Xbox One S nie gra w gry? Uzyskaj szybkie poprawki tutaj

Wśród typowych powodów, dla których Xbox One S nie będzie grać w gry obejmuje samo konto (problemy z udostępnianiem gier), profil użytkownika, dysk (jeśli grasz w gry na dysku), a czasem sama konsola może być problemem.

Jeśli szukasz sposobów obejścia tego problemu, wypróbuj niektóre z tych wymienionych poniżej.

POPRAWKA: Xbox One S nie gra w gry

  1. Ogólne rozwiązywanie problemów
  2. Wymień grę
  3. Zmień tryby zasilania i wyłącz i włącz konsolę
  4. Sprawdź konto zakupu gry
  5. Sprawdź swoje połączenie sieciowe
  6. Usuń i dodaj ponownie swój profil
  7. Użyj innego profilu
  8. Wyczyść lokalne zapisywanie i ponownie zsynchronizuj z chmurą
  9. Zresetuj system operacyjny Xbox One S.

1. Ogólne rozwiązywanie problemów

  • Jeśli używasz USB do grania w grę na konsoli, upewnij się, że zewnętrzny dysk twardy jest domyślnym miejscem do instalowania gier, sprawdzając ustawienia pamięci. Możesz także wyłączyć i odłączyć kabel zasilający Xbox One S, odłączyć dysk flash USB / dysk twardy i przenieść go do innego portu na konsoli. Plus z powrotem przewód zasilający i włącz urządzenie. W przeciwnym razie sformatuj dysk, a konsola go zrestartuje i sformatuj ponownie, aby użyć. Przyczyną może być zły sektor na dysku.
  • Czasami konsola może nie rozpoznać dysków zewnętrznych, więc odłączenie i ponowne podłączenie jest częstym rozwiązaniem tego problemu.
  • Zainstaluj najnowsze aktualizacje Xbox za pośrednictwem Xbox Live. Naciśnij Guide na kontrolerze, a następnie wybierz Ustawienia> Ustawienia systemowe> Sieć przewodowa (lub sieć bezprzewodowa)>Przetestuj połączenie z usługą Xbox Live. Zainstaluj aktualizację, wybierając tak gdy pojawi się monit
  • Sprawdź, czy używasz oficjalnego dysku twardego dla konsoli Xbox, ponieważ niektóre gry nie będą odtwarzane, chyba że masz ten dysk.
  • Jeśli grasz w grę na płytę, możesz wyczyścić płytę miękką, czystą i lekko wilgotną szmatką, a następnie spróbuj sprawdzić, czy znowu działa.
  • Wyczyść pamięć podręczną na konsoli Xbox, naciskając i przytrzymując przycisk zasilania, aby wyłączyć konsolę, odłącz kabel zasilający od konsoli i naciśnij przycisk zasilania, aby rozładować baterię. Podłącz ponownie kabel zasilający i poczekaj, aż lampka zmieni kolor na pomarańczowy (z białego) i ponownie włącz konsolę.
  • Odtwórz dysk na innej konsoli i sprawdź, czy przyczyną problemu jest dysk, czy napęd dyskowy konsoli
  • Upewnij się, że aplikacja odtwarzacza Blu-ray jest poprawnie zainstalowana i pochodzi z tego samego regionu, w którym kupiłeś konsolę.

— POWIĄZANE: Jak naprawić kod błędu Xbox One S 0x80072ee7

2. Wymień grę

Jeśli żadne z ogólnych rozwiązań problemów nie działa, a konsola Xbox One S nie będzie grać w gry, szczególnie w gry na dyskach, możesz ją wymienić.

3. Zmień tryby zasilania i wyłącz i włącz konsolę

  • Naciśnij przycisk Xbox, aby otworzyć przewodnik
  • Wybierz System
  • Wybierz Ustawienia
  • Wybierz Moc Uruchomienie
  • Wybierz Tryb zasilania i uruchomienie
  • Wybierz Tryb zasilania
  • Wybierz Oszczędzanie energii
  • Wykonaj twardy cykl zasilania, przytrzymując przycisk Xbox przez 10 sekund, a następnie ponownie naciśnij przycisk, aby go ponownie uruchomić
  • Spróbuj ponownie dysku i poczekaj, czy konsola Xbox One S go przeczyta. Jeśli to czyta, wróć do trybu zasilania Instant-On

Jeśli to nie zadziała, poproś o naprawę w internetowym centrum serwisowym Xbox.

4. Sprawdź konto zakupu gry

Jeśli próbujesz grać w gry cyfrowe, sprawdź, czy gra została zakupiona przez konto, którego używasz, ponieważ powinny być takie same, nawet podczas logowania do Xbox Live. Możesz to zweryfikować, sprawdzając historię zakupów w usłudze Xbox Live, dla której musisz podać adres e-mail i hasło do konta Microsoft. Aby to zrobić:

  • Zaloguj się do swojego konta Microsoft. Wprowadź kod bezpieczeństwa, jeśli pojawi się monit. Postępuj zgodnie z podanymi instrukcjami. Pięć ostatnich transakcji zostanie wyświetlonych w obszarze Historia zamówień.
  • Aby uzyskać więcej informacji, wybierz Detale w transakcji.

Jeśli nie możesz sprawdzić, czy konto zakupu jest takie samo, Twoje gry nie będą odtwarzane, ponieważ wiele gier nie działa bez licencji. Jeśli konto, które zakupiło tę grę, nie jest załadowane na konsolę Xbox One S, to na konsoli Xbox One S nie będzie można grać.

