Twój mikrofon Xbox jest bardzo cichy? Oto poprawka

Jeśli używasz konsoli Xbox One i chcesz jak najlepiej z niej korzystać, ale mikrofon jest bardzo cichy, może się to okazać bardzo frustrujące. Ale nie martw się, poniżej znajdziesz kilka rozwiązań, które mogą pomóc rozwiązać problem.

ROZWIĄZANE: mikrofon Xbox jest naprawdę cichy

  1. Sprawdź i wyczyść sprzęt Xbox
  2. Sprawdź słuchawki na innym urządzeniu
  3. Przetestuj swój zestaw słuchawkowy na konsoli Xbox One
  4. Użyj Skype do przetestowania zestawu słuchawkowego
  5. Zmień na Oszczędzanie energii
  6. Sprawdź ustawienia profilu Xbox
  7. Sprawdź mikrofon poprzez Zaloguj się
  8. Wyłącz i włącz zasilanie konsoli Xbox
  9. Inne rzeczy do wzięcia pod uwagę

Rozwiązanie 1: Sprawdź i wyczyść sprzęt Xbox

Pierwszą rzeczą, którą powinieneś sprawdzić, jest to, czy część sprzętowa jest fizycznie uszkodzona. Aby to zrobić, wykonaj następujące proste kroki:

  1. Sprawdź zestaw słuchawkowy, przewód i złącze, aby sprawdzić, czy widoczne są wady
  2. Upewnij się, że na zestawie słuchawkowym nie ma brudu. Możesz także spróbować wyczyścić złącze za pomocą wacika nasączonego alkoholem.
  3. Mocno włóż złącze zestawu słuchawkowego Xbox One Chat do portu rozszerzeń pod padem kierunkowym i prawym drążkiem na kontrolerze

Rozwiązanie 2: Sprawdź słuchawki na innym urządzeniu

Aby upewnić się, że problem nie jest związany ze sprzętem i dotyczy tylko ustawień, możesz podłączyć kontroler do innego urządzenia Xbox i sprawdzić, czy głos jest zarejestrowany za pomocą mikrofonu w tym systemie.

  • Rozwiązanie 3: Przetestuj zestaw słuchawkowy dla konsoli Xbox One

    Aby przetestować zestaw słuchawkowy, rozpocznij imprezę w celu przetestowania dźwięku:

    1. Zaloguj się do Xbox Live na konsoli Xbox One
    2. wciśnij Xbox przycisk, aby otworzyć przewodnik.
    3. Wybierz Rozpocznij imprezę (Uwaga: nie musisz zapraszać nikogo na ten test)
    4. Upewnij się, że głośność jest zwiększona.
    5. Mów do mikrofonu.

    Jeśli Twój zestaw słuchawkowy działa, zobaczysz, że pierścień wokół twojego gamerpic świeci.

    Rozwiązanie 4: Użyj Skype do przetestowania zestawu słuchawkowego

    Możesz użyć aplikacji Skype do przetestowania zestawu słuchawkowego. Poniżej możesz dokładnie dowiedzieć się, jak to zrobić:

    1. Zaloguj się.
    2. Wybierz Skype app
    3. Wybierać Ludzie, a następnie wybierz Rozmowa testowa Skype kontakt.
    4. Wybierz Rozmowa głosowa a Skype spróbuje nawiązać połączenie głosowe
    5. Połączenie poprosi Cię o przemówienie do mikrofonu i powtórzy to, co usłyszałeś.
    • Rozwiązanie 5: Zmień na Oszczędzanie energii

      Istnieją dwa tryby włączania na Xbox: Oszczędzanie energii i Natychmiastowe włączanie. W trybie oszczędzania energii Xbox One wymaga włączenia konsoli i może potrwać do 45 sekund, zanim konsola całkowicie się uruchomi. Ten tryb zużywa znacznie mniej energii, a użytkownicy zgłosili, że naprawił problem z mikrofonem na wielu konsolach, więc warto spróbować:

      1. Otwórz Xbox One ustawienia i przejdź do Moc i uruchomienie
      2. W obszarze Opcje zasilania podświetl Tryb zasilania i użyj przycisku „A” na kontrolerze, aby przełączyć Oszczędzanie energii
      3. Zapisać zmiany i wyjście

