Zapis na dysk: błąd odmowy dostępu z uTorrent [Poprawka]

Udostępnianie plików peer-to-peer to doskonały sposób na łatwe i szybkie pobieranie dowolnego pliku. A najczęściej używaną aplikacją peer-to-peer na świecie jest uTorrent.

Teraz ten uproszczony i lekki program pozwala pobierać torrenty i regulować wszystko, czego potrzebujesz, od priorytetu pliku do preferowanego miejsca przechowywania lub przenoszenia przepustowości. Jest darmowy, instaluje się w krótkim czasie, a korzystanie jest tak proste, jak to możliwe. Jednak nie w systemie Windows 10. Microsoft nagle postanowił przejąć pewne uprawnienia od uTorrent i wielu użytkowników doświadczyło „Zapis na dysk: odmowa dostępuBłąd ”.

Z powodu tego błędu pobieranie niektórych użytkowników zostało wstrzymane lub przerwane. Podczas gdy inni nie mogli w ogóle rozpocząć sesji pobierania.

Jak rozwiązać błąd „Zapis na dysk: Odmowa dostępu” na uTorrent

Jak zapewne wiesz, uTorrent automatycznie tworzy wyjątek dla Zapory systemu Windows, więc ten problem nie jest dokładnie z tym związany. Co zatem powoduje ten błąd? Odpowiedzią są uprawnienia. Na szczęście można to łatwo rozwiązać, uruchamiając aplikację jako administrator.

Postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej, aby pokonać wyżej wymieniony błąd w zaledwie kilku prostych krokach:

  1. Kliknij prawym przyciskiem myszy skrót uTorrent na pulpicie.
  2. Otwórz kartę Zgodność.
  3. Zaznacz pole „Uruchom jako administrator”.
  4. Potwierdź wybór i poszukaj zmian.

Jeśli to nie wystarczy, a problem występuje nadal, możesz spróbować wykonać alternatywne kroki.

  • Sprawdź stan dysku twardego.
  • Sprawdź zaporę ogniową.
  • Wyłącz program antywirusowy lub zrób wyjątek dla uTorrent.
  • Upewnij się, że lokalizacja pobierania jest poprawnie ustawiona.
  • Usuń pliki aktualizacji. Możesz to zrobić, przechodząc do C: \ UsersAppDataRoaminguTorrent i usuwając updates.dat.

Te kroki powinny pomóc ci rozwiązać dany problem. Jeśli nadal nie możesz poradzić sobie z błędem „Zapis na dysk: odmowa dostępu” w usłudze uTorrent, zainstaluj ponownie klienta i daj mu kolejną szansę.

Że należy to zrobić. Jeśli masz jakieś pytania lub sugestie, czekamy na wiadomość od ciebie. Sekcja komentarzy znajduje się poniżej.

Uwaga redaktora: Ten post został pierwotnie opublikowany w czerwcu 2017 r. I od tego czasu został całkowicie odnowiony i zaktualizowany pod kątem świeżości, dokładności i kompleksowości.

Link do głównej publikacji