— ZWIĄZANE: Gracze Xbox One X są źli, że PUBG działa lepiej na Xbox One S.

5. Sprawdź połączenie sieciowe

Problem z połączeniem sieciowym może czasami oznaczać, że Xbox One S nie będzie grać w gry. Przetestuj połączenie sieciowe, wykonując następujące czynności:

  • otwarty Przewodnik
  • Wybierz System
  • Wybierz Ustawienia
  • Wybierz Sieć
  • Wybierz Ustawienia sieci
  • Po prawej stronie Ustawienia sieciwybierz opcję Przetestuj połączenie sieciowe.

Uwaga: Wszelkie znane awarie pojawią się na środku ekranu. Jeśli test połączenia się powiedzie, konsola połączy się z Xbox Live. Jeśli pojawi się monit o aktualizację oprogramowania konsoli, wybierz tak.

6. Usuń i dodaj swój profil

Jeśli Xbox One S nie będzie grać w gry na jednym określonym profilu, dane profilu powiązane z tą grą mogą być uszkodzone. Napraw to, usuwając swój profil z konsoli, a następnie ponownie pobierając konto.

  • Otworzyć przewodnik.
  • Wybierz System
  • Wybierz Ustawienia
  • Wybierz Konto
  • Wybierz Usuń konta.
  • Wybierz konto, które chcesz usunąć i które ma problem z grą
  • Wybierz Usunąć

Pobierz swój profil ponownie, aby utworzyć nową wersję danych konta. Oto jak:

  • Otworzyć przewodnik.
  • Wybierz swój gamerpic w lewym górnym rogu ekranu
  • Przewiń w dół i wybierz Dodaj nowe.
  • Wpisz adres e-mail i hasło używane do uzyskania dostępu do konta Microsoft (to samo konto, które właśnie usunąłeś).
  • Zrobić nie Wybierz Załóż nowe konto chyba że to właśnie chcesz zrobić, ponieważ spowoduje to utworzenie zupełnie nowego konta Microsoft
  • Wykonaj kroki konfiguracji konta, takie jak informacje o prywatności, logowanie i preferencje kolorów itp., Aż wrócisz do Dom
  • Spróbuj ponownie zagrać w grę

— POWIĄZANE: Poprawka: Xbox one S ciągle rozłącza się z Internetem bez powodu

7. Użyj innego profilu

Czasami uszkodzone dane profilu na konsoli Xbox One S wpływają na rozgrywkę. W takim przypadku spróbuj zagrać w tę samą grę, używając innego profilu na konsoli.

  • Otworzyć przewodnik.
  • Wybierz Zaloguj się.
  • Wybierz profil inny niż poprzednio używany. Jeśli nie masz skonfigurowanego innego profilu na konsoli Xbox One, utwórz nowy profil tylko do testowania lub poproś znajomego, aby załadował swój profil na konsolę i przetestował grę.
  • Uruchom ponownie grę, aby sprawdzić, czy działa poprawnie w innym profilu.

8. Wyczyść lokalny zapis i ponownie zsynchronizuj z chmurą

Lokalne zapisywanie gry może być uszkodzone. W takim przypadku musisz ją usunąć i ponownie zsynchronizować z chmurą, aby rozwiązać problem. Aby to zrobić:

  • Najpierw usuń lokalny zapis, otwierając przewodnik
  • Wybierz Moje gry aplikacje.
  • Podświetl tytuł gry
  • wciśnij Menuprzycisk na kontrolerze.
  • Wybierz Zarządzaj grą.
  • Po prawej zaznacz podświetlone dane swojego tagu gracza pod Zapisane dane
  • naciśnij ZA na twoim kontrolerze.
  • Wybierz Usuń z konsoli aby usunąć lokalny zapis tej gry.
  • Uruchom ponownie konsolę: Wybierz SystemUstawienia > System>Informacje o konsoli.
  • Wybierz Uruchom ponownie konsolę i potwierdź, wybierając Uruchom ponownie.
  • Ponownie zsynchronizuj zapisane gry z chmurą — są one automatycznie zapisywane w chmurze, gdy masz połączenie z Xbox Live.

9. Zresetuj system operacyjny Xbox One S.

Może występować problem z systemem operacyjnym konsoli, dlatego Xbox One S nie będzie grać w gry. Resetowania można dokonać bez usuwania gier lub aplikacji. Aby to zrobić:

  • Otwórz przewodnik.
  • Wybierz Ustawienia.
  • Wybierz Wszystkie ustawienia.
  • Wybierz System.
  • Wybierz Informacje o konsoli aktualizacje.
  • Wybierz Zresetuj konsolę.
  • Na Zresetować konsolę?wybierz opcję Zresetuj i zachowaj moje gry aplikacje. Spowoduje to zresetowanie systemu operacyjnego i usunięcie potencjalnie uszkodzonych danych bez usuwania gier lub aplikacji.

Uwaga: Zrobić NIE Wybierz Zresetuj i usuń wszystko ponieważ spowoduje to zresetowanie konsoli do ustawień fabrycznych, a wszystkie dane użytkownika oraz wszystkie gry i aplikacje zostaną usunięte. Powinno to być stosowane wyłącznie jako rozwiązanie ostateczne.

Jeśli się powiedzie, konieczne może być powtórzenie ogólnych kroków konfiguracji konsoli przed powrotem do ekranu głównego. Następnie spróbuj ponownie zagrać w grę.

Czy któreś z tych rozwiązań pomogło? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

Link do głównej publikacji