      Rozwiązanie 6: Sprawdź ustawienia profilu Xbox

      Powinieneś również sprawdzić, czy poprawnie skonfigurowałeś ustawienia komunikacji Xbox, ponieważ istnieją pewne opcje, które mogą ograniczać komunikację głosową:

      1. naciśnij przycisk Xbox na kontrolerze
      2. Wybierz Ustawienia i wtedy Wszystkie ustawienia z listy opcji
      3. iść do Konto za pomocą lewego panelu nawigacji i kliknij Prywatność i bezpieczeństwo online
      4. Wybierz Domyślne wartości dla dorosłych i kliknij Pokaż szczegóły i dostosuj
      5. w Komunikuj się za pomocą głosu i tekstu, wybierz Określonych znajomych lub wszystkich, w zależności od tego, z kim chcesz rozmawiać w tym profilu.
      • Rozwiązanie 7: Sprawdź mikrofon poprzez Zaloguj się

        Innym obejściem, które zostało zarejestrowane jako sukces dla wielu użytkowników, było sprawdzenie mikrofonu po wybraniu osoby. Wygląda na to, że system musi potwierdzić, że używasz kontrolera, który jest obecnie aktywny. Możesz ręcznie utworzyć połączenie między kontrolerem a swoim profilem, korzystając z poniższych instrukcji:

        1. Idź do Dom Xbox One
        2. Przejdź do Zaloguj się
        3. Wybierz Wybierz tę osobę
        4. Po wybraniu osoby, którą już utworzyłeś na konsoli Xbox, sprawdź mikrofon po dołączeniu do dowolnej grupy

        Rozwiązanie 8: Wyłącz i włącz zasilanie konsoli Xbox

        Cykl zasilania polega na całkowitym wyłączeniu urządzenia, a następnie włączeniu go ponownie. W ten sposób urządzenie elektroniczne ponownie zainicjuje swój zestaw parametrów konfiguracji lub wyzdrowieje ze stanu braku odpowiedzi. Innym powodem tej procedury jest to, że resetuje wszystkie konfiguracje sieciowe i połączenia ze wszystkimi podłączonymi urządzeniami / kontrolerami. Jeśli chcesz wypróbować również to rozwiązanie, wykonaj czynności opisane poniżej:

        1. Naciśnij przycisk Xbox na kontrolerze przez kilka sekund, aby całkowicie wyłączyć kontroler bez wyjmowania słuchawek
        2. Kliknij przycisk Xbox na Xbox One, aby go wyłączyć
        3. Po wyłączeniu wszystkich modułów wyjmij kabel zasilający konsoli Xbox One
        4. Pozostaw wszystko bez zmian na około 5 minut
        5. Włącz wszystko z powrotem i sprawdź, czy mikrofon działa poprawnie
        • Rozwiązanie 9: Inne rzeczy do wzięcia pod uwagę

          Są również inne rzeczy, które należy wziąć pod uwagę i sprawdzić, aby rozwiązać ten problem, i dokładnie tak, jak w przypadku opisanych powyżej rozwiązań, nie wymaga się od Ciebie znajomości technologii. Sprawdź je, chociaż mogą wydawać się naprawdę oczywiste i łatwe:

          1. Upewnij się, że kontrolery i Xbox One są zaktualizowane do najnowszej dostępnej wersji
          2. Sprawdź baterie kontrolera — wielu użytkowników twierdziło, że włożenie nowych baterii i upewnienie się, że były dobrze zamocowane, rozwiązało problem
          3. Upewnij się, że używasz zestawu słuchawkowego zgodnego z Xbox One
          4. Zwiększ poziom głośności: przejdź do Ustawień, wybierz Urządzenia akcesoria, a następnie wybierz Monitorowanie mikrofonu, aby dostosować głośność mikrofonu.

          Czy którekolwiek z tych rozwiązań pomogło ci rozwiązać problem, a teraz mikrofon działa poprawnie? Poinformuj nas o swoich przemyśleniach na ten temat w poniższej sekcji.

Link do głównej publikacji