiąg rachunkowych: Oprogramowanie przekazuje wszystkie szczegóły do ​​QuickBooks online. Środki finansowe są zatem dostępne na żądanie.

Dolna linia

Housecall Pro to najlepsze oprogramowanie operacyjne typu „wszystko w jednym” do obsługi każdej firmy złota rączka. Jest również bardzo przystępny cenowo.

  • Rozpocznij bezpłatny okres próbny Housecall Pro

— Przeczytaj także: 5 najlepszych programów do śledzenia rozliczanych godzin w Twojej firmie [Lista 2018]

4

Jobber

darmowe oprogramowanie biznesowe złota rączka

Jobber jest dumny z tego, że jest to oprogramowanie dla biznesmenów przytłoczone rutynowymi zadaniami, takimi jak przygotowywanie ofert, planowanie, fakturowanie i pogoń za płatnościami.

I zgodnie ze swoim słowem, zestaw narzędzi Jobber może potencjalnie zmienić sposób świadczenia usług.

Będziesz miał wszystkie niezbędne informacje, aby pomóc w organizowaniu i wysyłaniu zespołów na wyciągnięcie ręki, podczas gdy każdy członek zespołu jest na bieżąco aktualizowany przez aplikację Jobber.

Użytkownicy cieszą się również rzetelnym procesem fakturowania Jobbera, rozbudowanym raportowaniem, precyzyjnym śledzeniem czasu i drobiazgową księgowością.

Kluczowe funkcje obejmują:

  • Synchronizacja Xero i Quickbooks: Jobber synchronizuje się z QuickBooks i Xero, dzięki czemu jest elastyczny w prowadzeniu ksiąg rachunkowych.
  • Centrum klienta: Klienci mogą przeglądać swoje rejestry, dokonywać płatności za zaległe faktury i zamawiać więcej usług według własnego uznania.
  • Wytyczanie: Możesz wirtualnie kierować codziennymi zadaniami dla swojego zespołu, a także przypisywać nowe zadania do najbliższego technika na mapie.
  • Śledzenie substancji chemicznych: Łatwo śledź zużycie chemikaliów / pestycydów i raportuj to samo.

Ty, twoje zespoły, a nawet klienci, uznasz Jobber za łatwy, dostępny i, co najważniejsze, niezawodny. Jak dumnie głosi firma, Jobber zawsze dostarcza!

  • Przejdź do oficjalnej strony Jobbers, aby rozpocząć okres próbny

Wniosek

Zaczęliśmy od przeanalizowania, w jaki sposób zidentyfikować najlepsze oprogramowanie dla złotej rączki, zanim przejdziemy do podsumowania 4 najlepszych opcji.

Wierzę teraz, że jesteś teraz w stanie podjąć świadomą decyzję, więc idź i powodzenia.

Link do głównej publikacji